Hier zijn al een aantal berichten voorbij gekomen over de uitval van Weepee en zelf hebben wij ook al de mededeling gekregen dat we niet bereikbaar waren.
Bovendien heb je zelf geen zicht wanneer dat telkens voorvalt als je niet toevallig zelf uitbelt, iemand anders u erop wijst of je het aan de status van de lijn ziet op het moment van uitval, hetgeen wel vervelend is.
Weepee zelf communiceert daar ook niet over terwijl ik van mening ben dat ze er meer imagoschade mee hebben door het niet te doen maar bon, dat is een opinie.
Is dat de typische uitval die je bij iedere provider - of dat nu voor internet, VoIP, hosting, ... is - er maar moet bijnemen of is dat in dit geval bij bv OVH anders/beter/slechter?
Hiermee wil ik geen afbreuk doen aan een of andere provider maar wel er wat meer zicht op krijgen en evt ervaringen uitwisselen.
(on)beschikbaarheid VoIP provider?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 72 keer
Ben ook al tijdje op zoek naar een backup provider om bij problemen die te kunnen gebruiken om tussen ander voip gebruikers nog te kunnen bellen die dan ook die backup provider hebben.
Weepee heeft soms van die kuren dat men is uitgelogd en men verschillende keren de apparatuur moet heropstarten vooraleer men terug kan bellen
Weepee heeft soms van die kuren dat men is uitgelogd en men verschillende keren de apparatuur moet heropstarten vooraleer men terug kan bellen
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Ik was het beu bij Weepee, nu al geruime tijd bij OVH.
Ook daar is het al een keertje uitgevallen, maar hun dienst is imho een pak professioneler als de prusters bij Weepee.
Bel bv. vandaag maar eens met Weepee, ik wil wedden dat er niemand opneemt.
Ook daar is het al een keertje uitgevallen, maar hun dienst is imho een pak professioneler als de prusters bij Weepee.
Bel bv. vandaag maar eens met Weepee, ik wil wedden dat er niemand opneemt.