ik zou graag versie 5.1 er op wille,n (hoe lang nog wachten voor de ota?)
ik heb de file gedownload maar om een of andere reden kan ik sinds een tijd (virtualbox ) geen enkele usb apparaat meer aansluiten op de virtuele windows 7 (host is mac os) Direct via mac os gaan weet ik niet hoe dat moet? gaat dat ook gemakkeljk onder linux, zo ja dan installeer ik eens een linux guest os
nexus 5 android 5.1
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Je kan met de Android SDK makkelijk andere ROMs flashen op je toestel. Per OS zijn er op 't internet wel guides te vinden die je daarbij helpen. xda-developers forum is al een goed begin: http://forum.xda-developers.com/
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Je moet de blogpost van @SamuelDebruyn er eens op nalezen voor dat je dat doet:
http://sa.muel.be/2015/how-google-cripp ... d-devices/
http://sa.muel.be/2015/how-google-cripp ... d-devices/
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
heb sinds gisteren mijn oneplus op android 5.0.2 gezet (exodus rom), en moet zeggen: batterijleven is een pak beter heb ik de indruk.
moet natuurlijk nog even testen, maar met licht gebruik vandaag om 10u van de lader af en momenteel nog 68% batterij over.
wat me wel stoort in lollipop is dat er geen automatische brightness meer is, dat nieuwe adaptive ding ligt me niet zo.
moet natuurlijk nog even testen, maar met licht gebruik vandaag om 10u van de lader af en momenteel nog 68% batterij over.
wat me wel stoort in lollipop is dat er geen automatische brightness meer is, dat nieuwe adaptive ding ligt me niet zo.
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Ik draai al meer dan 2 maand de CM12 nightlies (is ook Android 5.0.2 op dit moment), en kan zeggen dat dit van in het begin al geschikt is voor dagelijks gebruik. Je moet echt al in de changelogs kijken om te zien wat er veranderd is elke dag. Batterijleven is idd super nu.
Wat betreft die brightness: ik installeer sowieso op alle toestellen Twilight. Die doet dan alles automatisch.
Wat betreft die brightness: ik installeer sowieso op alle toestellen Twilight. Die doet dan alles automatisch.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Ik heb met de laatste officiële versie op mijn Oneplus na 10 uur licht gebruik toch nog een stuk meer over dan 65%. Ligt misschien wel aan iets anders dan?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Hier staat gps en wifi praktisch heel de dag aan, speel ik regelmatig eens een spelletje, mail account wordt standaard gecontroleerd (is veel sneller dan zelfs online mijn gmail opstaan hebben.), ik ga er ook mee lopen.... Kortom ik kom 3 volle dagen toe met een volle batterijlading.