App exchange calendar, mail

Plaats reactie
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Welke gratis Android app vinden jullie de beste voor calendar en email met exchange? Liefst ook een widget voor de calendar. Dank je

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

De default AOSP/Android mail client/calender is vrij solide imho.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

acalendar, zonder twijfel :) wel van verticale naar horizontale week brengen in je instellingen ;)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Ik gebruik al jaren Business Calendar 2 Pro (was vroeger Business Calendar Pro) met 4 exchange accounts.
Er is ook een gratis versie.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Hier ook aCalender+ als kalender-app.

Op mijn homescreen heb ik Executive Assistant, dat kalender, mail, telefoongesprekken, sms, ... als tabbladen weergeeft.
thomasv
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 52 keer

De standaard AOSP apps zijn adequaat.
 iPhone 12 Pro —  iPad (9th Gen) —  Apple TV 4K (2nd Gen) —  MacBook Pro
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 61 keer

na een resem gratis apps en combinaties ervan ben ik toch, en achteraf gezien met veel plezier, gaan betalen voor touchdown.
één app, mail, contacten, kalender, widgets etc.... + voor mij heel belangrijk, je kan het syncen schedulen. Tijdens kantooruren push, wanneer ik slaap geen sync en daartussen synct hij nu om het half uur of zo... Je kan ook per submap in je "postvak in" afzonderlijk gaan selecteren welke hij wel en niet moet syncen. alertmails van mijn ups bv wél, maar de reclame van de Makro niet.
Erg dure app voor €14,67 maar mij nog geen seconde beklaagd.

enfin, "my two cents"

ik hoop dat je een gratis oplossing kan vinden die aan je wensen voldoet.
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Een kleine hijack van uw vraag. Ik heb zelf een Android (alsook velen hier in het bedrijf). We gebruiken de standaard Android App voor de Exchange mails op te halen. Als je iemand wil opbellen en je zoekt tussen uw contacten naar een collega dan vind je die ook terug. Echter als die collega belt zie je hun telefoonnummer verschijnen op het scherm, maar hun naam komt er niet op. Ons aderessenboek op Exchange bevat zo'n 1000 nummers, dus één voor één in uw gmail account laden is niet zo fijn :-)

Weet iemand hoe je dus de naam van een Exchange contact kan laten verschijnen als die belt, en niet gewoon het telefoonnummer?

Thx !
Goztow
userbase crew
userbase crew

Ik heb nu nine geïnstalleerd en ben er al helemaal weg van. Wel beetje zoeken om alle instellingen te vinden maar doet echt goed wat het moet doen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Argon schreef: Weet iemand hoe je dus de naam van een Exchange contact kan laten verschijnen als die belt, en niet gewoon het telefoonnummer?

Thx !
Je exchange contacten importeren in je gmail contacten ?
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

naaa, ben ik niet echt voorstander van als dit de oplossing is. Ikzelf zou er zelf niet zo happy mee zijn dat tussen mijn Gmail contacten plots 1000 Exchange contacten tussen staan.
Nu, elk zijn mening daarin natuurlijk.
Dave
Pro Member
Pro Member
Twitter: davefrombelgium
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ik gebruik de standaard Google Agenda app (dus geen merk-specifieke versie, maar de originele van Google, nu ook los verkrijgbaar in de Play Store): https://play.google.com/store/apps/deta ... r&hl=nl_BE

Daarnaast heb ik lang WiZZ Widget (gratis versie) gebruikt voor de weergave vd kalender (volledige maand in miniatuur): https://play.google.com/store/apps/deta ... d&hl=nl_BE

Recent ben ik voor de Widget overgeschakeld op Touch Calendar (betalend, maar niet duur en de moeite waard (vind ik)): https://play.google.com/store/apps/deta ... ndar&hl=nl

Tenslotte om de boel in sync te krijgen: synqYa https://synqya.appspot.com/

Voor mijn persoonlijk mail: Gmail / Werk email via de webapp (kan ook met OWA https://play.google.com/store/apps/deta ... mowa&hl=nl als je Android 4.4 hebt (ik zit helaas op 4.3)), kan ook via de standaard mailclient (al zijn er allicht betere, probleem is dat er heel wat permissies aan de server kant zijn, dus IT moet je de nodige toelatingen kunnen geven (in mijn geval toch)).
Mailwise kan ook een optie zijn: https://play.google.com/store/apps/deta ... mail&hl=nl
Op iOS is het veel simpeler, gewoon OWA (en geen speciale permissies van IT nodig), discriminatie!
Goztow
userbase crew
userbase crew

Voor de opvolging, ik heb net Nine gekocht voor 9,99 $. De eerste app die ik ooit koop maar ik vind het de moeite waard!
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Enhance Email wordt niet meer ondersteund voor Android Lollipop en Boxer, de opvolger van EE bevalt mij niet helemaal.
Ik probeer nu Mailwise. Die heeft zoals EE kleurcodes per account.
Momenteel 4 exchange accounts in gebruik: 3x local exchange en 1x hosted office365.
Maar een gewone gmail account krijg ik er niet op geconfigureerd. Maar ik gebruikte vroeger ook al de gmail app voor gmail.
Laatst gewijzigd door seagull 24 feb 2015, 22:41, in totaal 1 gewijzigd.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik gebruik u ook al een tijdje Mailwise in plaats van de native mail client, ben daar best tevreden van, al loopt het design-wise niet mee met de trend van material design, wat een beetje spijtig is. Gelukkig geen throwback to Android 2 die je hebt met Touchdown. Enkel embedded images krijg ik niet vergroot :). Voor agenda gebruik ik Today Calendar, wat een afgeleide is van de standaard Android-kalender, maar ietsje anders.
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”