BBox3 USB printer

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
gerree
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Hoi iedereen,

lang niet meer gepost maar ik heb een kleine vraag over de bbox3 usb aansluiting.
Ik heb hier nog een oudere printer staan en zou deze graag met usb willen verbinden aan de bbox3 maar het blijkt mij niet te lukken omdat de bbox3 hem niet herkend.

Is hier een achterpoortje voor of gaat het gewoonweg niet?

heb het apparaat somehow kunnen omzetten van generic naar printer (want dat deed die eerst ook niet)

maar toch blijkt het niet te werken:
Afbeelding
mvg,
Gerree
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Is er al iemand in geslaagd om een usb printer, op de B-box3 aangesloten, te laten werken?
Bssoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 155 keer

jackho schreef:Is er al iemand in geslaagd om een usb printer, op de B-box3 aangesloten, te laten werken?
3 jaar geleden heb ik dat eens geprobeerd, printen lukte wel maar inscannen lukte niet (Epson printer).
Bij mij was het eerst installeren via de USB gekoppeld aan de PC en pas als dat gedaan was koppelen aan de B-Box3 .... en dan moet je de printer zoeken waar hij zich bevind in het "netwerk".
Het "pad" kan je vinden met in te loggen in de B-Box3 zelf, als je daar klikt op USB .... iets in de aard van: \\192.168.1.1\xxxx_a1

Heb daar ook USB sticks / USb Hard disk aan gekoppeld voor te testen en had altijd toegang zonder problemen zolang dat je het "pad" kent.
jackho
Elite Poster
Elite Poster

Was het op een B-box3 van Technicolor?
Sommigen beweren dat het niet werkt met de Sagemcom!
Bssoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 155 keer

jackho schreef:Was het op een B-box3 van Technicolor?
Sommigen beweren dat het niet werkt met de Sagemcom !
Bij mij was het toen met een B-Box3 van Technicolor !

Hier zitten toch enkelen Userbase'rs met een Sagemcom ....
Misschien kan er iemand eens proberen op zijn Sagemcom een test te willen doen met een USB printer aan te koppelen ?

@Gerree, wat bedoel je met een oude printer + welke B-Box3 heb je ?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

ik gebruik mijn bbox3-S zonder probleem om via USB-stick foto's en video te tonen op mijn TV scherm...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
jackho
Elite Poster
Elite Poster

Ja maar voor een printer zijn er wel problemen blijkbaar met de Sagemcom, usb stick is geen probleem
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”