Hoi iedereen,
lang niet meer gepost maar ik heb een kleine vraag over de bbox3 usb aansluiting.
Ik heb hier nog een oudere printer staan en zou deze graag met usb willen verbinden aan de bbox3 maar het blijkt mij niet te lukken omdat de bbox3 hem niet herkend.
Is hier een achterpoortje voor of gaat het gewoonweg niet?
heb het apparaat somehow kunnen omzetten van generic naar printer (want dat deed die eerst ook niet)
maar toch blijkt het niet te werken:
mvg,
Gerree
BBox3 USB printer
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 155 keer
3 jaar geleden heb ik dat eens geprobeerd, printen lukte wel maar inscannen lukte niet (Epson printer).jackho schreef:Is er al iemand in geslaagd om een usb printer, op de B-box3 aangesloten, te laten werken?
Bij mij was het eerst installeren via de USB gekoppeld aan de PC en pas als dat gedaan was koppelen aan de B-Box3 .... en dan moet je de printer zoeken waar hij zich bevind in het "netwerk".
Het "pad" kan je vinden met in te loggen in de B-Box3 zelf, als je daar klikt op USB .... iets in de aard van: \\192.168.1.1\xxxx_a1
Heb daar ook USB sticks / USb Hard disk aan gekoppeld voor te testen en had altijd toegang zonder problemen zolang dat je het "pad" kent.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 155 keer
Bij mij was het toen met een B-Box3 van Technicolor !jackho schreef:Was het op een B-box3 van Technicolor?
Sommigen beweren dat het niet werkt met de Sagemcom !
Hier zitten toch enkelen Userbase'rs met een Sagemcom ....
Misschien kan er iemand eens proberen op zijn Sagemcom een test te willen doen met een USB printer aan te koppelen ?
@Gerree, wat bedoel je met een oude printer + welke B-Box3 heb je ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
ik gebruik mijn bbox3-S zonder probleem om via USB-stick foto's en video te tonen op mijn TV scherm...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA