Pagina 1 van 1

Mobistar kan geen simkaart activeren

Geplaatst: 11 mei 2015, 16:45
door bombas
Door de aankoop van een nieuwe gsm moest de simkaart omgewisseld worden voor een nieuwere versie (micro versie).
Na 2 bezoeken aan een mobistar center, 2 calls naar het Mobistar 5000 nummer en 5 dagen wachten is de kaart nog steeds niet geactiveerd.
Terwijl het altijd maar een paar uurtjes ging duren.
De wonderen der techniek toch!
Begin het wel een beetje beu te worden.

Re: Mobistar kan geen simkaart activeren

Geplaatst: 11 mei 2015, 17:54
door ITnetadmin
Da's zeker niet normaal. Bij mij duurde de switch geen 10 minuten.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Mobistar kan geen simkaart activeren

Geplaatst: 11 mei 2015, 18:47
door proximusboyke
misschien rare vraag maar is het een abo ?
zoja is de termijn van betaling verstrreken ?

Re: Mobistar kan geen simkaart activeren

Geplaatst: 11 mei 2015, 20:21
door bombas
Het is inderdaad een abo.
En ik betaal via domiciliƫring.

Re: Mobistar kan geen simkaart activeren

Geplaatst: 11 mei 2015, 23:02
door D3bian
Ik raad je aan om Mobistar klantendienst eens via Facebook of Twitter te contacteren om te horen wat er gaande is.

Btw, gewoon even ter info, heb je intussen je toestel al eens herstart? Soms word de kaart pas actief nadat het toestel opnieuw opstart.

Re: Mobistar kan geen simkaart activeren

Geplaatst: 11 mei 2015, 23:43
door proximusboyke
ik stel die vraag omdat bij telenet bvb de datum dat ge betaling moest doen en tot ze afsluiten kan je bvb bellen smsen data enz maar je kan niks veranderen aan je abo tot het verschuldigde bedrag betaald is, ook switchen naar andere simkaart kan niet.

Re: Mobistar kan geen simkaart activeren

Geplaatst: 12 mei 2015, 10:38
door bombas
D3bian schreef:Ik raad je aan om Mobistar klantendienst eens via Facebook of Twitter te contacteren om te horen wat er gaande is.

Btw, gewoon even ter info, heb je intussen je toestel al eens herstart? Soms word de kaart pas actief nadat het toestel opnieuw opstart.
Bedankt voor het advies. Maar noem mij ouderwets daar ik geen Facebook account heb.
En ik zie niet in waarom via deze weg (Facebook/Twitter) de activering wel zou lukken.
Ik vind het na jaren klant te zijn geen service van Mobistar.

En het herstarten van het toestel haalt ook niets uit.
Het oude kaartje is ook nog steeds niet gedeactiveerd.

Re: Mobistar kan geen simkaart activeren

Geplaatst: 12 mei 2015, 10:42
door Vaganzza
bombas, ik heb zelfs speciaal een twitter account om met de "groten" te communiceren. Ik heb de indruk dat daar de echt bekwame mensen zitten. Alle problemen die ik had werden veel sneller opgelost via die weg (zowel bij Mobistar, Proximus, Telenet, ...). Ze willen koste wat het kost een goed imago overhouden via de social media. Dus ik kan het ook alleen maar aanraden!

Een mens moet mee met zijn tijd, ter plaatse trappelen heeft totaal geen zin meer!

Re: Mobistar kan geen simkaart activeren

Geplaatst: 12 mei 2015, 11:00
door bombas
Dus weg met de shops, mobistar centers en de call centers?

Vreemde houding van de "groten".

Toch bedankt voor het advies Vaganzza.