Oude opnames VIER en VIJF niet op Yelo Play

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Flippi
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Blijkbaar werkt de Telenet Yelo app niet meer en moeten klanten overstappen naar de Yelo Play app.

Nadeel is dat oude opnames van VIER (en mogelijk ook andere zenders) niet meer via de Yelo Play app te bekijken zijn op smartphone of tablet.
Nieuwe opnames van VIER kunnen via de nieuwe Play app wel bekeken worden op portables.

Misschien hebben ze dit wel gecommuniceerd, maar 'k heb er in elk geval niets over opgevangen... :-(
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Hmm, net geprobeerd en inderdaad hetzelfde probleem. Ik heb hier in elk geval ook totaal geen communicatie over gezien.
Ik vind de 'foutmelding' vooral vreemd : "Softwareversie niet ondersteund. Je hebt een oudere softwareversie nodig voor je toestel." en verder word je naar de yelotv.be verwezen om het via een browser te bekijken.

Ik snap wel niet goed waar deze beperking vandaan komt. De foutmelding suggereert bijna incompatibiliteit, maar hoe kan dat ineens een probleem gaan zijn, gezien er op mijn oudere digicorder ook helemaal geen updates geweest zijn, gezien die niet eens de nieuwe Yelo aankan.
Flippi
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Het is sowieso voor de meeste zenders al een raar gedoe met je smartphone of tablet.
Je zit te browsen door al je opnames, je selecteert er een en je wordt 'vriendelijk' verzocht om de opname op je TV te bekijken.
Daat zit je dan met je smartphone of tablet op je schoot. 'k Neem dan gewoon wel de afstandsbediening van de digicorder in 't vervolg.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Volgens Telenet heet dit innovatie en is het hiervoor dat je als klant meer dient te betalen, om dus minder te krijgen.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”