Hoi,
Ik zit met een heel bizar probleem: Als ik mijn computer opstart, kan ik gewoon werken.
Als ik eventjes wegga en het laptopscherm dichtdoe (computer gaat dan niet in stand-by, scherm gaat gewoon uit) en ik kom terug dan is mijn muisaanwijzer meestal onzichtbaar.
Waarmee ik dus bedoel dat ik nog wel met de muis kan werken (links lichten op en zo...) maar dat ik hem niet zie.
Ik werk met windows xp (sp1)
Iemand enig idee?
Greetz
Muisaanwijzer onzichtbaar
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Scherm niet meer dicht doen?
Welke grafische kaart hebt ge? Probeer eens je VGA-bios te updaten of recentere drivers te gebruiken. Voor laptops kan dat een probleem zijn, maar je kan 'gehackte' drivers zoals de Omega-drivers gebruiken. Dat zijn eigenlijk geoptimaliseerde Catalyst of ForceWare-drivers, maar met een eigen installer zodat die niet vastlopen op de speciale vereisten van de notebook-fabrikant.
Welke grafische kaart hebt ge? Probeer eens je VGA-bios te updaten of recentere drivers te gebruiken. Voor laptops kan dat een probleem zijn, maar je kan 'gehackte' drivers zoals de Omega-drivers gebruiken. Dat zijn eigenlijk geoptimaliseerde Catalyst of ForceWare-drivers, maar met een eigen installer zodat die niet vastlopen op de speciale vereisten van de notebook-fabrikant.
Mja, scherm niet meer dichtdoen is idd een oplossing, maar gezien ik m'n computer bijna constant laat aanstaan, doe ik het scherm dicht om stof te vermijden.
Videokaart is een nVidia GeForce 4 420 Go (Toshiba).
't Is ook niet dat ik het probleem al de hele tijd heb, maar is pas de laatste weken opgedoken. Laatste format was 1.5 jaar geleden of zo...
'k Zal eens zien als het werkt met m'n drivers up te daten.
Greetz
Videokaart is een nVidia GeForce 4 420 Go (Toshiba).
't Is ook niet dat ik het probleem al de hele tijd heb, maar is pas de laatste weken opgedoken. Laatste format was 1.5 jaar geleden of zo...
'k Zal eens zien als het werkt met m'n drivers up te daten.
Greetz