Originele ROM Samsung S2 plus i9105p (4.1.2)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik ben op zoek naar de ROM die ik op mijn Samsung S2 plus (i9105p) kan installeren om terug de originele Android 4.1.2 te hebben. Momenteel heb ik er een cyanogenmod op draaien maar hierbij werken sommige functies niet meer.

Ik vind het heel moeilijk om te weten welke rom hier in België zal werken. Ik heb heel veel problemen gehad om hem geroot en werkende te krijgen en zou nu direct de juiste willen kiezen :).

Pas op: ik wil dus niet de "nieuwste" officiële ROM (4.2.2) maar wel de oorspronkelijk (4.1.2) want de 4.2.2 gaf regelmatig crashes.

Dank bij voorbaat!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 11 keer

Beste ,

dit zou de link moeten zijn naar Sammobile naar 4.1.2 voor jouw toestel. Op de meeste Belgische toestellen staat het Nederlandse Androidbesturingssysteem

http://www.sammobile.com/firmwares/down ... 3_PHN.zip/

Veel plezier er mee
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Zou iemand met een account daar deze ergens willen uploaden waar ik er aan kan? Ze hebben de bugmenot accounts gebanned :(. Ik heb iets tegen sites die je verplichten om te registreren om te downloaden :(.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

je hebt pm
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”