Mobistar koppelen aan Google Play terwijl sim in mifi zit?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Vraagje:

Ik zou graag mijn Google Play willen koppelen aan mijn Mobistar SIM kaart die ik mijn Huawei mifi zit. In mijn smartphone zit een MV kaartje. Zelfs als ik met wifi geconnecteerd bent, kan ik enkel voor Base kiezen in de Play Store als betaalmiddel...

Ik kan die simkaart van Mobistar niet in mijn smartphone steken omdat die een micro sim nodig heeft en mijn mifi een standaard sim...

Hoe kan ik dit oplossen dat ik het alsnog kan koppelen? Ik heb geen andere smartphone ter beschikking waar ik een gewone sim kan insteken en daar mijn account koppel aan de sim...

Graag dus raad.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Je zal de simkaart toch in een toestel moeten steken waarmee je Play Store aankopen kan verrichten..
Je kan gebruik maken van een SIM adapter om terug een 2FF formaat te bekomen.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik heb al gelezen dat die adapter de Huawei kapot maakt (dacht dit zelfs al op dit forum gelezen te hebben).
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”