Vandaag blijkbaar een update voor mijn tv-box.
Gestart om 19.50u... heb hem heel groot bestand zien downloaden. En dan krijg ik +++
Zo is het al 30min. Hoelang duurt die update? Of is dat vastgelopen?
scarlet one tv - Belgacom V4 update
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Wat eer raar uur voor een update...
Helpdesk bellen?
http://www.scarlet.be/nl/klantenzone/
Voor alle administratieve vragen of voor het melden van een storing, kan je terecht op het nummer 02 275 27 27 (zonaal tarief). We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag, van 9u tot 21u (zon- en feestdagen gesloten).
Met je Scarlet Mobile bel je onze klantendienst gratis via het verkort nummer 1992.
Helpdesk bellen?
http://www.scarlet.be/nl/klantenzone/
Voor alle administratieve vragen of voor het melden van een storing, kan je terecht op het nummer 02 275 27 27 (zonaal tarief). We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag, van 9u tot 21u (zon- en feestdagen gesloten).
Met je Scarlet Mobile bel je onze klantendienst gratis via het verkort nummer 1992.
Laatst gewijzigd door fvhbrugge op 02 mar 2015, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
De stekker eens uitrekken voor 15 sec.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727