Overstappen van mobistar naar proximus in mijn pack

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Hello,

Ik denk eraan om over te stappen van mobistar (dolfijn 15) naar proximus (smart 15) met mijn GSM abonnement.

Ik heb nu reeds een comfort pack bij proximus. Ik heb digitale tv, internet en vaste lijn.
Er is nu een promotie waarbij je een Samsung s6 krijgt bij een maxi pack of bij smart 45 voor 200eu.
Ik zou zo een maxi pack nemen en een smart 15 erbij nemen. Echter zou ik wel mijn vaste lijn opzeggen omdat ik dat toch niet gebruik.

Ik heb dan in totaal 3gb data (2gb internet overal en 1gb smart15).

Mijn vraag is eigenlijk :

- heb ik recht op een Samsung s6 met bovenstaande configuratie ?
- kan ik de 2gb in mijn pack ook gebruiken op mijn GSM? Ik heb trouwens een sim kaartje die ik gebruik op mijn Ipad. Maw kan ik de data uit het pack delen?
- hoe zit het met het 4g netwerk bij proximus?

De s6 zou ik als Apple fan dan trouwens doorverkopen.

Alvast bedankt,

Peter

Sent from my iPhone using Tapatalk
diederik
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

*Je zal geen recht hebben op de S6 aangezien je al een internetabonnement hebt bij proximus. Het moet een VOLLEDIG NIEUW abonnement (je mag dus nog GEEN internet hebben bij proximus)

*De 2gb kan je gebruiken, als je 1 gb op is van je smart abonement neemt hij dan sowieso van die 2gb

*4g netwerk werkt goed
SCIFOFLUX
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Het 4G netwerk van Proximus vindt ik toch perfect.
Ik bevind me meestal in Zemst, Brussel centraal station, Antwerpen, Anderlecht en soms in Wallonië.
Heb heel vaak 4G. Ik gebruik mijn data voor Spotify streams en af en toe netflix op de trein.
Per maand gaat er 3GB gemiddeld erdoor.
Met de provider ben ik heel gelukkige. Mijn vriendin heeft Telenet en die heeft op veel plekken waar ik 4G heb geen 4G. Dat valt wel op.
conexio
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 15 keer

Voor bestaande klanten geldt er een andere promotie waarbij je de S6 ook aan €199 krijgt maar dan moet je wel Smart 45 nemen, je kan wel je Internet Comfort behouden.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

je kan ook een gans nieuw pack op je vrouw zoon of dochter zetten (als ze meerderjarig zijn) en uw oud abo annuleren.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
themadcat
Starter
Starter

Ik bezit reeds een Proximus pack met telefoon en internet ... Ik overweeg om Proximus TV toe te voegen en zou er misschien ineens ook mijn mobiel abonnement in voegen .... Ik heb voor het ogenblik een prepaid kaartje ... Het voordeel is natuurlijk een factuur voor alles, maar ok twijfel nog over het al dan niet overstappen van een prepaid kaartje naar een abonnement ... Heeft iemand ervaring met zo'n overdracht? Verloopt dit vlot? Is er een risico dat ik een tijdje nier bereikbaar ben? En is de facturatie overzichtelijk? Alvast bedankt!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dag themadcat.

Indien jouw prepaidkaart reeds Proximus is, is er een seamless transfer van prepaid naar abonnement in Pack.
Indien jouw prepaidkaart een andere operator is, is het best dat je reeds in het bezit bent van een simkaart als ze de portering uitvoeren. Ga dus best naar een Proximus shop en vraag daar al jouw simkaart (heb je direct ook het juiste formaat).

De facturatie start vanaf jouw nummer bij Proximus actief is.
-> Stel: jouw factuur voor juli is al uitgestuurd, dan zal je pas gefactureerd worden voor jouw abonnement op de factuur van augustus met periode **/07-31/08
-> Stel: jouw factuur voor juli is nog niet uitgestuurd, zal dit zichtbaar zijn op de factuur met de periode **/07-31/07 met daarbij de korting **/07-31/07.

Om een NP uit te voeren van een OLO prepaid naar Proximus abo, heeft Proximus nodig:
* Mobistar: simkaart nr (13 cijfers)
* BASE: simkaartnr (19 cijfers)
alilo
Starter
Starter

Hellooo

Ook goed laten onderzoeken wat het beste netwerk is in jouw regio!

Anders zou je zomaar geen oproepen meer kunnen ontvangen :bang:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”