Gisteren via de website voor 15 euro herladen, 2 sms'jes onvangen van het nummer 5000 en 8092 (Mobistar info, je hebt 049XXXXXXX met succes herladen voor 15.0 euro. Bedankt. Ook hun android app My.mobistar meldt dat de algemene belwaarde 28,40 is en het surfvolume nog 4,01GB te gebruiken voor 29/08/2015. Zet ik mobiel internet aan krijg ik een kort tijd wel 4G maar daarna een uitroepteken en een inlogpagina van mobistar (denial.mobistar.be/prepnomorecredit met deblokkeren en de melding
je hebt momenteel geen toegang tot het internet. Als je tegen een voordelige prijs enzz
mobistar iom herladen en toch geen toegang
-
- Elite Poster
- Berichten: 3376
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
Heb daar ook eens last van gehad. Gewoon hun klantendienst contacteren via Twitter, die lossen dat snel op.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 1856
- Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 94 keer
In een van die smssen kreeg ik als antwoord op mijn herlading dat ik minstens 10€ moest opladen.wimpie3 schreef:Heb ik de afgelopen dagen ook enkele keren gehad, nochtans genoeg krediet. Ik denk dat er een storing was.
Ik had wel toegang (tot 3g).
Heb een mail gestuurd naar Mobi op 18/7 vanuit mijn Mobi, nog steeds geen antwoord.
Ook de mails van 11/6 (3 stuks) werden tot op heden niet beantwoord.