Ik weet niet of het toevallig is, maar ik had geruime tijd probleemloos een 70/6 VDSL profiel bij Belgacom/proximus. Nu had ik recent een mail gekregen om mijn oude pack om te zetten naar een nieuw (ivm tariefverhogingen e.d.), ben daarvoor vandaag binnengegaan in de proximus shop te Mechelen, waar men een en ander in orde zou gebracht hebben. Ik heb nog steeds het duurste pack, met internet maxi, maar thuisgekomen zie ik dat ik nu plots op een 30 MB profiel sta. Via twitter contact opgenomen met Proximus maar hier kan men mij niet echt verder helpen, enkel constateren dat ik op een 30 MB profiel sta.
Ik sta al heel lange tijd op deze 70/6, aan deze nieuwe snelheden ga ik niet betalen voor het duurste pack, en hoewel ik heel tevreden was over Proximus ga ik toch andere opties bekijken, met spijt in het hart. Zal morgen de klantendienst nog even bellen hieromtrent, raar toch, achteruit- ipv vooruitgaan...
VDSL profiel plots gedowngraded
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Ik weet niet of je Proximus TV hebt, zoja, kan je nog naar HD zenders kijken, als dat niet zo is dan hoef je dat zeker niet te aanvaarden en als er geen oplossing zou komen dan adviseer ik u om je conclusies uit te trekken en uit te kijken naar een andere provider althans ik zou dat zo doen.
-
- Member
- Bedankt: 11 keer
Door de aanpassing van abonnement/administratie wordt jouw lijn opnieuw geprovisioneerd.
Je krijgt dan bijgevolg opnieuw het provisioning profiel. Dat is in jouw geval dus 30 down en 6 up.
Dlm wordt opnieuw gestart en gaat de lijn enkele dagen monitoren om dan opnieuw de snelheid te verhogen.
Meer is er niet aan de hand.
[
Post made via mobile device ]
Je krijgt dan bijgevolg opnieuw het provisioning profiel. Dat is in jouw geval dus 30 down en 6 up.
Dlm wordt opnieuw gestart en gaat de lijn enkele dagen monitoren om dan opnieuw de snelheid te verhogen.
Meer is er niet aan de hand.
[