Mobile Vikings - Zomer van de extra's
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
- 5 GB mobiele data voor € 5 (binnen België) - 1 x per maand aan te kopen.
- Dubbele EU roamingdata + gratis minuten voor Viking Talk
€ 2 - 50 MB in plaats van 25 MB (1 dag geldig)
€ 10 - 300 MB in plaats van 150 MB (1 week geldig)
€20 - 700 MB in plaats van 350 MB (1 maand geldig)
- EU Roaming belbundels
€ 2,5 - 20 belminuten (1 dag geldig)
€ 5 - 60 belminuten (1 week geldig)
€ 8 - 100 belminuten (1 maand geldig)
Vanaf 1 Juli beschikbaar.
https://vikingco.com/nl/mobile-vikings/ ... of-extras/
- Dubbele EU roamingdata + gratis minuten voor Viking Talk
€ 2 - 50 MB in plaats van 25 MB (1 dag geldig)
€ 10 - 300 MB in plaats van 150 MB (1 week geldig)
€20 - 700 MB in plaats van 350 MB (1 maand geldig)
- EU Roaming belbundels
€ 2,5 - 20 belminuten (1 dag geldig)
€ 5 - 60 belminuten (1 week geldig)
€ 8 - 100 belminuten (1 maand geldig)
Vanaf 1 Juli beschikbaar.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Ik denk dat velen liever die 5GB/4GB in het standaardaanbod van €15 zouden zien. Bij Internet On Mobile heb ik nu dit aanbod.
Ik merk dat er een betere dekkingsgraad zit bij Mobistar en ben vooral om die reden overgestapt. Die grotere databundel was natuurlijk ook een groot pluspunt.
Misschien komt MV toch plots met een grotere databundel voor 15 EUR en is dit een klein voorsmaakje...
Ik merk dat er een betere dekkingsgraad zit bij Mobistar en ben vooral om die reden overgestapt. Die grotere databundel was natuurlijk ook een groot pluspunt.
Misschien komt MV toch plots met een grotere databundel voor 15 EUR en is dit een klein voorsmaakje...
-
- Elite Poster
Als virtuele operator is het niet altijd even makkelijk om snel in te spelen op de markt. Veel hangt af van de onderhandelingen met BASE. Maar dit zomeraanbod is zeker de moeite te noemen (7GB voor €15, met daarbij alle Vikingvoordelen etc). Wie weet wat er na de zomermaanden wordt bekend gemaakt..BertG3 schreef:Ik denk dat velen liever die 5GB/4GB in het standaardaanbod van €15 zouden zien. Bij Internet On Mobile heb ik nu dit aanbod.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Heb je gelijk in. Klantenservice bij MV is dan wel één van de beste. Het is te zien waar je je prioriteiten legt.jnsvr schreef:Als virtuele operator is het niet altijd even makkelijk om snel in te spelen op de markt. Veel hangt af van de onderhandelingen met BASE. Maar dit zomeraanbod is zeker de moeite te noemen (7GB voor €15, met daarbij alle Vikingvoordelen etc). Wie weet wat er na de zomermaanden wordt bekend gemaakt..BertG3 schreef:Ik denk dat velen liever die 5GB/4GB in het standaardaanbod van €15 zouden zien. Bij Internet On Mobile heb ik nu dit aanbod.
Trouwens, is het niet 20 EUR voor 7 GB ?
-
- Elite Poster
Jep, typfoutje ! Goed gezien.BertG3 schreef:Heb je gelijk in. Klantenservice bij MV is dan wel één van de beste. Het is te zien waar je je prioriteiten legt.jnsvr schreef:Als virtuele operator is het niet altijd even makkelijk om snel in te spelen op de markt. Veel hangt af van de onderhandelingen met BASE. Maar dit zomeraanbod is zeker de moeite te noemen (7GB voor €15, met daarbij alle Vikingvoordelen etc). Wie weet wat er na de zomermaanden wordt bekend gemaakt..BertG3 schreef:Ik denk dat velen liever die 5GB/4GB in het standaardaanbod van €15 zouden zien. Bij Internet On Mobile heb ik nu dit aanbod.
Trouwens, is het niet 20 EUR voor 7 GB ?
En als je een andere Viking nu aanbrengt krijg je dubbele data. Dus dan gaat het 2*2+5 worden. 9GB voor €20 is vanaf 1 juli dus mogelijk.
Laatst gewijzigd door jnsvr 24 jun 2015, 23:23, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Neen, zal apart aangekocht moeten worden. De roamingpakketten (bellen/data) zal wel met het belkredizt aangekocht worden (zoals de dataroamingpakketten nu al zijn), maar de 5 GB zal een aparte herlading van €5 zijn.FunkStar schreef:Als ik me niet vergis, is die 5GB extra een bundel van €5 euro die van je belwaarde gaat.
5 GB bundel: "Databundel moet apart van gewone herladingen gekocht worden. Betalen mogelijk met Vikingpunten, Bancontact en kredietkaart."
roamingpakket: "Kost wordt van je bestaande belwaarde afgehouden."
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Is een gelijkwaardig aanbod MV is net iets duurder per MB.
0,0017 voor MV gerekend met 7GB/20€ en 0,0012 voor 4GB/15€ voor IOM. Je kan immers meer recupereren van je belwaarde bij mobi dan bij MV waar je al 5€ data moet bijkopen
Echter MV komt in de buurt van tusmobil in slovenie daar is het prepaid 1€/GB per begonnen 24u. Zolang er. VOldoende geld op je kaart staat doe je verder mee
0,0017 voor MV gerekend met 7GB/20€ en 0,0012 voor 4GB/15€ voor IOM. Je kan immers meer recupereren van je belwaarde bij mobi dan bij MV waar je al 5€ data moet bijkopen
Echter MV komt in de buurt van tusmobil in slovenie daar is het prepaid 1€/GB per begonnen 24u. Zolang er. VOldoende geld op je kaart staat doe je verder mee
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 29 keer
Als je niet veel belt of smst dan kan je een combinatie doen van 10 euro + 5 euro, dan heb je toch mooi 5.5 GB.
En je geniet nog van de 300 smsen en 60 min naar MV.
En je geniet nog van de 300 smsen en 60 min naar MV.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
muv de data in belgie 5gb 5€ is het totaal niet intressant.
Eigenlijk een heel grote ontgoocheling.
Eigenlijk een heel grote ontgoocheling.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 69 keer
Volgens de site heb je een actieve bundel nodig.
Ik ga het zelf niet doen, heb een dubbele bundel dus ik krijg voor 15 euro al 4GB en dat volstaat ruim.
Alleen een 5 euro / 5GB betalen zal dus niet lukken. Minstens een bundel van 10 euro + 5 euro voor de extra databundel. Je krijgt dan wel 5,5GB ipv 2GB voor 15 euro.* Beperkt tot één € 5-bundel per maand per simkaart met een actieve bundel.
Ik ga het zelf niet doen, heb een dubbele bundel dus ik krijg voor 15 euro al 4GB en dat volstaat ruim.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
OVH VOIP + EDPnet VOIP
-
- Elite Poster
Dat lijkt een foutje geweest te zijn. Die vermelding is ondertussen niet meer aanwezig. (* Beperkt tot 1 € 5-bundel per maand per simkaart. )jantje81 schreef:Volgens de site heb je een actieve bundel nodig.
Alleen een 5 euro / 5GB betalen zal dus niet lukken. Minstens een bundel van 10 euro + 5 euro voor de extra databundel. Je krijgt dan wel 5,5GB ipv 2GB voor 15 euro.* Beperkt tot één € 5-bundel per maand per simkaart met een actieve bundel.
Je kan dus perfect zonder een actieve bundel nu 5GB kopen voor €5 zonder daarvoor eerst voor minstens €10 te herladen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Komt die 5€ ook bij je belwaarde of staat dit compleet los ervan?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
Staat er los van. Het is geen herlading met sms'en en het Vikingvoordeel en belkrediet. Hiermee wordt 5GB toegevoegd aan de bruikbare databundel, zonder €5 extra belkrediet.Vaganzza schreef:Komt die 5€ ook bij je belwaarde of staat dit compleet los ervan?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
- Bedankt: 45 keer
Een gezellig warme goedemiddag allemaal!
Ik heb nu een prepaid Aldi Talk waarop ik de data bundel activeerde.
Weet iemand van jullie wat ik als nieuwe klant bij MV kan doen om deze 5Gb te krijgen met zo weinig mogelijk belwaarde - gebruik dat niet/amper maar wel VoIP.
Is mijn info correct dat dit beide via het Base netwerk loopt en ik dus dezelfde kwaliteit qua ontvangst kan verwachten?
Tnx!
E.
Ik heb nu een prepaid Aldi Talk waarop ik de data bundel activeerde.
Weet iemand van jullie wat ik als nieuwe klant bij MV kan doen om deze 5Gb te krijgen met zo weinig mogelijk belwaarde - gebruik dat niet/amper maar wel VoIP.
Is mijn info correct dat dit beide via het Base netwerk loopt en ik dus dezelfde kwaliteit qua ontvangst kan verwachten?
Tnx!
E.
Gelukkig & gezond 2022!
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Ja, dat klopt.Ernie schreef:Is mijn info correct dat dit beide via het Base netwerk loopt en ik dus dezelfde kwaliteit qua ontvangst kan verwachten?
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
@Ernie
hopelijk is het duidelijk dat ge ook een simkaartje nodig hebt van MV natuurlijk...
hopelijk is het duidelijk dat ge ook een simkaartje nodig hebt van MV natuurlijk...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
Ok, dat is duidelijk.
Welke formule moet ik aangaan om hiervan gebruik te kunnen maken want dat is me niet duidelijk op de site.
Ik hoef geen nummer over te dragen.
Welke formule moet ik aangaan om hiervan gebruik te kunnen maken want dat is me niet duidelijk op de site.
Ik hoef geen nummer over te dragen.
Gelukkig & gezond 2022!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Je vraagt enkek een sim kaart, met nummeroverdracht is dat gratis.
Doe een normale herlading (10 of 15€) en daarna een bijkomende 5€ voor die 5GB.
Naar t schijnt zou ik een link naar u kunnen sturen waardoor ik vikingpunten zoubkunnen verdienen maar nog nooit gedaan
Naar t schijnt zou ik een link naar u kunnen sturen waardoor ik vikingpunten zoubkunnen verdienen maar nog nooit gedaan
-
- Elite Poster
Je kan jouw nummer in privebericht naar hem sturen. Hij kan dan jouw nummer ingeven als referentie tijdens zijn simaanvraag -als hij datziet zitten-. Nadat hij voor de eerste keer herladen heeft ontvang jij dan 15 Vikingpunten.bruma schreef:Je vraagt enkek een sim kaart, met nummeroverdracht is dat gratis.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Zou het feit dat het datapakket gelimiteerd is tot 1 per maand in de zomermaanden, kunnen betekenen dat MV zijn inkoop rate bij base duurder is dan 5 euro/5GB ? Ik kan mij niet inbeelden dat MV deze actie zou limiteren mochten ze winst maken op die datapakketten. (En niet iedereen gebruikt de volle 5GB)
-
- Elite Poster
Of Base laat simpelweg niet meer toe..AndRo555 schreef:Zou het feit dat het datapakket gelimiteerd is tot 1 per maand in de zomermaanden, kunnen betekenen dat MV zijn inkoop rate bij base duurder is dan 5 euro/5GB ? Ik kan mij niet inbeelden dat MV deze actie zou limiteren mochten ze winst maken op die datapakketten. (En niet iedereen gebruikt de volle 5GB)

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
-
- Elite Poster
Aan degenen die reageerden: bedankt!
Ik heb toch maar herladen omdat ik nu (nog) niet wilde beginnen met een nummeroverdracht en in de eerste instantie de luxe van die hoeveelheid data te hebben voor de zeer aantrekkelijke prijs en zonder veel aan startkosten/belminuten te moeten betalen.
Ik heb toch maar herladen omdat ik nu (nog) niet wilde beginnen met een nummeroverdracht en in de eerste instantie de luxe van die hoeveelheid data te hebben voor de zeer aantrekkelijke prijs en zonder veel aan startkosten/belminuten te moeten betalen.
Gelukkig & gezond 2022!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 30 keer
Nog mensen die met de app van MV geen correcte informatie zien ivm het gebruik als je een dataroamingpakket hebt aangeschaft? Ik zie namelijk nog steeds 299mb over terwijl ik toch al over de 200mb zit momenteel. Ik zit in Frankrijk en de verbinding is hier heel erg onstabiel. Ik heb nog niet kunnen kijken op de gewone site.
Android app btw. Ik zit al aan de vijfde dag en heb toch al redelijk wat gerefreshed.
Android app btw. Ik zit al aan de vijfde dag en heb toch al redelijk wat gerefreshed.
-
- Elite Poster
En wat zie je op de website ?Pengu schreef:Nog mensen die met de app van MV geen correcte informatie zien ivm het gebruik als je een dataroamingpakket hebt aangeschaft? Ik zie namelijk nog steeds 299mb over terwijl ik toch al over de 200mb zit momenteel. Ik zit in Frankrijk en de verbinding is hier heel erg onstabiel. Ik heb nog niet kunnen kijken op de gewone site.
Er was onlangs een probleem (in het voordeel van de Viking) bij de aankoop van het weekpakket (300MB).
Merk je dat je aan het betalen bent voor dataroaming? Zo niet, dan ben je ook bij 1 van de lucky few.
De vervaldag blijft daarentegen wel gelden.
Als je zeker wilt weten hoeveel je nog werkelijk hebt (je hebt zeker nog minstens wat je zelf zegt) dan kan je best via Twitter/Fb of mail (info@mobilevikings.com) wat info vragen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
700MB aangeschaft (via MV android app). Direct gerefreshed om te zien of het al zichtbaar is op de MV app. 684MB resterend. I don't even. 16MB/s lijkt mij straf al roamend op 3.Pengu schreef:Nog mensen die met de app van MV geen correcte informatie zien ivm het gebruik als je een dataroamingpakket hebt aangeschaft? Ik zie namelijk nog steeds 299mb over terwijl ik toch al over de 200mb zit momenteel. Ik zit in Frankrijk en de verbinding is hier heel erg onstabiel. Ik heb nog niet kunnen kijken op de gewone site.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 69 keer
Mobile Vikings werkt met reserveringen van data bij roaming. Als je je dataverbinding verbreekt krijg je het niet gebruikte deel van de reservering er meteen weer bij.
Belangrijk ook, soms lijkt het alsof je buitenland bundel (bijna) op is. In plaats van dan meteen een nieuwe te bestellen kan je best even de dataverbinding verbreken en weer opnieuw maken. Kans bestaat dat je er dan in één keer 100 MB terug bijkrijgt.
Belangrijk ook, soms lijkt het alsof je buitenland bundel (bijna) op is. In plaats van dan meteen een nieuwe te bestellen kan je best even de dataverbinding verbreken en weer opnieuw maken. Kans bestaat dat je er dan in één keer 100 MB terug bijkrijgt.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
OVH VOIP + EDPnet VOIP
-
- Elite Poster
Is inderdaad een reservering. 16MB/sessie. Is ook zo voor binnenlandse data maar daar zie je dat niet direct aangezien je daar met GBs start. Geen zorgen, die reservering is ook bruikbaar, je hebt dus werkelijk 700MB dataroaming.AndRo555 schreef:700MB aangeschaft (via MV android app). Direct gerefreshed om te zien of het al zichtbaar is op de MV app. 684MB resterend. I don't even. 16MB/s lijkt mij straf al roamend op 3.Pengu schreef:Nog mensen die met de app van MV geen correcte informatie zien ivm het gebruik als je een dataroamingpakket hebt aangeschaft? Ik zie namelijk nog steeds 299mb over terwijl ik toch al over de 200mb zit momenteel. Ik zit in Frankrijk en de verbinding is hier heel erg onstabiel. Ik heb nog niet kunnen kijken op de gewone site.
-
- Elite Poster
Vandaag is het de laatste dag dat je de 5GB promo aan kan schaffen.
De dubbele roamingbundel en de voicebundels eindigen eind september.
De dubbele roamingbundel en de voicebundels eindigen eind september.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Als je minder dan 16MB over hebt, kun je dan nog een nieuwe surfsessie starten?jnsvr schreef:Is inderdaad een reservering. 16MB/sessie. Is ook zo voor binnenlandse data maar daar zie je dat niet direct aangezien je daar met GBs start. Geen zorgen, die reservering is ook bruikbaar, je hebt dus werkelijk 700MB dataroaming.AndRo555 schreef:...
-
- Elite Poster
Ja, de reservering gaat dan gewoon minder groot zijn.DaNi0 schreef:Als je minder dan 16MB over hebt, kun je dan nog een nieuwe surfsessie starten?jnsvr schreef:Is inderdaad een reservering. 16MB/sessie. Is ook zo voor binnenlandse data maar daar zie je dat niet direct aangezien je daar met GBs start. Geen zorgen, die reservering is ook bruikbaar, je hebt dus werkelijk 700MB dataroaming.AndRo555 schreef:...