Artikel:
http://www.beurs.nl/nieuws/buitenland/3 ... nderzoeken
FB geconfronteerd met Europese onderzoeken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Ik snap echt niet waarom je hier bij elke nieuwe post gewoon een link plaatst, zonder meer uitleg.
Iedereen kan surfen en artikels vinden en lezen.. Maar een eigen mening waarom je dit wil plaatsen of wat er zo belangrijk aan is zou toch wel leuk zijn, ipv enkel en alleen een droge link.
Iedereen kan surfen en artikels vinden en lezen.. Maar een eigen mening waarom je dit wil plaatsen of wat er zo belangrijk aan is zou toch wel leuk zijn, ipv enkel en alleen een droge link.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Uitleg staat in het artikel, dus die hoef ik zelf niet te geven. En als iedereen het kan vinden, waarom doet hier dan niemand het? En de door mij geposte artikels/links zijn (in mijn ogen) onderwerpen die hier ter sprake komen. Dus waarom zou ik ze niet plaatsen? Andere UB'ers vinden het misschien wel interessante links. ze krijgen hier al dezelfde allures als op Mac forums. Daar kunnen ze ook zo uit de hoogte doen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
hmm, ik las van onder naar boven en wou je ergens gelijk geven Jack Daniels, maar Dafke heeft een punt.
je had toch 1 zinnetje ofzo er kunnen bijzetten? puur en alleen een link zonder enige info erbij is een beetje zoals vroeger 'tetten' zeggen zonder de foto
je had toch 1 zinnetje ofzo er kunnen bijzetten? puur en alleen een link zonder enige info erbij is een beetje zoals vroeger 'tetten' zeggen zonder de foto
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Hij bedoelt dat het aangenamer is als een link samengaat met een quote of een mening/introductie. Een link alleen zegt niet veel.Jack Daniels schreef:Uitleg staat in het artikel, dus die hoef ik zelf niet te geven. En als iedereen het kan vinden, waarom doet hier dan niemand het? En de door mij geposte artikels/links zijn (in mijn ogen) onderwerpen die hier ter sprake komen. Dus waarom zou ik ze niet plaatsen? Andere UB'ers vinden het misschien wel interessante links. ze krijgen hier al dezelfde allures als op Mac forums. Daar kunnen ze ook zo uit de hoogte doen.
Ik was het al eens tegengekomen, een tijdje geleden heb ik al men Facebook volledig leeg gemaakt omdat ik hem toch enkel voor men weekendwerk gebruik. Daar stop ik volgend jaar waarschijnlijk mee en dan vliegt het volledig buiten.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik klik er dan ook niet op, en laat zo'n topic voor wat het is. De topicstarter komt er vanzelf wel achter dat er niet veel reactie op komt en als hij voorzien is van een toereikende portie gezond boerenverstand past hij zich wel aan. Simple comme bonjour.Dafke schreef:Ik snap echt niet waarom je hier bij elke nieuwe post gewoon een link plaatst, zonder meer uitleg.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Idem hier, links zonder uitleg worden niet gevolgd en normaal volg ik ook de (soms) er op volgende discussie niet.
Ik zie ook geen nut in het gewoon posten van een link.
Ik zie ook geen nut in het gewoon posten van een link.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik begrijp beide partijen. Aan de ene kant vind ik het tof dat Jack Daniels de moeite doet om de link hier te zetten, en de informatie aldus te spreiden onder het UB publiek. Dit is tenslotte ook het nut (!) van het UB forum : zonder dergelijke posts is UB gewoon een leeg forum tenslotte...
Aan de andere kant begrijp ik de meeste posters hier eveneens : enkel een titel en een link zegt niet veel. Wie het echt wilt lezen klikt gewoon de link aan en leest het aldaar. Lijkt me niet zoveel moeite? Maar inderdaad : een kleine paragraaf met wat extra informatie is leuk.
Aan de andere kant begrijp ik de meeste posters hier eveneens : enkel een titel en een link zegt niet veel. Wie het echt wilt lezen klikt gewoon de link aan en leest het aldaar. Lijkt me niet zoveel moeite? Maar inderdaad : een kleine paragraaf met wat extra informatie is leuk.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Laat mij het anders stellen, de titel moet al vele malen meer interesse opwekken om op 'alleen een link' te klikken dan eentje met wat uitleg erbij.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...