Hallo,
Heeft er al iemand de android 5.0 update gekregen op de i9505?
mvg
2lan
Al iemand official lollipop op de S4?
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Je kan de Nederlandse 5.0.1 firmware installeren met Odin als je wil.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- foxhound
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 19 keer
Ik heb Lolipop in het begin van de week binnen gekregen.
Niet perfect, maar niet slecht. Batterij lijkt wat langer mee te gaan, bepaalde dingen lijken sneller, andere lijken trager.
Hier en daar een bug tegen gekomen maar tot nu toe denk ik dat ze allemaal te maken hebben met de app die ik als wekker gebruik (alarmdroid).
Bugs die ik ben tegengekomen:
- open/recent applicatie lijst scherm bugged na alarm afgegaan is (1x voorgekomen 1e dag, na reboot opgelost, niet meer gebeurd sindsdien)
- volume die ik als wekkervolume heb ingesteld wordt het maximum volume na wekker. (bvb wekker op 60% volume, nadien kan ik volume van gsm niet luider zetten. Slider vol = 60% volume, Ook opgelost na reboot.)
- volgende alarm timer komt niet meer op lockscreen te staan.
Niet perfect, maar niet slecht. Batterij lijkt wat langer mee te gaan, bepaalde dingen lijken sneller, andere lijken trager.
Hier en daar een bug tegen gekomen maar tot nu toe denk ik dat ze allemaal te maken hebben met de app die ik als wekker gebruik (alarmdroid).
Bugs die ik ben tegengekomen:
- open/recent applicatie lijst scherm bugged na alarm afgegaan is (1x voorgekomen 1e dag, na reboot opgelost, niet meer gebeurd sindsdien)
- volume die ik als wekkervolume heb ingesteld wordt het maximum volume na wekker. (bvb wekker op 60% volume, nadien kan ik volume van gsm niet luider zetten. Slider vol = 60% volume, Ook opgelost na reboot.)
- volgende alarm timer komt niet meer op lockscreen te staan.
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Dat is 4x groter dan de laatste CM12 (Lollipop) nightly voor de S4. Wat voor bloat zit daar allemaal niet in??
Edit: ik denk er net aan dat de Google Apps standaard niet in CyanogenMod zitten. Indien je het volledige Google ecosysteem zou installeren zoals de fabrikanten moeten meeleveren, dan komt er bovenop de CM12 zip van 250MB nog eens 450MB.
Edit: ik denk er net aan dat de Google Apps standaard niet in CyanogenMod zitten. Indien je het volledige Google ecosysteem zou installeren zoals de fabrikanten moeten meeleveren, dan komt er bovenop de CM12 zip van 250MB nog eens 450MB.
Laatst gewijzigd door Kenw00t 18 apr 2015, 00:08, in totaal 1 gewijzigd.
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik heb deze begin deze week origineel binnengekregen en ik vind het persoonlijk wel wat beter. Batterij gaat langer mee en er zijn verbeteringen in. Heb tot hiertoe nog niets tegengekomen van bugs of crashes. Interface van de nieuwe android vind ik ook wel beter.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Ik heb alvast 1 probleem ontdekt : ik kan de standaard berichten app niet meer gebruiken. Als ik de app wil starten flikkert die even en sluit dan meteen af.TiTanium schreef:Ik heb deze begin deze week origineel binnengekregen en ik vind het persoonlijk wel wat beter. Batterij gaat langer mee en er zijn verbeteringen in. Heb tot hiertoe nog niets tegengekomen van bugs of crashes. Interface van de nieuwe android vind ik ook wel beter.
Is er iemand die dit probleem ook gehad heeft en het heeft kunnen oplossen ?
Ik heb intussen Hangouts als default sms-app gekozen maar zou toch liever terug naar de standaard app gaan.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Intussen ben ik al zo ver dat ik terug sms kan versturen maar nog niet ontvangen. Iemand enig idee waar ik dat probleem kan oplossen ?
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Daarom download ik steeds Cyanogenmod en dan apart Gapps. en dan flash ik Gapps microKenw00t schreef:Edit: ik denk er net aan dat de Google Apps standaard niet in CyanogenMod zitten. Indien je het volledige Google ecosysteem zou installeren zoals de fabrikanten moeten meeleveren, dan komt er bovenop de CM12 zip van 250MB nog eens 450MB.
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Klopt, maar als je met fabrikanten wil vergelijken moet je de full bloat GApps Stock nemen, wat dan 450 MB groot is. Na installatie zal het eigenlijk wel een kleinere footprint innemen, want bijvoorbeeld de PA GApps packages bevatten van dezelfde app meerdere versies om voor elk device de gepaste te kunnen installeren.
Zie ook vraag 10 hier: http://forum.xda-developers.com/android ... t3074660#3
PS: ik doe het ook met PA GApps Micro, maar zelfs daar neem ik geen vrede meer mee, en de andere packages bevatten dan weer te weinig. Ben nu aan het kijken om zelf een installatiescriptje te maken. Zie daarvoor het bericht onder datgene waarnaar ik net gelinkt heb.
PPS: vergeet zeker niet v5.1 GApps te installeren indien je toestel omgeschakeld wordt naar CM12.1. Anders is het Google ecosysteem toast zoals bij mij gisteren.
Zie ook vraag 10 hier: http://forum.xda-developers.com/android ... t3074660#3
PS: ik doe het ook met PA GApps Micro, maar zelfs daar neem ik geen vrede meer mee, en de andere packages bevatten dan weer te weinig. Ben nu aan het kijken om zelf een installatiescriptje te maken. Zie daarvoor het bericht onder datgene waarnaar ik net gelinkt heb.
PPS: vergeet zeker niet v5.1 GApps te installeren indien je toestel omgeschakeld wordt naar CM12.1. Anders is het Google ecosysteem toast zoals bij mij gisteren.