Surf Adsl lanceert abo met limiet van 50Gb/maand !

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
xr2i
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 okt 2003, 15:39
Bedankt: 1 keer

Surfadsl bied vanaf nu een abonnement met een data volume van 50Gb per maand aan voor de prijs van 50.50 euro BTW incl.
Surfadsl gebruikt het scarlet netwerk en bied snelheden van 3.3Mbits/s down en 384Kbits/s upload.
Ik vind dit een goed aanbod anngezien Surfadsl volgens de bestaande klanten over een goede helpdesk beschikt en hun netwerk zeer stabiel is.

Grtz 8)
xr2i
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 okt 2003, 15:39
Bedankt: 1 keer

Niemand geïnteresseerd? :eek: :eek:
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Als de snelheid van het downloaden ongeveer over de 300kb s stabiel blijft heel het jaar door niet zoals A2F dan zie ik het wel zitten om naar deze provider over te stappen :-D

Maar als het ook van het netwerk Scarelet is laat het dan maar want dan zit je in hetzelfde shuifje als A2F nu ;)

Meer duidelijkheid gewenst ??? Iemand ervaring met deze ISP???
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

op de website van http://www.i4surf.net/ lees ik dat ze momenteel 217 klanten hebben en nu dus de snelst groeiende provider zijn (duh - truken van de foor :)). Er zullen nog niet veel ervaringen zijn dus maar als ze inderdaad de ADSL dinges zijn van VT4.net kan het qua snelheid niet slecht zijn, VT4.net gebruikt namelijk UUNet als backbone en da's wel eens stevige.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Als het de snelst groeiende ISP is op dit moment dan kan het wel eens zijn dat ze slachtoffer van hun eigen suc6 worden zoals dat het geval was bij A2FIT met als gevolg dat hun netwerk overbelast word en de rest is geschiedenis zker.

Ik heb mijn lesje nu wel geleerd :wink:

Je kunt je tegenwoordig niet veroorloven om zomaar ergens een contract aan te gaan met ISP hier in Belgie zonder dat je daar troubles van krijgt en waarna je bijna een jaar met klote speeds zit behalve dan met Skynet daar heb ik bijna altijd goeie speeds gehad en als ze problemen hadden kreeg je de kans om je contract te verbreken zonder opzeg of werden de problemen direct onder handen genomen. Moest ik nu geen grootverbruiker zijn dan moest ik niet nadenken.

Nu moet je vooral goed uitpluisen waar aan welk netwerk ze zijn uitgesloten en wat ze hebben afgesproken onder elkaar maar daar zwijgen ze over natuurlijk. Het komt er op neer dat wij altijd de dupe zijn van het verhaal :wink:

Sorry moest nog eens van mijn hart maar heb momenteel wel goeie speeds met A2FIT maar gaat op en neer vooral s nachts krijg ik goeie speeds en in de dag gaat het naar beneden :?

Mijn vertrouwen in ISP is volledig verdwenen voor mij zijn het een bende oplichters zo zie ik het dus maar mijn contract gaat naar zijn einde dus ben ik nu zowat aan het uitpluisen waar ik mijn nu ga nestelen of ik blijf waar ik nu ben (A2FIT) maar dan moet er toch wat meer garantie zijn vind ik :!:
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Tae schreef:Als het de snelst groeiende ISP is op dit moment dan kan het wel eens zijn dat ze slachtoffer van hun eigen suc6 worden zoals dat het geval was bij A2FIT met als gevolg dat hun netwerk overbelast word en de rest is geschiedenis zker.


LOL ik wou eigenlijk alleen maar zeggen dat als je maar 217 users hebt en ja haalt er eentje bij dat je procentueel dan wel sneller groeit dan een ISP die 80000 users heeft en er 1 bij krijgt :).

Ik denk wel dat SurfADSL beter in zijn schoenen staat gezien het aantal VT4.netters die ze toch al bedienen.
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

Maar bij adsl2fit heb ik maar 2 weken slechte snelheden gehaald.

Dus als dit zo blijft zal ik mijn contract bij hen verlengen
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

@Tae - gelieve je kenbaar te maken zodat we je situatie kunnen bekijken

@ All - Surfadsl gebruikt idd. ook het netwerk van Scarlet... een tip : bekijk het aanbod een goed en sla dan eens aan't rekenen... (No comment)
Gast

a2f: 35 euro (40gb) + 10 euro = 45 euro (50gb)
- 4 mbit down 512 kbit up

surfads: 50 euro (50gb)
- 3.3 mbit down 384 kbit up


A2F IS BETER !!!! ;)
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Alleen als hun snelheid van het netwerk redelijk stabiel blijft in het ganse jaar anders ben je er ook niet veel mee :wink:

Dan nog liever een paar € meer met de garantie dat ik maar 2 dagen op een jaar geen goeie snelheid heb.

We zullen wel zien wat het word zker he nog een paar maanden se en het is zover :???: :-)
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Anonymous schreef:a2f: 35 euro (40gb) + 10 euro = 45 euro (50gb)
- 4 mbit down 512 kbit up

surfads: 50 euro (50gb)
- 3.3 mbit down 384 kbit up


A2F IS BETER !!!! ;)

Maar telt surfadsl de traffiek die ge op smallband verbruikt?
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ik heb gehoord dat ze niets bij rekenen als ge over de limiet gaat maar als het teveel gebeurt je er wel afvliegt van hun netwerk.

Ook dacht ik dat ze geen smallband hadden ???

Dus infeite geven ze stilzwijgende toestemming om limietloos te downloaden :-D

Dat heb ik hier toch ergens gelezen van ene persoon die naar hun gebeld heeft ???
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Anonymous schreef:A2F IS BETER !!!! ;)


Is in THEORIE beter... toch wel een belangrijke nuance :!:
Gebruikersavatar
Chupacabras
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 mei 2004, 18:12
Locatie: leuven
Contacteer:

Julie hebben te kampen met een negatief gevoel over A2F dat immers geruime tijd bestaat, SurfADSL heeft dit niet ...

A2F Schreef:
bekijk het aanbod een goed en sla dan eens aan't rekenen... (No comment)


Is het verschil echt een tegengewicht ???

Ik heb effe adsl2fit ingetypt maar daar kan ik nog steeds niet vinden waar ik mee kan vergelijken... Julie nieuwe abonnenten staan nog niet online...

Ik kan dus het commentaar van r2504 alleen maar bevestigen...

Chupa :drool:
Laatst gewijzigd door Chupacabras 28 jun 2004, 11:19, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Chupacabras
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 mei 2004, 18:12
Locatie: leuven
Contacteer:

Ik heb een email bevestiging van SurfADSL...

Als je overdrijft gooien ze je er niet af....
bij regelmatige overschrijding van je quota gaan ze gewoon de extra Giegjes aanrekenen... (1 Euro per stuk)

Chupa :drool:
Gebruikersavatar
PHO
Pro Member
Pro Member
Berichten: 373
Lid geworden op: 09 nov 2003, 12:13

Deej_1977 schreef:op de website van http://www.i4surf.net/ lees ik dat ze momenteel 217 klanten hebben en nu dus de snelst groeiende provider zijn (duh - truken van de foor :)). Er zullen nog niet veel ervaringen zijn dus maar als ze inderdaad de ADSL dinges zijn van VT4.net kan het qua snelheid niet slecht zijn, VT4.net gebruikt namelijk UUNet als backbone en da's wel eens stevige.
Brilleke kopen: Ze bedoelen wel degelijk 217.000 klanten ! In het nederlandstalige gedeelte staat er duidelijk een nul te weinig, maar in het franstalige staat het wel duidelijk !
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

xr2i schreef:Surfadsl gebruikt het scarlet netwerk en ...
afblijven dus.
xr2i
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 okt 2003, 15:39
Bedankt: 1 keer

Ik heb sinds vrijdag (2 juli) Surfadsl en ben zeer zeer tevreden !
Ik heb mijn aanvraag dinsdag avond gedaan en drie dagen later was ik al verbonden.
Ik had wel al een 3.3/384 profiel want ik heb één jaar lang Adsl2Fit gehad. (wat een miserie die 2fit)

Hier een speedtest :

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2677 kbit/s or 335 kbyte/s
- Upload speed : 320 kbit/s or 40 kbyte/s
Sat Jul 3 2004 at 20:06:07 UTC+0200

Spijtig genoeg is Surfadsl niet herkend door de speedtest :cry: dus niemand kan de Surfadsl speedtests bekijken (mods kunnen jullie hier iets aan doen ? )
Ik heb gekozen voor het abbo van 50Gb per maand voor 50.50 euro Btw incl. wat ik een zeer scherpe prijs vind voor deze verbinding aangezien ik voor dezelfde prijs amper 20Gb had bij Skynet (en een tragere upload).

Ceeya
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Kan je nog volumepacks bijkopen boven die 50GB?
xr2i
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 okt 2003, 15:39
Bedankt: 1 keer

Spacekiek schreef:Kan je nog volumepacks bijkopen boven die 50GB?

Dat is niet echt duidelijk, er is ook geen volumemeter voorzien op dit ogenblik.
De helpdesk zegt dat ze niet echt lastig doen als je het toegelaten volume overschrijdt, in de toekomst zullen er volumepacks zijn die volgens hun goedkoper zullen zijn dan die van Skynet (minder dan 1euro de gb dus).

greetz
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

klinkt wel heel interessant. kost wel wa meer als a2f maar ge hebt goeie speeds + email adres en 150 MB webspace da nie niks is vind ik. en da hebde allemaal nie bij a2f. is over nadenken :-)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Mja,

Dat van die goeie speeds zou ik toch even met een korrel zout nemen Metal. Er zijn nog geen reëele ervaringen geweest hé. Met a2f zei ook iedereen van wauw: Ongelimiteerd én betere snelheden ...

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
xr2i
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 okt 2003, 15:39
Bedankt: 1 keer

Sasuke schreef:Mja,

Dat van die goeie speeds zou ik toch even met een korrel zout nemen Metal. Er zijn nog geen reëele ervaringen geweest hé. Met a2f zei ook iedereen van wauw: Ongelimiteerd én betere snelheden ...

Grtz,

Sasuke


Inderdaad 1 jaar geleden had 2fit ook goeie speeds, maar hier gaat het degelijk om een gelimiteerd abbo en trouwens de overgrote meerderheid van de Surfadsl klanten heeft het 20Gb abbo dus ik verwacht geen a2f-situatie in de komende weken (maanden ?)
In ieder geval, I'll keep you updated :wink:
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Doe eens een paar speedtests binnen en buiten europa ??
xr2i
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 okt 2003, 15:39
Bedankt: 1 keer

Spacekiek schreef:Doe eens een paar speedtests binnen en buiten europa ??

Geen probleem, geef me een par ftp's of speedtests.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Begint wel redelijk interesant te worden hier :-D Als de snelheden blijven wat ze zijn dan is het wel een goeie vervanging voor Adsl2fit maar we zullen zien de eerst volgende maanden hoe het evolueert daarbij Surfadsl want het blijft nogaltijd van Scarlet en daar hoeft geen verdere cometaar bij zeker he :wink:
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

PHO schreef:Brilleke kopen: Ze bedoelen wel degelijk 217.000 klanten ! In het nederlandstalige gedeelte staat er duidelijk een nul te weinig, maar in het franstalige staat het wel duidelijk !

ik lees het franstalige gedeelte niet. als er 217.00 staat is dat voor mij 217. en 217000 ADSL'ers zijn het zeker niet, het zijn 217000 Telesurf gebruikers maw alle dial-uppers van VT4.net zitten daar ook in.
Wright
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jun 2004, 10:07

Zijn er installatie kosten als je bij SurfAdsl gaat?
Daar staat niets van op de site.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Heeft er ondertussen al iemand een abbo genomen? Iemand met meer ervaringen?

Klinkt allemaal mooi en wel, maar zo was dat bij A2F ook. Dus ik wil zekerheid.

Greetz
Shag
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Wright schreef:Zijn er installatie kosten als je bij SurfAdsl gaat?
Daar staat niets van op de site.

Een kennis van mij heeft enkele weken geleden een basic pack genomen met 20 Gb datalimiet. Daar waren in ieder geval geen installatiekosten aan verbonden.

Shag schreef:Heeft er ondertussen al iemand een abbo genomen? Iemand met meer ervaringen?

Ik ken 2 mensen die bij Surfadsl zijn aangesloten. Eentje is de bovenstaande, de andere heeft ongeveer een half jaar het basic pack en is tevreden over de snelheid, zowel upload (384 Kbps) als download.
xr2i
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 okt 2003, 15:39
Bedankt: 1 keer

Nog altijd zeer tevreden !

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2672 kbit/s or 334 kbyte/s
- Upload speed : 322 kbit/s or 40 kbyte/s
Fri Jul 16 2004 at 23:54:20 UTC+0200

Geen installatiekosten, je moet wel de eerste maand op voorhand betalen. Daarna gewoon zoals SKynet en andere.
|T-J|

ben hier ook sterk aan het overwegen om surfadsl te nemen maar wat ik wel niet zie op het bestelformulier is waar je uw pack dat je wilt moet invullen.

dus ik had die jumbopack gewilt, waar laat je dit gebeuren?
is er ook een userinterface waar je uw gegevens kan bekijken en traffic kan controleren hoever je zit?

150mb webruimte, hoe zit dit in elkaar?
die E-mail die je krijgt, daar heb ik ook nog niet veel van gevonden.

iemand die hier wat meer info kan geven?
Gast

ik zie ook dat ik nog geen testresultaten zie van surfadsl op adslbox.be.
Gast

Een vergelijkende test tussen de verschillende ISP's zijn te vinden in het netwerknummer van deze maand. SurfADSL komt er alleszins uit als één van de betere.

Flavi
Gast

Tja maar daar kijken ze alleen van wat ze bieden ik ben er zeker
van dat ze nog geen eens een surfadsl abbo zelf hebben getest op
snelheid en service enzo.

Nie dat SurfAdsl slecht is dat weet ik niet alleen bij die review van
Netwerk heb ik mijn bedenkingen bij.
johnny202020

hier een speedtest van surfadsl 4096/512 80gb voor 66€

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3006 kbit/s or 376 kbyte/s
- Upload speed : 255 kbit/s or 32 kbyte/s
Wed Sep 1 2004 at 15:47:14 UTC+0200

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Sep 1 2004 om 15:54:26 UTC+0200)

Download : 389.2 KByte/sec
Upload : 42.4 KByte/sec
Connection : 338.0 Conn/min
Ping test Nederland : 22.0 ms
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

johnny202020 schreef:hier een speedtest van surfadsl 4096/512 80gb voor 66€

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3006 kbit/s or 376 kbyte/s
- Upload speed : 255 kbit/s or 32 kbyte/s
Wed Sep 1 2004 at 15:47:14 UTC+0200

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Sep 1 2004 om 15:54:26 UTC+0200)

Download : 389.2 KByte/sec
Upload : 42.4 KByte/sec
Connection : 338.0 Conn/min
Ping test Nederland : 22.0 ms


Kost dat echt maar €66?:o Hoelang heb je erop moeten wachten? :)
johnny202020

vscomp schreef:
johnny202020 schreef:hier een speedtest van surfadsl 4096/512 80gb voor 66€

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3006 kbit/s or 376 kbyte/s
- Upload speed : 255 kbit/s or 32 kbyte/s
Wed Sep 1 2004 at 15:47:14 UTC+0200

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Sep 1 2004 om 15:54:26 UTC+0200)

Download : 389.2 KByte/sec
Upload : 42.4 KByte/sec
Connection : 338.0 Conn/min
Ping test Nederland : 22.0 ms


Kost dat echt maar €66?:o Hoelang heb je erop moeten wachten? :)


66,50€, ik heb 10 dagen moet wachten maar ik zat al op de scarlet netwerk (adsl2fit)
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

A2F schreef:@ All - Surfadsl gebruikt idd. ook het netwerk van Scarlet... een tip : bekijk het aanbod een goed en sla dan eens aan't rekenen... (No comment)


Zie daar komt mijn haar nu van recht he ... zo'n cryptische statement komen posten en that's it.

A2F ofwel maakt ge ne deftige onderlegde post ofwel houde uw bakkes toe ... we weten ondertussen allemaal wel dat ulle vaagheid alleen maar dient om de (in)competentie te verdoezelen.

Ge sluit mensen af omdat ze hier hun ongezouten mening komen geven, eist publieke verontschuldigingen maar ge komt hier verdoeme juist hetzelfde doen :evil:

48 posts op een dik jaar tijd zegt wel genoeg ... veel constructiefs komt er van ulle ni uit op dit forum.


PS: sorry UB , moest blijkbaar nog wa stoom uit van mijn jaar miserie :|
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

_rEuTeL_ schreef:
xr2i schreef:Surfadsl gebruikt het scarlet netwerk en ...
afblijven dus.


I think not so :)

Ik zit nu bij edpnet en die gaan ook over Scarlet netwerk. Verschil is dat ze er bij EDPNET wel in slagen om 24/7 100% van de lijnsnelheid aan te bieden.

Als ik err ... laten we het Redhat iso's noemen ;) zit te downloaden heelder dagen haal ik constant, dag en nacht, 400KB/s ... maw plafond van mijn 4Mbit lijn.

Toegegeven, de limieten bij edpnet liggen niet zo hoog, maar dat heeft er ff niks mee te maken ... het punt is dat ne deftige provider WEL goed kan presteren over Scarlet.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”