tijdelijke aanbieding: "promo Scarlet"

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Er is momenteel een promotie bij Scarlet voor hun pakket TV&ineternet/telefoon - Trio. Installatie tegen "slechts 99 euro", gratis activatie en gratis modem.

Ik bedacht mij dat ik mij niet kon herinneren wanneer het ooit geen promo is geweest bij Scarlet. Ik ben gaan zoeken via web archive.org en ja, alle vermeldingen van Scarlet voor Trio zijn steeds met een promo tegen die voorwaarden. Het is steeds promo dus.

Goed natuurlijk, dat is marketing. Men moet zich dus niet haasten om een Scarlet promo te halen, men kan gerust nog wat wachten. Bijvoorbeeld op wat Mobistar gaat aanbieden met hyun TV-pakket.

Wou ook nog even meegeven dat minstens wie coöperant bij Argenta (Argen-co) als men nieuwe klant zou worden de eerste maand gratis krijgt. Er zullen nog wel organisaties zijn waarmee zo'n regeling is getroffen. Iets om na te kijken indien je klant zou willen worden.

En dan is er nog het peterschapsysteem van scarlet. Vraag aan een bestaande klant zijn/haar klantennummer en als men dat opgeeft bij de bestelling krijgt deze 39 euro een paar maanden later. Je kan afspreken dat deze Peter de helft gaat doorstorten naar u. Zo kan je de installatiekosten drukken.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”