Music Choise

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Als ik op één van de Music Choise kanalen afstem dan verschijnt op mijn digicorder een schutblad met daarop de informatie van de artiest, de titel van het liedje en het album vanwaar dat liedje afkomstig is.
Ik stel echter vast dat dat schutblad na een 20 tal minuten verdwijnt en het beeld op zwart gaat met daar boven de vermelding dat ik op de rode knop moet drukken om dat schutblad opnieuw te doen verschijnen, ik vind nogal vervelend dat ik om de 20 minuten op de rode knop moet drukken. :x
Ik heb al gekeken bij de instellingen van mijn digicorder om te zien of dat schutblad permanent kan blijven staan maar ik heb jammer genoeg niks van teruggevonden.
Ik vraag mij eigenlijk waarom dat schutblad niet permanent blijft staan, Telenet maakt ook graag de mensen het moeilijk. :x
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Misschien tegen "inbranden" ?
Bepaalde schermtypes kunnen daar last van hebben, als altijd hetzelfde beeld blijft staan.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Dat inbranden doet zich enkel voor bij plasma TV's, ik denk niet zozeer voor LCD TV's en LED TV's maar er zou tenminste een mogelijkheid moeten bestaan dat men dat beeld op permanent kan zetten of dat beeld verdwijnt na een x aantal minuten.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Das niet enkel bij Plasma's ook dure OLEDs kunnen er last van hebben. Telenet kan natuurlijk niet weten welk type tv jij hebt en dat handmatig laten instellen zal vroeg of laat een boze onwetende OLED/Plasma eigenaar opleveren.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”