mijn internet valt om de haverklap uit
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 22:05
ik word het zo moe... elke dag dat gewip van internet val... reconnect enz...
en het is niet 1 ding... het is pc en laptop... rechtstreeks via kabel en wifi...
we hebben in verleden eerst de powerlines gehad...
dan overgeschakelt op een splitter...
daarna kregen we de raad doe een accespoint... maar sluit die aan via kabel met de modem...
alle moeite gedaan om de bekabeling overal te leggen...
dus powerlines weg... pc verandert van plek in dezelfde kamer als de modem... en rechtstreeks via kabel... splitter wel nog rechtstreeks via modem daar we te veel aansluitingen hadden voor de modem... accespoint aangesloten via modem... hebben de kabel door muren getrokken dat alle powerlines weg konden...
we zijn radeloos en worden het zat... want mijn man is moderator op een chat en dit is niet bevordelijk zo te moeten shiften...
overdag vallen we ook maar savonds is er geen lol meer aan... weet iemand raad...
we hebben ongeveer om de 6 maand een nieuwe modem... laatste keer kregen we een nieuwe adapter en thats it... nog geen dag later hadden we weer de lol... moet ik dan blijven bellen enz... mijn humor en lol gaat ervan weg...
en dan al zoveel kosten gedaan van nieuwe powerlines eerste waren 75mb en daarna 500mb
dan splitter
dan accespoint en alles bekabelen
iemand een idee we horen het heel graag... we hebben zelfs al nagehouden wanneer het ongeveer uitvalt ongeveer zelfde tijden maar er is niks wat aanslaat of iets doet...
en het is niet 1 ding... het is pc en laptop... rechtstreeks via kabel en wifi...
we hebben in verleden eerst de powerlines gehad...
dan overgeschakelt op een splitter...
daarna kregen we de raad doe een accespoint... maar sluit die aan via kabel met de modem...
alle moeite gedaan om de bekabeling overal te leggen...
dus powerlines weg... pc verandert van plek in dezelfde kamer als de modem... en rechtstreeks via kabel... splitter wel nog rechtstreeks via modem daar we te veel aansluitingen hadden voor de modem... accespoint aangesloten via modem... hebben de kabel door muren getrokken dat alle powerlines weg konden...
we zijn radeloos en worden het zat... want mijn man is moderator op een chat en dit is niet bevordelijk zo te moeten shiften...
overdag vallen we ook maar savonds is er geen lol meer aan... weet iemand raad...
we hebben ongeveer om de 6 maand een nieuwe modem... laatste keer kregen we een nieuwe adapter en thats it... nog geen dag later hadden we weer de lol... moet ik dan blijven bellen enz... mijn humor en lol gaat ervan weg...
en dan al zoveel kosten gedaan van nieuwe powerlines eerste waren 75mb en daarna 500mb
dan splitter
dan accespoint en alles bekabelen
iemand een idee we horen het heel graag... we hebben zelfs al nagehouden wanneer het ongeveer uitvalt ongeveer zelfde tijden maar er is niks wat aanslaat of iets doet...
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 22:05
ja sorry bedoel switch...
telenet en zou al euh meer dan 5 modems als niet vergis hebben gehad...
het is op wifi en rechtstreeks via kabel van de modem naar pc dat reconnect voor komt... beiden op hetzelfde moment...
al waren er buiten in begin ook fouten die zijn ondertussen opgelost maar het probleem blijft...
telenet en zou al euh meer dan 5 modems als niet vergis hebben gehad...
het is op wifi en rechtstreeks via kabel van de modem naar pc dat reconnect voor komt... beiden op hetzelfde moment...
al waren er buiten in begin ook fouten die zijn ondertussen opgelost maar het probleem blijft...
-
- Elite Poster
- Berichten: 958
- Lid geworden op: 07 aug 2010, 23:35
- Locatie: Holsbeek - JO20IV
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
in theorie kunnen ze bij telenet de waarden opvragen van een periode en dan zouden ze toch perfect kunnen zien dat er iets mis is ....
Hoe is het TV beeld ?
indien een slecht contact ergens zou je dit ook moeten zien op je TV
het kan ook zijn dat er ergens een slechte kabel is en dat er instraling is op de kabel waardoor de modem zijn connectie verliest.
Hoe is het TV beeld ?
indien een slecht contact ergens zou je dit ook moeten zien op je TV
het kan ook zijn dat er ergens een slechte kabel is en dat er instraling is op de kabel waardoor de modem zijn connectie verliest.
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 22:05
de waarden viele mee zeiden ze... alleen toen had ik de periodes niet van vallen...
heb ze nu genoteerd na de laatste interventie...
tv beeld is soms slecht ineens...
slechte kabel zou te gek zijn is overal nieuwe kabel gelegd... wilde alle maar ook alle risicos uitsluiten...
we hebben kosten nog moeite gespaart gehad maar de grens is stillekes aan bereiken...
en zeker als je zoveel koste en moeite doet om normaal te kunnen werken op internet... zonder die hele reconnects...
heb ze nu genoteerd na de laatste interventie...
tv beeld is soms slecht ineens...
slechte kabel zou te gek zijn is overal nieuwe kabel gelegd... wilde alle maar ook alle risicos uitsluiten...
we hebben kosten nog moeite gespaart gehad maar de grens is stillekes aan bereiken...
en zeker als je zoveel koste en moeite doet om normaal te kunnen werken op internet... zonder die hele reconnects...
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 22:05
geen idee of de versterker vervangen is modem weet ik wel...
de hele binnen bekabeling is vernieuwd dus elke kabel vanaf de modem geen oude kabels...
de hele binnen bekabeling is vernieuwd dus elke kabel vanaf de modem geen oude kabels...
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Als Telenet herhaaldelijk foute adviezen heeft gegeven waardoor je herhaaldelijk nutteloze kosten hebt gemaakt dan zou ik het wel weten:katja_Anniek schreef:iemand een idee we horen het heel graag...
onmiddellijk een internetverbinding aanvragen bij een andere internetprovider.
Op die manier weet je meteen ook zeker of het probleem bij het Telenet-netwerk ligt of bij jouw apparatuur.
Als alles binnenshuis reeds vervangen is, dan vermoed ik dat er buiten nog steeds fouten zijn.katja_Anniek schreef:al waren er buiten in begin ook fouten die zijn ondertussen opgelost maar het probleem blijft...
Kijk eens op http://proximus.be/internetsnelheid om te weten welke internetsnelheden worden aangeboden op jouw adres. Daarna kan je met kennis van zaken beslissen of het de moeite is om van internetprovider te veranderen. Via het Proximus-netwerk heb je trouwens keuze uit verschillende providers. Je kan bijvoorbeeld ook terecht bij http://scarlet.be of http://edpnet.be
Als je uiteindelijk beslist om over te stappen, zoek je best ook eens uit waar de invoerkabel van Proximus(vroeger de Belgacom-telefoondraad) jouw woning binnenkomt.
In de rubriek "Mijn thuisnetwerk installeren" op de website van Proximus, vind je daarover meer praktische informatie.
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 22:05
ben bij andere internet provider geweest die was me te duur en ook problemen mee... (geen internet problemen maar andere problemen...) toen naar telenet gegaan...
spijtig genoeg is telenet voor mij de goedkoopste... kijk vaak uit naar andere providers...
maar de andere providers kunnen mij niet bieden wat ik nodig heb...
ben ook al vaak binnen gegaan bij providers zelf of telefonisch contact gehad...
ik heb al aan die stap zitten denken en meer dan eens... maar heb geen zin in dure rekeningen of dat we moeten inbinden...
okee, dit is ook niet leuk maar het kan toch niet dat een provider de oorzaak niet vind... ik wil een oplossing en daarom deze laatste stro halm...
spijtig genoeg is telenet voor mij de goedkoopste... kijk vaak uit naar andere providers...
maar de andere providers kunnen mij niet bieden wat ik nodig heb...
ben ook al vaak binnen gegaan bij providers zelf of telefonisch contact gehad...
ik heb al aan die stap zitten denken en meer dan eens... maar heb geen zin in dure rekeningen of dat we moeten inbinden...
okee, dit is ook niet leuk maar het kan toch niet dat een provider de oorzaak niet vind... ik wil een oplossing en daarom deze laatste stro halm...
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Ofwel vind men de oorzaak inderdaad niet, ofwel kost het te veel geld om de oorzaak van het probleem op te lossen. (Bijvoorbeeld als men 100'den meters coaxkabel in de straat moet vervangen terwijl er slechts één klant klaagt)
Als alles achter de modem reeds vervangen is, dan kan jij alleen nog beslissen om de coaxkabels voor de modem, tot en met jouw aftakkabel tot op het voetpad te vervangen.
Alle praktische info vind je in de kabelbrochure van Telenet
Als alles achter de modem reeds vervangen is, dan kan jij alleen nog beslissen om de coaxkabels voor de modem, tot en met jouw aftakkabel tot op het voetpad te vervangen.
Alle praktische info vind je in de kabelbrochure van Telenet
Laatst gewijzigd door raf1 15 aug 2015, 23:25, in totaal 1 gewijzigd.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
In de meeste gevallen is telenet de duurste van allemaal , alleen met hun basic internet is er een halve euro verschil dan bij proximus...
laat dit net de reden zijn waardoor ik ben weggegaan bij telenet (te duur, en dus goedkoper bij px)
laat dit net de reden zijn waardoor ik ben weggegaan bij telenet (te duur, en dus goedkoper bij px)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 22:05
dat kastje ken ik... die is al jaren stuk na een ongeval en ze hebben hem nog steeds niet gemaakt....
ik heb al zoveel klachten erover gedaan dat die nog open staat...
ach kan geen kwaad bla bla bla...
en eigenlijk als ik er nu goed over na denk vanaf toen zijn de problemen ook begonnen...
ik heb al zoveel klachten erover gedaan dat die nog open staat...
ach kan geen kwaad bla bla bla...
en eigenlijk als ik er nu goed over na denk vanaf toen zijn de problemen ook begonnen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 8445
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Mij lijkt het dat, als je internet en tv slecht signaal hebben (tegelijk?), het probleem zich niet voorbij de NIU kan bevinden.
Aangezien dat telenet territorium is, moeten zij het fixen.
Maar als ze het niet vinden...intermittent problemen kunnen verschrikkelijk moeilijk zijn om te localiseren; als het probleem zich niet voordoet tijdens de test die ze uitvoeren zijn ze eigenlijk een beetje aan het gokken. En da's zoals je garagist die een autoprobleem probeert op te lossen dat zich af en toe voordoet, en uiteraard net niet als je de wagen binnendoet.
Hebben je buren telenet? Coax is een shared medium, je hebt dus kans dat ze op dezelfde kabel zitten en ook het probleem hebben.
Als het probleem zich een paar minuten voordoet, kan je eens proberen snel aan te kloppen volgende keer om te checken. Is er een probleem, laat ze dan zeker bellen of bel in hun naam (vraag wel effe toestemming ). Hoe meer klachten hoe sneller ze zware moeite gaan doen.
[ Post made via mobile device ]
Aangezien dat telenet territorium is, moeten zij het fixen.
Maar als ze het niet vinden...intermittent problemen kunnen verschrikkelijk moeilijk zijn om te localiseren; als het probleem zich niet voordoet tijdens de test die ze uitvoeren zijn ze eigenlijk een beetje aan het gokken. En da's zoals je garagist die een autoprobleem probeert op te lossen dat zich af en toe voordoet, en uiteraard net niet als je de wagen binnendoet.
Hebben je buren telenet? Coax is een shared medium, je hebt dus kans dat ze op dezelfde kabel zitten en ook het probleem hebben.
Als het probleem zich een paar minuten voordoet, kan je eens proberen snel aan te kloppen volgende keer om te checken. Is er een probleem, laat ze dan zeker bellen of bel in hun naam (vraag wel effe toestemming ). Hoe meer klachten hoe sneller ze zware moeite gaan doen.
[ Post made via mobile device ]
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dat is het enige waar je moet over klagen... zwijg even over je internet probleem (daar sturen ze je toch van het kastje naar de muur).katja_Anniek schreef:tv beeld is soms slecht ineens...
Beide problemen zijn duidelijk gerelateerd, dus meld je probleem als een TV-probleem... om één of andere reden krijg je daar meer "aandacht".
- Sylvester
- Elite Poster
- Berichten: 1739
- Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
Je zal inderdaad moeten terugbellen, zeggen dat binnen alles al vervangen is, dat het probleem rechtstreeks op de modem is, en dat je ook op gelijk momenten problemen met TV hebt. Dan zullen ze toch nog eens moeten komen.
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Een nonkel van mij heeft het ook gehad en bleek toen aan de kabel te liggen tussen intro huis en verdeelkastje. Hij kreeg dan de raad om zelf 1 te gaan halen en werd dan gratis aangesloten. Het probleem was dan toen ook opgelost.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Niet verder zoeken dan. Mogelijk zijn de problemen ook gerelateerd aan neerslag (vocht) en andere weersomstandigheden.katja_Anniek schreef:dat kastje ken ik... die is al jaren stuk na een ongeval en ze hebben hem nog steeds niet gemaakt....
ik heb al zoveel klachten erover gedaan dat die nog open staat...
ach kan geen kwaad bla bla bla...
en eigenlijk als ik er nu goed over na denk vanaf toen zijn de problemen ook begonnen...
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Iets wat je trouwens allemaal had kunnen vermijden door gewoon met een netwerkkabel te testen... iets wat je trouwens ALTIJD moet doen bij problemen.katja_Anniek schreef:en dan al zoveel kosten gedaan van nieuwe powerlines eerste waren 75mb en daarna 500mb
dan splitter
dan accespoint en alles bekabelen
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 22:05
al die dingen zijn aangeraden door de telenet technieker...
je moet dit doen en dan was het je moet dat doen enz...
we konden het niet geloven en ja, we dachten een technieker weet wel wat goed is... dus gevolgd om een goed internet te hebben...
maar ja, voorlopig heeft alle raad van techniekers niet geholpen...
je moet dit doen en dan was het je moet dat doen enz...
we konden het niet geloven en ja, we dachten een technieker weet wel wat goed is... dus gevolgd om een goed internet te hebben...
maar ja, voorlopig heeft alle raad van techniekers niet geholpen...
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 22:05
je verwacht toch dat die werknemers van telenet geen been afzetten...
dat ze zorgen dat het snel en goed opgelost word...
dat ze zorgen dat het snel en goed opgelost word...
-
- Elite Poster
- Berichten: 8445
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Nee.
Wat ze doen is eerst en vooral proberen het probleem bij jouw deel van het netwerk te isoleren.
Daarom dat je alles moet herproberen met andere pcs, andere kabels, en rechtstreeks op de modem.
[ Post made via mobile device ]
Wat ze doen is eerst en vooral proberen het probleem bij jouw deel van het netwerk te isoleren.
Daarom dat je alles moet herproberen met andere pcs, andere kabels, en rechtstreeks op de modem.
[ Post made via mobile device ]
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
De mensen aan de helpdesk bij TN zijn gewoon "kanonnenvlees"... mogelijk weet jij nog meer dan die persoon (die gewoon een flowchart volgt).katja_Anniek schreef:je verwacht toch dat die werknemers van telenet geen been afzetten...
Maar gedane zaken nemen geen keer... vertel gewoon dat je TV (en zwijg dus van internet) regelmatig storingen heeft en desnoods dat er iemand tegen je bakje is gereden.
Een technieker zal dan wel de aansluitingen in het bakje komen nakijken en herstellen (en dan zijn vermoedelijk al je problemen opgelost).
-
- Premium Member
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 39 keer
Het zou me verbazen, er zijn maandenlange logs op te vragen per modem, als Telenet die waarden normaal vindt, dan zal het zo wel zijn, en dan gaat het kastje zeker niet de oorzaak zijn maar iets anders.
Elke disconnect, lijnwaarden zijn zichtbaar door Telenet.
Elke disconnect, lijnwaarden zijn zichtbaar door Telenet.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Maar dan moet er ook nog iemand naar willen kijken !Sinister schreef:Elke disconnect, lijnwaarden zijn zichtbaar door Telenet.
Ik heb destijds maanden gesukkeld met disconnects (vanwege een defecte kaart in de node)... ik had toen zelf gedetailleerde logs maar diverse pogingen om hiervoor gehoor te krijgen waren allen vruchteloos, alsof men in Mechelen gewoon keek naar wat de waardes waren op het moment dat ik belde. Uiteindelijk heb ik toen Ducko gecontacteerd en de volgende dag stond er iemand van het SWAT team welke mijn logs 1-op-1 bevestigde en meteen door had dat er iets fout was met de node... kortelings erna was het probleem dan ook opgelost.
Hij vertelde toen ook dat hij het niet begreep want dat men in Mechelen hetzelfde kon zien...
- Sylvester
- Elite Poster
- Berichten: 1739
- Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
Nee klopt niet, tot voor kort konden ze enkel de waarden tot een week geleden opvragen. Verder terug ging niet.Sinister schreef:Het zou me verbazen, er zijn maandenlange logs op te vragen per modem, als Telenet die waarden normaal vindt, dan zal het zo wel zijn, en dan gaat het kastje zeker niet de oorzaak zijn maar iets anders.
Elke disconnect, lijnwaarden zijn zichtbaar door Telenet.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
TIK is voor zover ik weet ook een onafhankelijk forum... net zoals Userbase.beglda19 schreef:doe je verhaal eens op het forum van tik.be
is officieel telenet forum
Op beide komt soms wel eens iemand van Telenet kijken... al heb ik de indruk dat dit lang geleden is ondertussen.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
https://userbase.be/user/Telenet -> Laatst bezocht:04 maart 2015 12:46r2504 schreef:Op beide komt soms wel eens iemand van Telenet kijken... al heb ik de indruk dat dit lang geleden is ondertussen.
http://www.tik.be/forum/memberlist.php? ... ile&u=8015 -> Laatste bezoek:03 Mrt 2015 10:38
Je gaat op TIK dus niet veel toegevoegde waarde vinden voor dit...
-
- Starter Plus
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 11 apr 2012, 15:48
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb echter het tegenovergestelde meegemaakt.r2504 schreef:Maar dan moet er ook nog iemand naar willen kijken !Sinister schreef:Elke disconnect, lijnwaarden zijn zichtbaar door Telenet.
Ik heb destijds maanden gesukkeld met disconnects (vanwege een defecte kaart in de node)... ik had toen zelf gedetailleerde logs maar diverse pogingen om hiervoor gehoor te krijgen waren allen vruchteloos, alsof men in Mechelen gewoon keek naar wat de waardes waren op het moment dat ik belde. Uiteindelijk heb ik toen Ducko gecontacteerd en de volgende dag stond er iemand van het SWAT team welke mijn logs 1-op-1 bevestigde en meteen door had dat er iets fout was met de node... kortelings erna was het probleem dan ook opgelost.
Hij vertelde toen ook dat hij het niet begreep want dat men in Mechelen hetzelfde kon zien...
Alhoewel ik geen klachten had werd ik spontaan opgebeld door iemand van Telenet om te vragen of ik problemen had met mijn internet. Toen ik zei dat alles normaal werkte wist die man mij te vertellen dat hij kon zien dat mijn modem regelmatig disconnected was.
-
- Premium Member
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 39 keer
Inderdaad goede opmerking, bij een vriend van me hebben ze dit ook gedaan en de NIU proactief vervangen alsook de kabel gerepareerd.
Daar kan Proximus nog wat van leren van deze proactieve klantenservice.
Daar kan Proximus nog wat van leren van deze proactieve klantenservice.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Maar zoals altijd, geldt dit niet altijd voor iedereen, ik heb net jaren terug het omgekeerde meegemaakt, TN kon het probleem maar niet oplossen en op de lange duur heb ik dan maar van miserie overgestapt naar BC (toen nog Belgacom) en ik ben nog nooit zo content geweest, tot hiertoe al jaren lang geen problemen met Internet en TV. Maar ik maak mij geen illusies het zal overal wel iets zijn zeker en speelt misschien ook wat geluk mee
-
- Premium Member
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 39 keer
Ik ben ook helemaal geen fanboy, ik heb zelf Proximus thuis, mijn ouders en meeste vrienden TLN.
En uiteraard kan je overal shit meemaken en elke locatie is een ander verhaal, en er is dus niet 1 enkele goede provider voor iedereen.
En uiteraard kan je overal shit meemaken en elke locatie is een ander verhaal, en er is dus niet 1 enkele goede provider voor iedereen.
- Garpenlov
- Premium Member
- Berichten: 703
- Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 50 keer
Hier ook hetzelfde probleem, om de zoveel dagen of uren worden wij op Lokaal internet gezet.
Technieker is al twee keer langs geweest en zag echt niets opduiken in de logs.
Enkel een T4 timeout.
Hij heeft elke kabel connector vervangen, coax cabel van het huis naar de paddestoel gemeten, ook niets aan te zien.
Spijtig dat hij het probleem niet gevonden had, Toffe gast wel!
De logs van zo'n modem gaat maxinum een week terug.
Er zal wel dieper informatie terug te vinden zijn, maar daar hebben zo'n techniekers geen toegang toe.
Technieker is al twee keer langs geweest en zag echt niets opduiken in de logs.
Enkel een T4 timeout.
Hij heeft elke kabel connector vervangen, coax cabel van het huis naar de paddestoel gemeten, ook niets aan te zien.
Spijtig dat hij het probleem niet gevonden had, Toffe gast wel!
De logs van zo'n modem gaat maxinum een week terug.
Er zal wel dieper informatie terug te vinden zijn, maar daar hebben zo'n techniekers geen toegang toe.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)