Inloggen bij Skynet vanop een ander adres?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Ikke_

Is het mogelijk/toegelaten om op een plaays waar een Skynet ADSL abonnement aanwezig is in te loggen met een andere Skynet Useraccount?

Bedankt!
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Of het toegelaten is dat weet ik niet. Maar het kan, dus doe maar gerust. Ik heb het ook al gedaan en geen klachten ofzo gehad.

Cheers
Afbeelding
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member

iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn/haar acount, als je met uw acount wil aanloggen op een andere plaats is dat uw keuze.

Let wel men mag niet aanloggen met gegevens van gebruikers die hiervoor niet hun toestemming gegeven hebben (denk maar aan de wet op de privacy)
Ikke_

Maar wat zou er dan gebeuren als je vanop twee locaties aanlogt met dezelfde account?
sander

vorige disconnect (dacht ik toch)
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Nee :)
Blijven beide werken ;)
Ge kunt namelijk 2 pppoe-sessies opzetten blijkbaar, zelfs op een go-abo ...
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

meon schreef:Nee :)
Blijven beide werken ;)
Ge kunt namelijk 2 pppoe-sessies opzetten blijkbaar, zelfs op een go-abo ...

Ja je kan 2 sessies openzetten. Waarom, ik gok persoonlijk dat het ivm radius is je kan ook inbellen bij skynet terwijl je verbonden ben met adsl. Dus zal je 2 logings per user mogen.

Vroeger was het ook mogelijk om 2 pppoe sessies open te gooien dan had je 2 wan ips. Of dat nu nog kan weet ik niet das heel lang geleden.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”