Ik zoek een smartphone voor bouwvakkers:
- liefst Android
- stof- en waterdicht
- kan tegen een goed stootje (liefst meerdere)
- deftige camera
- geen te klein scherm (er moet vlot mee kunnen gemaild worden)
Ik was al onder de indruk van het Chinese merk IceFox, maar de verkoper op Amazon.de levert niet in België.
De Galaxy S5 Active is ook een optie, maar het prijskaartje is niet min: 500 euro. Op zich is dit duur omdat de vorige modellen het meestal niet langer dan een jaar uithielden. Er is er onder andere eentje gesneuveld door er met de vrachtwagen over te rijden...
Wetende dat de persoon in kwestie reeds volgende versleten heeft:
- Nokia 3720 Classic
- Samsung Galaxy X-Cover
- Samsung Galaxy X-Cover 2
- talloze dumbphones...
Zijn er nog forumleden met ervaringen op deze nichemarkt? Hebben jullie suggesties?
toughphone
- serialchiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 61 keer
zoek eens op pdashop.be (ander assortiment dan smartphoneshop) en filter daar op schokbestendeig. Dan kom je een aantal toestellen tegen van oa Caterpillar die voldoen aan jouw vereisten.
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Op Amazon hebben die CAT toestellen gematigde tot slechte reviews. Bij de eerste X-Cover hadden we het probleem dat je een premium betaalde voor de behuizing, maar dan eigenlijk de goedkoopste instaphardware in de plaats kreeg. Dat ding was zo traag dat je het met moeite smartphone kon noemen, en dat willen we niet meer meemaken.
Net omdat het een nichemarkt is zijn de reviews gering, en als er heel wat zijn zoals op Amazon.de, dan is dat omdat ze er niet over te spreken zijn. Er zijn weinig toughphones die boven de gemiddelde score van 3,5/5 komen.
Net omdat het een nichemarkt is zijn de reviews gering, en als er heel wat zijn zoals op Amazon.de, dan is dat omdat ze er niet over te spreken zijn. Er zijn weinig toughphones die boven de gemiddelde score van 3,5/5 komen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 13 keer
Ziet er op het eerste zicht uit dat je die icefox kunt krijgen op amazon.co.uk, zelfs gratis verzending. 'k heb hem eens in mijn mandje gezet en ik krijg toch geen error dat hij niet leverbaar is.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Wat denk je van TEC MOBILE TITAN 600 , mijn schoonbroer heeft er ééntje gekocht in de mediamarkt en is er heel tevreden mee.
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
@gimic: bedankt voor de tip, maar ik was op zoek naar de IceFox Bingo ipv de IceFox Razor die ze enkel op amazon.co.uk aanbieden.
Enfin, eens naar de Razor gekeken:
Amazon.co.uk: 300 GBP ~ 400 EUR
Amazon.de: 280 EUR
Trouwens zeer vreemd dat ik de Razor wel in mijn mandje kan leggen op zowel .co.uk als op .de, terwijl het om exact dezelfde handelaar gaat als bij de Bingo!
@Computerleek1: bedankt voor de tip, die had ik nog niet gevonden. Lijkt me ongezien: 4500 mAh voor een 4 inch scherm
Enfin, eens naar de Razor gekeken:
Amazon.co.uk: 300 GBP ~ 400 EUR
Amazon.de: 280 EUR
Trouwens zeer vreemd dat ik de Razor wel in mijn mandje kan leggen op zowel .co.uk als op .de, terwijl het om exact dezelfde handelaar gaat als bij de Bingo!
@Computerleek1: bedankt voor de tip, die had ik nog niet gevonden. Lijkt me ongezien: 4500 mAh voor een 4 inch scherm
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
die verkoper verzend ook vanuit china als je goed kijkt, en via de officiele site (icefox.cc) zie je dat ze gewoon totaal niet naar belgie shippen.
"tof"
lijkt dat het een bedrijfje is dat een "correcte" uitbreiding probeert te doen ipv naar iedereen te shippen vanuit china, maar ik vermoed als je hen rechtstreeks contacteert,
ze gewoon wél naar belgie shippen.
moet het eerste chinees bedrijfje nog tegenkomen dat het niet doet.
"tof"
lijkt dat het een bedrijfje is dat een "correcte" uitbreiding probeert te doen ipv naar iedereen te shippen vanuit china, maar ik vermoed als je hen rechtstreeks contacteert,
ze gewoon wél naar belgie shippen.
moet het eerste chinees bedrijfje nog tegenkomen dat het niet doet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Je kan anders de Icefox die je op het oog hebt laten opsturen naar http://mailboxde.com/. Die sturen het dan door naar jou. Een kleine meerkost, maar laat je toe om items die vanuit Amazon.de niet naar België verstuurd worden toch hier te krijgen.
Zelf al 1 maal naar volle tevredenheid gebruikt.
Zelf al 1 maal naar volle tevredenheid gebruikt.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.