Serieuze promotie Whop en Whoppa
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 82 keer
Sinds vandaag serieuze promotie op Whop & Whoppa:
12 maanden korting van 8€35 op het abbonnement + gratis activering + 20€ online korting.
Dit voor:
-nieuwe klanten (opgelet: kost kabelaansluiting 50€ is er nog steeds allicht als je geen coax hebt liggen, geheel aangesloten)
-bestaande klanten die intekenen op whop/whoppa, op voorwaarde dat 1 van de onderdelen van whop/whoppa nieuw is
Zie: http://telenet.be/nl/alles-in-een/whop en http://telenet.be/nl/alles-in-een/whoppa
Dit lijkt mij persoonlijk de strafste promotie van telenet in jaren. Toch schrik voor de aanstaande groepsaankoop en de storm rond de prijsverhoging lijkt me. Of mogelijk veel mensen die, zoals mij, al van whop zijn omgeschakeld naar basic+tv in afwachting van de voorstellen van scarlet/proximus. Als telenet ook bestaande klanten nog iets vlotter toelaat tot de promotie (voorwaarde "nieuwe dienst" laat vallen op vraag bvb) dan houden ze hiermee allicht hun klanten weer een jaartje zoet => op korte termijn ok maar op lange termijn een spijtige zaak.
Het is trouwens redelijk misleidend om mensen te lokken met zulke promotie door in het groot, en op de "afrekening" aan de rechterkant steeds huidige/oude prijzen te vermelden (whop 62,50 whoppa 72,95). Er word wat verderop wel melding gemaakt van de prijsaanpassing vanaf 25/01/2015 met een link naar http://telenet.be/nl/tarieven/nieuwe-prijzen. (whop 65,49 en whoppa 75,94). Strikt genomen informeert men dus wel volledig, men maakt echter gebruik van "kleine lettertjes" wat tegenwoordig niet meer geaccepteerd moet worden, naar mijn gevoel, en als misleiding mag tellen.
12 maanden korting van 8€35 op het abbonnement + gratis activering + 20€ online korting.
Dit voor:
-nieuwe klanten (opgelet: kost kabelaansluiting 50€ is er nog steeds allicht als je geen coax hebt liggen, geheel aangesloten)
-bestaande klanten die intekenen op whop/whoppa, op voorwaarde dat 1 van de onderdelen van whop/whoppa nieuw is
Zie: http://telenet.be/nl/alles-in-een/whop en http://telenet.be/nl/alles-in-een/whoppa
Dit lijkt mij persoonlijk de strafste promotie van telenet in jaren. Toch schrik voor de aanstaande groepsaankoop en de storm rond de prijsverhoging lijkt me. Of mogelijk veel mensen die, zoals mij, al van whop zijn omgeschakeld naar basic+tv in afwachting van de voorstellen van scarlet/proximus. Als telenet ook bestaande klanten nog iets vlotter toelaat tot de promotie (voorwaarde "nieuwe dienst" laat vallen op vraag bvb) dan houden ze hiermee allicht hun klanten weer een jaartje zoet => op korte termijn ok maar op lange termijn een spijtige zaak.
Het is trouwens redelijk misleidend om mensen te lokken met zulke promotie door in het groot, en op de "afrekening" aan de rechterkant steeds huidige/oude prijzen te vermelden (whop 62,50 whoppa 72,95). Er word wat verderop wel melding gemaakt van de prijsaanpassing vanaf 25/01/2015 met een link naar http://telenet.be/nl/tarieven/nieuwe-prijzen. (whop 65,49 en whoppa 75,94). Strikt genomen informeert men dus wel volledig, men maakt echter gebruik van "kleine lettertjes" wat tegenwoordig niet meer geaccepteerd moet worden, naar mijn gevoel, en als misleiding mag tellen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 52 keer
Geloof mij, Telenet is de klanten die eerder een 'budgetprofiel' hebben liever kwijt dan rijk.Toch schrik voor de aanstaande groepsaankoop en de storm rond de prijsverhoging lijkt me.
Telenet focust eerder op hogere snelheid, beter comfort en superieure kwaliteit maar dan wel tegen een hogere prijs.
In de energiemarkt heeft het 6 jaar geduurd om het jaarlijkse overstappercentage van 7% naar 18% te doen stijgen.
Blijkbaar is die 18% een maximum want dat percentage lijkt nu terug te dalen. In de telecommarkt zijn er slechts 2 echte spelers, dus ik verwacht echt geen grote bewegingen. Bovendien zit een Vlaming liever niet te lang zonder zijn TV (het niet denkbeeldig dat je bij een overstap verschillende dagen zonder TV zit).
-
- Premium Member
@Thamar Absoluut, recht in het gezicht zelfs, vandaar mijn vermoeden dat men op aanvraag de voorwaarde "nieuwe dienst" ook zullen laten vallen. Eerlijk? Zeker niet. Maar de hoeveelheid vertrekkende klanten zal beperkt worden en de promotie zorgt voor aantrek van nieuwe, nog niet misnoegde, klanten.
TOEVOEGING: serieuze fout/misleiding op website gevonden=> bij meer informatie over de "-20€ online korting staat: "t.e.m. 31/12/2014". Moeten ze snel aanpassen ofwel de promo geheel verwijderen!
TOEVOEGING: serieuze fout/misleiding op website gevonden=> bij meer informatie over de "-20€ online korting staat: "t.e.m. 31/12/2014". Moeten ze snel aanpassen ofwel de promo geheel verwijderen!
-
- Premium Member
Akkoord maar:proz schreef:Geloof mij, Telenet is de klanten die eerder een 'budgetprofiel' hebben liever kwijt dan rijk. Telenet focust eerder op hogere snelheid, beter comfort en superieure kwaliteit maar dan wel tegen een hogere prijs.
-ook telenet moet opletten om hierbij niet "over de schreef" te gaan => geleden imagoschade sijpelt wel degelijk door, ook naar klanten buiten het "budgetprofiel". Hierbij gaat het dan zelfs vaak niet meer om de x,xx€ prijsverschil maar om principes: eens men die raakt....
-als de andere providers erin zouden slagen om telenet's "premium" klanten te laten zien dat ze in de praktijk geen snelheidsverschil "voelen" vanaf pakweg 20-30 mbit....heeft telenet wel degelijk een probleem (op 10-20% van het grondgebied na die niet minimaal 20-30mbit vdsl beschikbaar hebben waar ze wonen). Zeker gezien, in mijn ervaring, de TV van proximus enkel nog lichtjes achter loopt op telenet inzake de tv-gids. De gebruikservaring op andere vlakken (snelheid/opnames/....) loopt vrijwel gelijk vanaf de V5 proximus decoder.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik begin daar ook aan te denken,de houding van Telenet zou dan ook wel beter te verklaren zijn.proz schreef:
Geloof mij, Telenet is de klanten die eerder een 'budgetprofiel' hebben liever kwijt dan rijk.
Telenet focust eerder op hogere snelheid, beter comfort en superieure kwaliteit maar dan wel tegen een hogere prijs.
Belgacom heeft daar trouwens al op gerageerd,met Scarlet,die deze mensen gaan opvangen.
Wel is er dan nog een groep bij Telenet die zich 'ongemakkelijk' voelen,omdat ze noooit eens iets extra krijgen,terwijl nieuwkomers met alle leuks gaan lopen.Die zullen ook wel vertrekken,mss naar Proximus,maar wsrl wachten die op een andere kabelaar nog.
Voor de overblijvers kan het niet anders of de prijzen gaan nog moeten stijgen bij Telenet,maar dat is dan die groep,die geen bezwaar heeft tegen een nog hogere prijs.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Hogere snelheid zeer en vast. Maar comfort? Wat is comfort? Een goeie HGW/bbox? (ik vermoed dat dit niet echt verschilt tussen Proximus en Telenet) En superieure kwaliteit? Tegenover het FON netwerk lijkt het homespotnetwerk wel een grap.proz schreef:Geloof mij, Telenet is de klanten die eerder een 'budgetprofiel' hebben liever kwijt dan rijk.Toch schrik voor de aanstaande groepsaankoop en de storm rond de prijsverhoging lijkt me.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Beetje off-topic maar wat bedoel je hiermee ? Ik ken FON enkel van ettelijke jaren geleden dus ik kan niet vergelijken. Maar Telenets home- en hotspot netwerk werkt echt wel goed vind ik. Zeker nu ze ook EAP geïntroduceerd hebben, is het gebruiksgemak echt wel optimaal. Eens je EAP voor een Telenet homespot geactiveerd hebt op je telefoon of tablet, moet je gewoon totaal niets meer doen en ben je zonder dat je het zelf weet ook online. Enkel de snelheid is misschien wat beperkt, maar naar hotspot-standaarden zeker niet abnormaal slecht.AndRo555 schreef:Tegenover het FON netwerk lijkt het homespotnetwerk wel een grap.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Die prijsverhoging komt er maar wat velen niet weten :
- sommige mensen gaan goedkoper zijn
- mensen die willen vertrekken en bellen gaan op het algemeen iets krijgen
- maar mensen die gewoon met rust laten zijn natuurlijk de pineut en hebben ze extra winst.
telenet weet heel goed dat klanten slechter af zullen zijn door dsl en zei kunnen ook op de site van belgacom kijken hoe de situatie is bij de klant.
- sommige mensen gaan goedkoper zijn
- mensen die willen vertrekken en bellen gaan op het algemeen iets krijgen
- maar mensen die gewoon met rust laten zijn natuurlijk de pineut en hebben ze extra winst.
telenet weet heel goed dat klanten slechter af zullen zijn door dsl en zei kunnen ook op de site van belgacom kijken hoe de situatie is bij de klant.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
Al eens geprobeerd ergens anders in europa een Homespot te vinden? Op elke straathoek is er wel een BT Fon, SFR Fon,...Tomby schreef:Beetje off-topic maar wat bedoel je hiermee ? Ik ken FON enkel van ettelijke jaren geleden dus ik kan niet vergelijken. Maar Telenets home- en hotspot netwerk werkt echt wel goed vind ik. Zeker nu ze ook EAP geïntroduceerd hebben, is het gebruiksgemak echt wel optimaal. Eens je EAP voor een Telenet homespot geactiveerd hebt op je telefoon of tablet, moet je gewoon totaal niets meer doen en ben je zonder dat je het zelf weet ook online. Enkel de snelheid is misschien wat beperkt, maar naar hotspot-standaarden zeker niet abnormaal slecht.AndRo555 schreef:Tegenover het FON netwerk lijkt het homespotnetwerk wel een grap.
EAP heeft proximus fon nu ook, dus dat gaat even vlot. En snelheid gaat met gemak over de 20Mbps.
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Alles is relatief en vind dat je gelijk hebt en geen gelijk... FON is natuurlijk wereldwijd en daar kan de homespot/wifree niet tegen op. De BBOX 3 is ondertussen toch ook ferm dichtgetimmerd. Vorige keer eens bij iemand gekeken om zaken in te stellen en het viel mij gelijk op. Superieure kwaliteit kan bij beide, maar kan ook bij beide tegenslagen (slecht zitten, ver van rop, veel op node...). homespot is een grap op gebied van snelheid, streams werken niet zo goed. Maar WiFree haal je toch een dikke 4 a 5Mbps, wat beter is als fon en aangenaam werkt bij streaming. Alleen niet wereldwijd.AndRo555 schreef:Hogere snelheid zeer en vast. Maar comfort? Wat is comfort? Een goeie HGW/bbox? (ik vermoed dat dit niet echt verschilt tussen Proximus en Telenet) En superieure kwaliteit? Tegenover het FON netwerk lijkt het homespotnetwerk wel een grap.
Jap,thamar schreef:Eigenlijk is dit lachen met alle bestaande klanten he...
Whoppa-klanten moeten al een ipad bijbestellen willen ze genieten van de korting. Je hebt dan eigen uw ipad voor € 0.55/maand gedurende 1jaar (8.90 - 8.35).
edit:
WiFree
Homespot:
Proximus Fon:
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Dit is echt belachelijk ! Verhoging voor bestaande klanten en korting voor nieuwe klanten...
Nu gaan er zeker nog meer vertrekken bij Telenet , LOL
Best dat ik al bestelt heb bij Proximus, wat een stelletje amateurs aan de top van telenet !
Best dat ik al bestelt heb bij Proximus, wat een stelletje amateurs aan de top van telenet !
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- sirWard
- Erelid
- Twitter: sirWard
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Die promotie is niet nieuw. Toen ik in 2014 klant werd was dit met deze korting. 12 maanden 8,35 euro korting (ter waarde van de huur van een digicorder). Ik heb toen TV met een kaartje genomen en geen digicorder gehuurd waardoor ik netto 16,70 euro per maand bespaarde op een Whoppa (de eerste 12 maanden).
Maar dan moet je natuurlijk wel tevreden zijn met de TV-met-een-kaartje oplossing ipv een digicorder.
Maar dan moet je natuurlijk wel tevreden zijn met de TV-met-een-kaartje oplossing ipv een digicorder.
-
- Elite Poster
Men kan in ieder geval stellen dat ze niet meelezen op de website ik laat mij niet pluimen,want daar komt dit zeker het meest ter sprake.Dit zijn potentiele klanten voor een nieuwe kabelaar.Patje schreef:Dit is echt belachelijk ! Verhoging voor bestaande klanten en korting voor nieuwe klanten...
-
- Elite Poster
TiTanium schreef:Alles is relatief en vind dat je gelijk hebt en geen gelijk... FON is natuurlijk wereldwijd en daar kan de homespot/wifree niet tegen op. De BBOX 3 is ondertussen toch ook ferm dichtgetimmerd. Vorige keer eens bij iemand gekeken om zaken in te stellen en het viel mij gelijk op. Superieure kwaliteit kan bij beide, maar kan ook bij beide tegenslagen (slecht zitten, ver van rop, veel op node...). homespot is een grap op gebied van snelheid, streams werken niet zo goed. Maar WiFree haal je toch een dikke 4 a 5Mbps, wat beter is als fon en aangenaam werkt bij streaming. Alleen niet wereldwijd.AndRo555 schreef:Hogere snelheid zeer en vast. Maar comfort? Wat is comfort? Een goeie HGW/bbox? (ik vermoed dat dit niet echt verschilt tussen Proximus en Telenet) En superieure kwaliteit? Tegenover het FON netwerk lijkt het homespotnetwerk wel een grap.
Jap,thamar schreef:Eigenlijk is dit lachen met alle bestaande klanten he...
Whoppa-klanten moeten al een ipad bijbestellen willen ze genieten van de korting. Je hebt dan eigen uw ipad voor € 0.55/maand gedurende 1jaar (8.90 - 8.35).
edit:
WiFree
Homespot:
Proximus Fon:
Voor de rest gaat het gelijk op. Beiden hebben hun problemen/voordelen/nadelen. Overvolle node's en regenboogpolitiek en relatief duur vs chance hebben met rop afstand. Bij de ene weegt snelheid meer door terwijl voor de andere prijs of volume doorslaggevend is. Dus daar valt niet te concluderen dat er een beter is dan de andere.
Op Fon/Wifree vlak daarentegen:
Proximus_auto_fon: (EAP)
Telenet Wifree: (EAP)
+ Veel meer FON dekking dan Wifree dekking in EU. Ik denk dat je wel de betere er uit kan halen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Van al m'n vakanties herinner ik me één ding... nog NOOIT een FON gezien !AndRo555 schreef:+ Veel meer FON dekking dan Wifree dekking in EU. Ik denk dat je wel de betere er uit kan halen.
Trouwens als de keuze van provider moet afhangen van die weekjes per jaar dat je op vakantie bent... droevig dan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
@fluppie
nieuwe kabelaar? Wishfull thinking, vrees ik! Nee, bij TN gedragen zij zich als doodgewone monopolisten
nieuwe kabelaar? Wishfull thinking, vrees ik! Nee, bij TN gedragen zij zich als doodgewone monopolisten
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
Wel als je regelmatig in Londen zit, dan is dat wel handig dat je met een van de 5 miljoen fon spots daar kan connecteren.
En het punt was om verschillen aan te duiden waar de ene duidelijk beter is als de andere. Niet zozeer om doorslaggevende argumenten te geven waarom je sowieso voor die ene provider moet gaan.
En het punt was om verschillen aan te duiden waar de ene duidelijk beter is als de andere. Niet zozeer om doorslaggevende argumenten te geven waarom je sowieso voor die ene provider moet gaan.
- TiTanium
- Moderator
Iemand dat ik ken, die raakt niet geconnecteerd op die autofon. Vandaar ik heb nog niet heb kunnen testen. Ik vind het wel straf dat de meeste dat ik ken altijd rond de 5Mbps zitten met telenet WiFree en jij strand op 2. Het feit dat die van prox precies minder sterk gelimiteerd is, zal dan afhangen van hoe hard de modem gebruikt wordt door de mensen zelf.AndRo555 schreef:Proximus_auto_fon: (EAP)
Afbeelding
Diene regenboog van telenet is al lang weg... Je hebt nu gewoon een PIEK en DAL-uren wat overzichtelijker is. Bij de andere heb je dan een softlimiet dat er toch nog voor zorgt dat je op smalband raakt bij Px.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Hangt er van af waar je op vakantie gaat, maar frankrijk en england scoren super gewoonr2504 schreef:Van al m'n vakanties herinner ik me één ding... nog NOOIT een FON gezien !AndRo555 schreef:+ Veel meer FON dekking dan Wifree dekking in EU. Ik denk dat je wel de betere er uit kan halen.
https://corp.fon.com/en/maps
de koe zegt boe
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
De telenet homepots/wifree/hotspots werken toch zo veel beter dan die van Belgacom fon?
Verbinding is vaak snel en inloggen loopt ook zeer vlot. Bij Belgacom bleef na het inloggen de pagina zeer vaak hangen..
Overigens heeft Telenet gewoon die gratis installatie twv 85€ weg gedaan, en in de plaats deze korting (12x8,35) geven. Op jaarbasis dus eigenlijk bijna niets van verschil.
[ Post made via mobile device ]
Verbinding is vaak snel en inloggen loopt ook zeer vlot. Bij Belgacom bleef na het inloggen de pagina zeer vaak hangen..
Overigens heeft Telenet gewoon die gratis installatie twv 85€ weg gedaan, en in de plaats deze korting (12x8,35) geven. Op jaarbasis dus eigenlijk bijna niets van verschil.
[ Post made via mobile device ]
- proximusboyke
- Elite Poster
ik heb ergens gelezen dat binnenkort de login van telenet ook in het buitenland te gebruiken is.
ik denk dat het zdnet was.
ik denk dat het zdnet was.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Is er toch geen manier dat bestaande klanten ook van dit aanbod kunnen genieten? Wat bedoelen ze eigenlijk met een extra product bij te nemen?
Bij whoppa heb je toch al internet,digitale televisie en vaste telefoon?
Bij whoppa heb je toch al internet,digitale televisie en vaste telefoon?
- proximusboyke
- Elite Poster
king of kong of misschien van whop naar whoppa te gaan.
Als he belt en ge zegt dat je op userbase hebt gelezen dat er mensen zijn die 1 jaar gratis huur digicorder hebben gekregen, dat je dat niet eerlijk vind dat ge evenveel betaald als een ander en minder zou krijgen geven ze ook die korting.
Als he belt en ge zegt dat je op userbase hebt gelezen dat er mensen zijn die 1 jaar gratis huur digicorder hebben gekregen, dat je dat niet eerlijk vind dat ge evenveel betaald als een ander en minder zou krijgen geven ze ook die korting.
- TiTanium
- Moderator
Met dergelijke uitspraken moet je toch oppassen, zo snel krijg je tegenwoordig uw goesting niet zenneproximusboyke schreef:Als he belt en ge zegt dat je op userbase hebt gelezen dat er mensen zijn die 1 jaar gratis huur digicorder hebben gekregen, dat je dat niet eerlijk vind dat ge evenveel betaald als een ander en minder zou krijgen geven ze ook die korting.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Ikzelf heb een whoppa maar nog geen king of kong aangezien ik bij Proximus zit voor mijn gsm en daar absoluut wil blijven.
- proximusboyke
- Elite Poster
TiTanium misschien wel maar 1 jaar huur digicorder lukt meestal wel hoor !!!
Deze voormiddag gebeld voor iemand die nie durfde bij hen thuis, en toch vlot gekregen (telenetklant sinds maart 2014). Ik moet wel zeggen dat ze daar alles hebben ook gsmabo.
Deze voormiddag gebeld voor iemand die nie durfde bij hen thuis, en toch vlot gekregen (telenetklant sinds maart 2014). Ik moet wel zeggen dat ze daar alles hebben ook gsmabo.
-
- Elite Poster
Je moet de juiste gegevens/mogelijkheden aantikken om te kunnen connecteren, vergelijkbaar met de Wifree wifi netwerken. Ergens hier op UB staan de juiste gegevens voor auto fon.TiTanium schreef:Iemand dat ik ken, die raakt niet geconnecteerd op die autofon. Vandaar ik heb nog niet heb kunnen testen. Ik vind het wel straf dat de meeste dat ik ken altijd rond de 5Mbps zitten met telenet WiFree en jij strand op 2. Het feit dat die van prox precies minder sterk gelimiteerd is, zal dan afhangen van hoe hard de modem gebruikt wordt door de mensen zelf.AndRo555 schreef:Proximus_auto_fon: (EAP)
Afbeelding
Diene regenboog van telenet is al lang weg... Je hebt nu gewoon een PIEK en DAL-uren wat overzichtelijker is. Bij de andere heb je dan een softlimiet dat er toch nog voor zorgt dat je op smalband raakt bij Px.
Dat is getest met redelijke ontvangst. (=> vergelijkbare signaalsterkte haalt ongeveer een 14-15Mbps)
Die op de fon was gewoon de maximum die de wifi spec kan leveren op een bbox2. Als je daar wat verder gaat gaat de snelheid ook naar beneden.
Ja maar het 'regenboog' regime, in de zin van verschillende maten rekenen voor dag en nacht is quasi hetzelfde. => vrij gelimiteerd overdag, 's nachts minder gelimiteerd. Bij Proximus is er eigenlijk ook een softlimiet, maar daar kan je dus snel voorbij. Bij de VDSL resellers is die er zelfs niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Als Telenet klant op Fon kunnen is gewoon thuis een Fon plaatsen. Persoonlijk zou ik op een adres waar 50Mbps niet gaat toch voor Telenet gaan, in elk ander geval voor Belgacom.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Die promo heb ik maanden geleden ook al gehad... Mensen die in aanmerking komen: basic internet en tv die nu vaste telefonie zouden bijnemen komen ietsje duurder uit. Bewuste keuze voor meer volume te hebben, extra snelheid is meegenomen, maar niet noodzakelijk.
Ik hoopte toen ik daarop intekende dat er tegen dan wel een alternatieve speler op de markt zou zitten maar vrees er voor.
Klanten die bellen voor kortingen en van hun oren maken krijgen op dit moment geen kortingen meer, dus bijna zinloos om te proberen.
Ik hoopte toen ik daarop intekende dat er tegen dan wel een alternatieve speler op de markt zou zitten maar vrees er voor.
Klanten die bellen voor kortingen en van hun oren maken krijgen op dit moment geen kortingen meer, dus bijna zinloos om te proberen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Anderhalf jaar terug kon je dit ook reeds krijgen. Het eerste jaar dat de huur niet diende betaald te worden bij Whop (ik veronderstel dat dit toen ook kon bij Whoppa). Zo nieuw is deze promo niet. (zal met jaar cyclus waarschijnlijk verschijnen).
Maar in de huidige context lijkt het mij een zuur gegeven voor de klanten die reeds langer Whop(pa) zijn en geen promo in die aard hebben ontvangen. Langs de andere kant de meesten (of iedereen) zal wel een gratis activatie en/of installatie ontvangen hebben. Dit bedrag komt ongeveer overeen. Maar ja het voelt anders aan (psychologisch effect van 12 maanden minder te moeten betalen in vergelijking met een éénmalige kost waarvan je niet beseft dat het een kost is geweest).
Het is enkel interessant voor nieuwe klanten (of misschien verhuizers) en voor diegenen die nog maar 1 of 2 producten bij Telenet afnemen.
Maar in de huidige context lijkt het mij een zuur gegeven voor de klanten die reeds langer Whop(pa) zijn en geen promo in die aard hebben ontvangen. Langs de andere kant de meesten (of iedereen) zal wel een gratis activatie en/of installatie ontvangen hebben. Dit bedrag komt ongeveer overeen. Maar ja het voelt anders aan (psychologisch effect van 12 maanden minder te moeten betalen in vergelijking met een éénmalige kost waarvan je niet beseft dat het een kost is geweest).
Het is enkel interessant voor nieuwe klanten (of misschien verhuizers) en voor diegenen die nog maar 1 of 2 producten bij Telenet afnemen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Waarom dan wel? Ik heb nog nooit huur betaald voor een tv-decoder (of een telefoontoestel) en ik zal dat ook nooit doen. Mijn SD Digicorder was aangekocht en mijn HD Digicorder is eveneens aangekocht. Na een goeie twee jaar heb je al zoveel huurgeld uitgespaard dat de aankoopprijs is terugbetaald en alles daarna is pure winst. Wil je nadien een nieuw model kopen? Dan kan je je oude decoder zelfs nog tweedehands doorverkopen. Bij een gehuurd toestel daarentegen moet je omruilkosten betalen en je toestel, waarvoor jarenlang veel geld hebt betaald, netjes terug inleveren bij Telenet. Huren is op lange termijn altijd nadelig!sirWard schreef:Maar dan moet je natuurlijk wel tevreden zijn met de TV-met-een-kaartje oplossing ipv een digicorder.
-
- Elite Poster
FTFYnickz schreef:Waarom dan wel? Ik heb nog nooit huur betaald voor een tv-decoder (of een telefoontoestel) en ik zal dat ook nooit doen. Mijn SD Digicorder was aangekocht en mijn HD Digicorder is eveneens aangekocht. Na een goeie twee jaar heb je al zoveel huurgeld uitgespaard dat de aankoopprijs is terugbetaald en alles daarna is pure winst minder verlies. Wil je nadien een nieuw model kopen? Dan kan je je oude decoder zelfs nog tweedehands doorverkopen. Bij een gehuurd toestel daarentegen moet je omruilkosten betalen en je toestel, waarvoor jarenlang veel geld hebt betaald, netjes terug inleveren bij Telenet. Huren is op lange termijn altijd nadelig!sirWard schreef:Maar dan moet je natuurlijk wel tevreden zijn met de TV-met-een-kaartje oplossing ipv een digicorder.
- sirWard
- Erelid
- Twitter: sirWard
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
En wat als ik zoals nu niet langer dan een jaar bij Telenet had gebleven? Dan stond ik daar schoon met die aangekochte digicorder, om maar een voorbeeld te noemen. Ik heb met plezier gebruik gemaakt van de TV-met-een-kaartje oplossing, ik had ( ) immers ook een Bhaalu-box.nickz schreef:Waarom dan wel? Ik heb nog nooit huur betaald voor een tv-decoder (of een telefoontoestel) en ik zal dat ook nooit doen. Mijn SD Digicorder was aangekocht en mijn HD Digicorder is eveneens aangekocht. Na een goeie twee jaar heb je al zoveel huurgeld uitgespaard dat de aankoopprijs is terugbetaald en alles daarna is pure winst. Wil je nadien een nieuw model kopen? Dan kan je je oude decoder zelfs nog tweedehands doorverkopen. Bij een gehuurd toestel daarentegen moet je omruilkosten betalen en je toestel, waarvoor jarenlang veel geld hebt betaald, netjes terug inleveren bij Telenet. Huren is op lange termijn altijd nadelig!sirWard schreef:Maar dan moet je natuurlijk wel tevreden zijn met de TV-met-een-kaartje oplossing ipv een digicorder.
Maar je hebt een punt, ik had het koopmodel voor een digicorder niet vermeld.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dan had je die gewoon kunnen verkopen...sirWard schreef:En wat als ik zoals nu niet langer dan een jaar bij Telenet had gebleven? Dan stond ik daar schoon met die aangekochte digicorder, om maar een voorbeeld te noemen.
- crosserke
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 5 keer
MIJN tegemoetkoming destijds was de 10.000 Bfr. waarborg die ik heb betaald.Muziekbos schreef:
Maar in de huidige context lijkt het mij een zuur gegeven voor de klanten die reeds langer Whop(pa) zijn en geen promo in die aard hebben ontvangen. Langs de andere kant de meesten (of iedereen) zal wel een gratis activatie en/of installatie ontvangen hebben. .
Windows 10--- WIGO 9GB--- Wireless modem 3.0 all in one CH6643E--- Google Chrome Browser--- Avira Antivir--- Honda VFR 1200X.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik heb nu een Whop, stel dat ik nu naar Whoppa zou gaan voor dat jaar dan krijg ik deze korting niet? Begrijp ik dat goed?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
Ik vraag mij af of je bij Telenet altijd een digicorder kan aankopen? ik ken ook een Telenet klant die dat ook doet,maar hjj heeft me daarbij ook gezegd dat dit alleen kan in de solden,of zeer speciale acties.Het zou ook kunnen dat het aan de winkel ligt (waar een Telenet verdeelpunt was) want die winkel doet dit nu niet meer ,het is geen Telenet verdeelpunt meer,(wel een TV Vlaanderen verdeelpunt).
-
- Elite Poster
Ik vrees van wel ja,gewoon omdat er niet een nieuwe dienst bijkomt t.o.v. Whop.Tzz Whoppa verbeterd de bestaande produkten van Whop,ik vermoed dat Telenet met 'een nieuwe dienst' wrsl een betalende dienst bedoeld.Vaganzza schreef:Ik heb nu een Whop, stel dat ik nu naar Whoppa zou gaan voor dat jaar dan krijg ik deze korting niet? Begrijp ik dat goed?