3-way call

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1392
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 111 keer

Laatst moest ik een persoon helpen met een computerprobleem.
Om het probleem te kunnen oplossen, moesten we de hulp inschakelen van een klantendienst van een bedrijf (het probleem lag bij hun).
De persoon die ik hielp belde hiervoor mij op, en direct daarna de klantendienst, waarna wij met z'n drieën konden praten met elkaar.

Nu wou ik vandaag hetzelfde doen (andere situatie, maar effectief een 3-way call opzetten), maar dit lukt mij echter niet.
Nu vraag ik mij af of Mobistar (als mijn mobiele provider) dit wel ondersteunt.
De persoon die dit laatst deed, is bij Proximus.

Misschien moet je dit ergens laten activeren bij hun, of ondersteunen ze het het in het geheel niet?
Gebruikersavatar
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 27 keer

Bij Mobistar en Proximus is een 2e oproep mogelijk bij business abonnementen.
Bij Base is het standaard beschikbaar.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”