lalala
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Bij de klassieke providers ga je zoiets niet vinden vrees ik... via een VoIP provider kan dit echter geen probleem zijn.
Mits de installatie van Asterisk op bv. een Rasperry Pi kan je dan nog heel wat meer (bv. als de eerste persoon niet opneemt verder naar de tweede).
Mits de installatie van Asterisk op bv. een Rasperry Pi kan je dan nog heel wat meer (bv. als de eerste persoon niet opneemt verder naar de tweede).
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Inderdaad, je kan bvb een hosted pbx afnemen (kan je daarbij zeker helpen via mijn werk) en daarop kan je alles instellen zoals jij wenst.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 29 keer
Kunnen jullie ook namen noemen van bedrijven die dit aanbieden? Het is voor zakelijk gebruik, dus de kwaliteit moet uitstekend zijn en prijs is van minder belang. Doorschakelen naar de 2e als de 1e niet opneemt is ook handig, en eventueel een voicemail als niemand zou antwoorden.r2504 schreef:Bij de klassieke providers ga je zoiets niet vinden vrees ik... via een VoIP provider kan dit echter geen probleem zijn.
Mits de installatie van Asterisk op bv. een Rasperry Pi kan je dan nog heel wat meer (bv. als de eerste persoon niet opneemt verder naar de tweede).
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
-
- Pro Member
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 21 okt 2005, 19:45
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik zal eens zien hoe ze dat bij mij op het werk doen en zal het je laten weten als ik hier meer over weet.....
Dit wordt bij ons wekelijks omgezet naar een andere technieker en als ik me niet vergis gebeurt dit met een webinterface van belgacom (proximus)
Maar ik laat nog in het kort iets weten...
Dit wordt bij ons wekelijks omgezet naar een andere technieker en als ik me niet vergis gebeurt dit met een webinterface van belgacom (proximus)
Maar ik laat nog in het kort iets weten...
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Heb je dan geen telefooncentrale ? Ga eens te raden bij je leverancier hiervan... iedere moderne centrale moet zoiets kunnen.Bababa schreef:Het is voor zakelijk gebruik, dus de kwaliteit moet uitstekend zijn en prijs is van minder belang.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Stuur even een PB voor meer info 

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Ik heb dit destijds opgelost via een account bij WeePee
Ik had een nieuw vast telefoonnummer nodig voor de organisatie van een event, ik wilde niet dat het GSM of privé nummer van iedereen zomaar werd gepubliceerd.
Via de webinterface van hen kun je kiezen naar waar moet doorgeschakeld worden indien bezet of niet bereikbaar.
De timeout tot doorschakeling zet je dan op 0
Je kunt meerdere nummers inbrengen waarnaar er moet doorgeschakeld worden. Ze zullen dan allemaal tegelijk overgaan, wie opneemt heeft de lijn.

Ik had een nieuw vast telefoonnummer nodig voor de organisatie van een event, ik wilde niet dat het GSM of privé nummer van iedereen zomaar werd gepubliceerd.
Via de webinterface van hen kun je kiezen naar waar moet doorgeschakeld worden indien bezet of niet bereikbaar.
De timeout tot doorschakeling zet je dan op 0
Je kunt meerdere nummers inbrengen waarnaar er moet doorgeschakeld worden. Ze zullen dan allemaal tegelijk overgaan, wie opneemt heeft de lijn.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Dat kan idd met WeePee maar helaas niet inclusief het gevraagde schema idee...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 29 keer
We hebben geen telefooncentrale, iedereen gebruikt een GSM. We willen nu 1 centraal nummer ipv het GSMnummer van degene van wacht steeds doorgeven.r2504 schreef: Heb je dan geen telefooncentrale ? Ga eens te raden bij je leverancier hiervan... iedere moderne centrale moet zoiets kunnen.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Als WeePee hiervoor reeds een webinterface heeft kan het geen probleem zijn hier zelf iets voor te scripten (als je zelf een Asterix gaat draaien ga je dat toch ook moeten doen).krisken schreef:Dat kan idd met WeePee maar helaas niet inclusief het gevraagde schema idee...
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 22 mei 2003, 23:48
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 13 keer
Waarom een vast nummer? Vraag u een extra sim kaart bij uw provider en gebruik deze gsm nummer als wacht nummer. Schakel de gsm nummer door naar de mensen die van wacht zijn. Als alle gsm's business abonnementen zijn in één groep dan betaal je de doorschakel(gespreks)kost niet, en je zal ook zien wie er je belt!
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Als je freepbx er op zet kan je dat netjes plannenr2504 schreef:Als WeePee hiervoor reeds een webinterface heeft kan het geen probleem zijn hier zelf iets voor te scripten (als je zelf een Asterix gaat draaien ga je dat toch ook moeten doen).krisken schreef:Dat kan idd met WeePee maar helaas niet inclusief het gevraagde schema idee...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 22 mei 2003, 23:48
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 13 keer
Al ten rade gegaan bij Proximus? Zij bieden VMS aan.
http://www.proximus.be/nl/id_cl_callrou ... ering.html
Ik heb verschillende klanten die dit gebruiken in disaster modes, maar voor uw geval ook mogelijk denk ik, voor een schema, weet ik niet wat er mogelijk is, tijdsturing is zeker mogelijk, maar weet niet hoe ver je daar in kan gaan, daarvoor moet je Proximus contacteren.
http://www.proximus.be/nl/id_cl_callrou ... ering.html
Ik heb verschillende klanten die dit gebruiken in disaster modes, maar voor uw geval ook mogelijk denk ik, voor een schema, weet ik niet wat er mogelijk is, tijdsturing is zeker mogelijk, maar weet niet hoe ver je daar in kan gaan, daarvoor moet je Proximus contacteren.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Leuk idee... alléén niet te schedulen en al zeker niet via een webinterface.gimic schreef:Als alle gsm's business abonnementen zijn in één groep dan betaal je de doorschakel(gespreks)kost niet, en je zal ook zien wie er je belt!
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Wij doen het hier via OVH. Als het ene nummer niet antwoord naar het volgende enzovoort. Al is het wel lastig met die admin interface om alles in detail en met schedules in te stellen :'(
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)