Case en toebehoren
Norco RPC-4220 (20 Hotswap SATA/SAS drive bays) - 4U Rackmount
RL-26 rails
120mm fan wall
4 * SFF-8087 TO SFF-8087 multilane SAS kabels
1 * SSF-8087 reverse breakout cable
Alle fans vervangen door stille fans (80mm en 120mm Noiseblocker fans)
Hardware
Xeon E3 1230
SuperMicro X9SCL+-F
2 * KVR1333D3E9SK2/16G (32 GB ECC RAM in totaal dus)
LSI Logic SAS 9201-16i
Corsair Professional Series Gold AX650 650 Watt, 20+24 Pins
8 * WD RED 2TB (WD20EFRX)
Transport:
Af te halen in Wetteren na 19u30 of in het weekend. Levering door mij kan in het weekend in West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen of Vlaams-Brabant.
Prijs
Bieden vanaf 750 EUR
Duur
Volgens de regels van het forum: bieding mag niet langer lopen dan 72h per hoogste bod en moet bij een lange bieding (na 1 week) dalen naar 24h
meer informatie
uitgebreide informatie in dit topic http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=45143
E3-1230/32GB ECC/8*WD RED 2TB
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Zou je er eventueel nog iets afdoen zonder de LSI HBA... al begrijp ik dat je liefst alles in één verkoopt.
-
- Deel van't meubilair
Ik blijf bij m'n bestaande bod van 750 euro (we vinden wel een betaalbare RAID controller hoop ik).
-
- Deel van't meubilair
-
- Deel van't meubilair
Eerlijk ben ik "not amused" met deze werkwijze omdat er reeds een akkoord tot verkoop was (ongeacht hoe het topic noemt wat mij betreft);
Ik wil dan ook van PowerSoft weten of hij dit akkoord wil respecteren of niet.
Ondertussen zijn er ook via PB reeds afspraken gemaakt voor het ophalen van de server.PowerSoft schreef:ok, voor mij is het ook goed.
Ik maak de server klaar. (Ik draai nog even een dban enzo). We kunnen het dan verder afhandelen via pb.
Ik wil dan ook van PowerSoft weten of hij dit akkoord wil respecteren of niet.
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Dit nu idd misschien wel een vervelende situatie. Maar volgens de regels van het forum lijkt mij het bod van ThomasN nu wel geldig.
Aangezien ik zelf betrokken partij ben kan ik hier niet over oordelen natuurlijk. Achteraf gezien was het prijspeiling topic misschien geen goed idee.
De enige reden waarom ik een topic met biedingen heb geopend was eigenlijk op jouw aangeven. Ik was bereid de server te verkopen aan de vaste overeengekomen prijs.
Aangezien ik zelf betrokken partij ben kan ik hier niet over oordelen natuurlijk. Achteraf gezien was het prijspeiling topic misschien geen goed idee.
De enige reden waarom ik een topic met biedingen heb geopend was eigenlijk op jouw aangeven. Ik was bereid de server te verkopen aan de vaste overeengekomen prijs.
PowerSoft schreef:Eerlijkheidshalve zal ik r2504 eerst nog wat bedenktijd geven.
r2504 schreef:Geen probleem... de kast is tof, de disken zijn tof, het moederbord is tof... maar je moet de dingen aan elkaar kunnen hangen en daar voel ik me momenteel niet goed bij. Als iemand anders echter een bod wil doen... prima voor mij... misschien heb ik er dan morgen wel spijt vanOndertussen zoek ik verder wat realistisch is en de meerkost ervoor.
-
- Deel van't meubilair
Wat mij betreft is die afspraak nog steeds geldig... en aangezien jij de eigenaar bent denk ik dat je het recht hebt die na te komen.PowerSoft schreef:Ik was bereid de server te verkopen aan de vaste overeengekomen prijs.
Ik heb dan ook meteen onze eerdere afspraak bevestigd... en aangezien we via PB reeds afspraken hebben gemaakt over het ophalen ervan leek dit voor mij ook de opschorting van dit topic.PowerSoft schreef:Eerlijkheidshalve zal ik r2504 eerst nog wat bedenktijd geven.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Sorry maar dit te koop topic is reglementair en gaat verder tenzij de andere bieder akkoord zou zijn om zijn bod te annuleren.
[
Post made via mobile device ]
[

Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

Ga de server maar afhalen r2504, ik trek mijn bod inr2504 schreef:Wat mij betreft is die afspraak nog steeds geldig... en aangezien jij de eigenaar bent denk ik dat je het recht hebt die na te komen.PowerSoft schreef:Ik was bereid de server te verkopen aan de vaste overeengekomen prijs.
Ik heb dan ook meteen onze eerdere afspraak bevestigd... en aangezien we via PB reeds afspraken hebben gemaakt over het ophalen ervan leek dit voor mij ook de opschorting van dit topic.PowerSoft schreef:Eerlijkheidshalve zal ik r2504 eerst nog wat bedenktijd geven.
-
- Deel van't meubilair
Ik apprecieer het intrekken van je bod (al is het topic wat raar verlopen).
Ik handel dit verder af met PowerSoft.
Ik handel dit verder af met PowerSoft.