Momenteel zit ik nog met het oude netconnect abbo + speedpack 12.0 mbit max. Ik heb een aparte Belgacom telefoonlijn.
Wanneer ik dit abbo wil veranderen in mijn user panel, kan ik enkel migreren naar cityline of downgraden naar netconnect start.
Blijkbaar kan ik niet overschakelen naar cityconnect lite ??
Van netconnect naar cityconnect lite: niet mogelijk ?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 52 keer
Is er een reden waarom jij tot nu toe op netconnect zat?
Het zou nochtans wel moeten kunnen in oostende.
Echter volgens mij gaan ze wel een interventie moeten (laten) doen om uw lijn aan te sluiten op de DSLAM van dommel.
Het zou nochtans wel moeten kunnen in oostende.
Echter volgens mij gaan ze wel een interventie moeten (laten) doen om uw lijn aan te sluiten op de DSLAM van dommel.
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Ik heb al jaren dit abbo, ook al staat het niet meer op hun website :s
En ja, de test zegt dat ik voor cityconnect lite in aanmerking kom.
En ja, de test zegt dat ik voor cityconnect lite in aanmerking kom.
Geen idee wat dit precies is. Ondersteunt mijn oude b-box 1 modem adsl2+ niet ?Echter volgens mij gaan ze wel een interventie moeten (laten) doen om uw lijn aan te sluiten op de DSLAM van dommel.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 52 keer
bbox1 werkt voor ADSL2+ (upload zal niet naar 3 mbps kunnen gaan, daarvoor heb je annex m nodig)
Als uw lijn in de centrale effectief op het belgacom netwerk aangesloten is (wat ze normaal doen bij netconnect of netline) gaat men uw lijn ter plaatse moeten overzetten naar een DSLAMpoort van dommel .
Daar ze die optie niet aanbieden via hun user panel...kan je dus beter hun helpdesk bellen en vragen naar de mogelijkheden.
Of ze eventuele kosten aanrekenen
En of ze u verplichten om een nieuwe modem te nemen.
Heb jaren geleden ook een abbo laten overzetten van het oude homeconnect naar netline (ik dacht zonder kosten).
De modem (7360) moesten we wel nemen, maar die siemens was het toch aan het begeven (dhcp werkte al niet meer, alles had vaste ip's om het te laten werken).
De 7360 voor 79€ is wel een zeer goed aanbod vind ik. (ik heb em zelfs nog aan 50 denk ik, ze leverden al 7360 uit terwijl de prijs en de 7113 nog online stond)
Als uw lijn in de centrale effectief op het belgacom netwerk aangesloten is (wat ze normaal doen bij netconnect of netline) gaat men uw lijn ter plaatse moeten overzetten naar een DSLAMpoort van dommel .
Daar ze die optie niet aanbieden via hun user panel...kan je dus beter hun helpdesk bellen en vragen naar de mogelijkheden.
Of ze eventuele kosten aanrekenen
En of ze u verplichten om een nieuwe modem te nemen.
Heb jaren geleden ook een abbo laten overzetten van het oude homeconnect naar netline (ik dacht zonder kosten).
De modem (7360) moesten we wel nemen, maar die siemens was het toch aan het begeven (dhcp werkte al niet meer, alles had vaste ip's om het te laten werken).
De 7360 voor 79€ is wel een zeer goed aanbod vind ik. (ik heb em zelfs nog aan 50 denk ik, ze leverden al 7360 uit terwijl de prijs en de 7113 nog online stond)
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen