Waarom verschijnt mijn naam niet?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Situatie: sip account bij OVH. Mijn eigen vaste tel. nr. staat in mijn gsm opgeslagen in internationaal formaat (+3252...). Als ik met mijn vaste tel. naar mijn gsm bel, dan verschijnt mijn tel. nr (+3252...) ondanks dat het in mijn adresboek staat met mijn naam bij. Dan maar gebeld naar mijn gsm maar met door mijn nummer in te voeren als 052... Ook hier verschijnt de internationale notering op mijn gsm. Weet iemand hoe mijn naam hier op de correcte wijze aan gekoppeld kan worden? Of is het een instelling bij OVH? Ik zou dus graag hebben dat mijn naam verschijnt op de display van mijn gsm als ik met mijn vaste tel. bel en niet dat het nummer verschijnt.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 3 keer
Staat je vaste nummer toevallig in meerdere contacten in je gsm? Heb dit ooit meegemaakt op een oudere nokia, waar een contact dubbel instond met hetzelfde nummer, waardoor er bij sms'en en dergelijke de naam ook niet verscheen.
-
- Elite Poster
Neen, mijn vast nr. staat enkel en alleen bij mezelf als contactpersoon.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
Hoeveel nrs heb je bij OVH?
Wordt het correcte nr meegestuurd als je belt via OVH?
Als klant krijg je sowieso een nieuw telefoonnr dat standaard ingesteld staat om mee te sturen als je uitbelt. Indien je een nr hebt laten porteren van Belgacom/Telenet of andere provider, dan dien je eerst in de manager dit nr nog in te stellen dat je het geporteerde nr wenst mee te sturen...
Wordt het correcte nr meegestuurd als je belt via OVH?
Als klant krijg je sowieso een nieuw telefoonnr dat standaard ingesteld staat om mee te sturen als je uitbelt. Indien je een nr hebt laten porteren van Belgacom/Telenet of andere provider, dan dien je eerst in de manager dit nr nog in te stellen dat je het geporteerde nr wenst mee te sturen...
-
- Elite Poster
Ik heb een tel. nr. van OVH gekregen maar ik heb ook mijn geporteerd belgacom nummer bij hen onder gebracht. Als ik bel verschijnt mijn geporteerde nummer. Ik gebruik een Fritzbox 7360 voor het afhandelen van mijn oproepen. Ik heb slechts 1 nummer bij OVH.
[
Post made via mobile device ]
[

- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Dat is 100% zeker een instelling in je gsm, OVH stuurt gewoon het nummer mee.Jack Daniels schreef:Weet iemand hoe mijn naam hier op de correcte wijze aan gekoppeld kan worden?
Je zal de contactenlijst correct moeten updaten met jouw naam, daarna eventueel het toestel eens herstarten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
bel via je OVH SIP naar je gsm en vul dan aan als nieuw contact...zou moeten werken in de toekomst dan..
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Premium Member
Dan heb je volgens mij 2 telefoonnrs bij OVH en standaard wordt het OVH-nr meegestuurd bij uitgaande oproepen. (je kan dit instellen in de OVH-manager dat uw geporteerde nr moet meegestuurd worden)Jack Daniels schreef:Ik heb een tel. nr. van OVH gekregen maar ik heb ook mijn geporteerd belgacom nummer bij hen onder gebracht.
Ik heb ook mijn Belgacom-nr laten porteren naar OVH en ik heb nu bij OVH 2 nr's, maar dien maar voor 1nr abonnementskosten te betalen.
Staat bovenstaande correct ingesteld en is het wel degelijk je geporteerde Belgacom-nr dat je op je gsm ziet verschijnen, dan zou ik laroyj's voorstel volgen: bellen met je vaste lijn naar je gsm en dan zo vanuit je oproeplijst het telefoonnr toevoegen aan je contact.
-
- Elite Poster
In de OVH manager staat ingesteld: "présenter le numéro" en dan mijn geporteerd Belgacom nummer. Bij "het numertype wijzigen" staat er in de configuratie aangevinkt: "redirection met supervisie"
BTW: het is niet alleen op mijn eigen smartphone. Als ik naar mijn vriendin bel met mijn vaste lijn, dan verschijnt ook mijn geporteerd Belgacom nummer, ondanks dat bij haar ook mijn naam in haar adresboek staat.
Instellingen in mijn FB moet ik vanavond eens bekijken. Maar dat het ooit gewerkt heeft, daar ben ik 200% zeker van.
BTW: het is niet alleen op mijn eigen smartphone. Als ik naar mijn vriendin bel met mijn vaste lijn, dan verschijnt ook mijn geporteerd Belgacom nummer, ondanks dat bij haar ook mijn naam in haar adresboek staat.
Instellingen in mijn FB moet ik vanavond eens bekijken. Maar dat het ooit gewerkt heeft, daar ben ik 200% zeker van.
-
- Premium Member
hier zopas eens geprobeerd met de vaste lijn naar mijn gsm te bellen en alles verloopt prima, ik zie keurig de opgeslagen naam verschijnen...
voor de rest ook geen idee wat het zou kunnen zijn.
voor de rest ook geen idee wat het zou kunnen zijn.