Yelo Tv "Aanmelden is mislukt om onbekende redenen"

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
alfa_ajx732
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb enkel Digitale Tv van Telenet en Scarlet internet.
Tot voor een paar weken heb ik altijd via PC de Yelo Tv gebruikt om mijn digicorder te programmeren; uiteraard kon ik geen opnames afspelen omdat ik niet over een Telenet internet beschik.
Een paar weken geleden kon ik opeens niet meer aanmelden, er verschijnt een popup: "Foutje: Aanmelden is mislukt om onbekende redenen" :oops:
maar de Tvgids komt wel. Ik kan geen verbinding meer maken met gelijk welke Digicorder.
Eerst dacht ik dat het te maken had met de Browser maar heb alle browsers geprobeerd met steeds hetzelfde resultaat.
Ik kreeg een telenet login van een vriend die wel telenet internet heeft en daarmee lukt het wel! Ik kan op mijn Scarlet internet wel degelijk aanmelden met zijn login.
Dus bij mij ligt het niet!
Bij Telenet aanbellen brengt geen oplossing die weten zelfs niet dat het werkt of werkte over niet-telenet internet.

Wie heeft gelijkaardig probleem???

Update:
Nogmaals Telenet gebeld en volgens de madam van telenet zou het onmogelijk zijn om aan te melden voor een digicorder die niet op het internet van telenet zit :???: en dat dit vroeger wel werkte was een kwestie van geluk :?: beter overstappen naar telenet internet .... :smash2:

Alweer een staaltje van de telenet arogantie !!!
Provider: Scarlet Trio
Voip: Scarlet; Voipbuster; Hotvoip
Modem/Router: Fritz!Box 7590 FW 07.25 (Sync 100/30)
DECT: Fritz!Fon M2 + C4; 2 x Fritz!Dect Repeater 100; Fritz!Dect 200
Wifi rep: Fritz!Wlan Repeater 1750E+3000; powerl 1220/1260
NAS: Synology DS215J; QNAP TS110+TS221
TV: Telenet CI+ + AD2200; Scarlet/Prox. 2xV4
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”