TV Vlaanderen smart card in bruikleen

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik ben van plan om deze maand in Spanje een schotel te plaatsen voor Astra 23.5°, zodat we daar ook de Vlaamse zenders zouden kunnen ontvangen (http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=103&t=44688)

Gezien ik wil afwachten of alles zal lukken (plaatsen, bekabeling, ontvangst), vooraleer mij te binden met een abonnement van TV Vlaanderen, zou ik het liefst een en ander uitproberen.

Ben dus op zoek naar iemand die een (werkend) TV Vlaanderen kaartje heeft, en dit enkele weken kan missen (terug op 27/5). Ik heb een TVV CI module, dus nog alleen een kaartje nodig.

Ik betaal er graag de verzendkosten voor + één maand abbo ;)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Ik heb nog een smartcard met CI-module liggen, maar er zit geen abonnement meer op. Je zoekt waarschijnlijk iemand met een kaartje waar nog een abonnement op actief is?

Indien interesse mag je mijn kaart overnemen, maar dan wel permanent aangezien daar wat papierwerk komt bij kijken...
Afbeelding
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

Ik wil graag Stevie eens eens paar weken uitproberen. Is er misschien zo iets te regelen?
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

Voor alle duidelijkheid, ik heb dus een TVV kaartje met geldig abonnement.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Ik heb een TVV kaartje met alleen de vlaamse zenders dat je wel eens mag lenen.
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 98 keer

Als je de FTA kanalen op dezelfde satellieten kan pakken, dan lukken de TVV kanalen ook wel. Dus om het technisch te testen, heb je geen abo nodig.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

TVV zenders zitten grotendeels op de hogere frequenties van 23°E, waardoor het juist uitrichten van de schotel kritischer wordt...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

didi79 schreef:Als je de FTA kanalen op dezelfde satellieten kan pakken, dan lukken de TVV kanalen ook wel. Dus om het technisch te testen, heb je geen abo nodig.
Eigenlijk heb je 100% gelijk.
Maar de "wife acceptance factor" zal wel groter zijn als ik het resultaat van mijn werk kan tonen door de Vlaamse zenders op het scherm te toveren :)
didi79 schreef:TVV zenders zitten grotendeels op de hogere frequenties van 23°E, waardoor het juist uitrichten van de schotel kritischer wordt...
De schotel op het dak is een "Gibertini OP 125 L" van 121cm breed en 130cm hoog, dus een behoorlijke schotel met veel reserve. Het "uitrichten" zal erin bestaan om de 2de LNB (voor Astra 23.5°) op de juiste afstand en de correcte helling te plaatsen, naast de betsaande 19.2° LNB (maar dat is hier off-topic).
sardonis schreef:Ik heb een TVV kaartje met alleen de vlaamse zenders dat je wel eens mag lenen.
Bedankt voor het aanbod, ik neem contact via PM.
kamiel schreef:Ik wil graag Stevie eens eens paar weken uitproberen. Is er misschien zo iets te regelen?
Ook bedankt voor het aanbod, maar een compensatie in de vorm van Stevie kan ik je niet aanbieden, dat heb ik niet :(.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Jan007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 375
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

Volgende zenders zijn FTA:
23,5.JPG
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

kleine bump

Als er nog iemand is, die mij een actief kaartje kan uitlenen voor een weekje, hoor ik het graag.
Ik vertrek dinsdag :)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Je kan ook op BVN afstemmen en doen alsof het Een of Nederland 1/2/3 is, afhankelijk van wat ze op dat moment uitzenden ;-)
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 98 keer

philippe_d schreef:
didi79 schreef:TVV zenders zitten grotendeels op de hogere frequenties van 23°E, waardoor het juist uitrichten van de schotel kritischer wordt...
De schotel op het dak is een "Gibertini OP 125 L" van 121cm breed en 130cm hoog, dus een behoorlijke schotel met veel reserve. Het "uitrichten" zal erin bestaan om de 2de LNB (voor Astra 23.5°) op de juiste afstand en de correcte helling te plaatsen, naast de betsaande 19.2° LNB (maar dat is hier off-topic).
Off topic: foute quote, dat van die hogere frequenties kwam niet van mij ;)
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”