Telenet promotie whoppa

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
floppa
Starter
Starter

Ik denk erover om internet en digitale tv te bestellen bij telenet (momenteel enkel analoge tv bij hun). Op hun website noemt dit internet & TV wat maandelijks 41.35 € kost (+huur digicorder) + eenmalig 30 € activatie. Wanneer ik echter kies voor Whoppa (sneller internet, digitale tv + telefoon) kost het me 64.60€ per maand (+huur digicorder) en krijg ik eenmalig een korting van 20€ (installatie en activatie zijn gratis). Met ander woorden : ik kan 50€ uitsparen door voor Whoppa te kiezen. Enige voorwaarden die ik vind zijn : ik moet 3 nieuwe diensten aangaan en deze moeten worden aangerekend op eenzelfde aanrekening. Daaraan lijkt me altijd voldaan.

Wanneer ik na de installatie en activatie bedenk dat ik eigenlijk met het basic internet voldoende heb, en ook geen telenet telefoon wil, kan ik (volgens hun website) met onmiddellijke ingang dat internet abonnement downgraden en de telefoon opzeggen : er is hier immers geen sprake van contracten met bepaalde duurtijd.

Door 1 maand meer te betalen dan wat ik eigenlijk wens, kan ik alles gratis laten installeren en activeren.
Meerkost = 64.60 - 41.35 = 23.25 €
Uitgespaard bedrag = 50€ + gratis installatie

Dus mag ik niet twijfelen en snel whoppa worden vooraleer de promotie stopt.

Of zit er een dikke vette adder onder het gras ?
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 763 keer
Te Koop forum

Als je die telefoon opzegt, dan heb je geen triple-play pack meer, en dan verdwijnen een aantal "pack-kortingen" ... het zou me niet verbazen dat het dan gewoon duurder wordt :)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Provider

floppa schreef: Dus mag ik niet twijfelen en snel whoppa worden vooraleer de promotie stopt.
Zou het betwijfelen dat die promotie snel verdwijnt. Loopt nu toch al meer dan een jaar geloof ik.
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer

floppa schreef:Of zit er een dikke vette adder onder het gras ?
Alvast geen financiële adder, en je bent momenteel nog eens extra verzekerd dat je gratis kan downgraden/opzeggen vanaf 25 januari 2015: http://telenet.be/nl/tarieven/nieuwe-prijzen
Natuurlijk wel opletten voor de datalimiet en traffic shaping-adder: http://klantenservice.telenet.be/conten ... werkbeheer
floppa
Starter
Starter

Wanneer ik aparte prijzen neem :
Basic internet = 26€ (niet in een pack)
Digitale TV = 15.35€ (niet in een pack) + huur digicorder

Totaal = 41.35€ = precies dezelfde prijs
dus, neen, ik denk niet dat het duurder kan worden ?
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Je gaat uiteindelijk wel iets meer betalen dan je berekeing.

rekening houden dat de huurprijs van kabel, digicorder en basic internet ook verhoogd worden
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Basic Internet en Digi Tv komt rond de 50 euro.
Wij betalen nu 49.xx en met de prijsverhoging wordt dat 51.xx ofzo.

edit::
http://telenet.be/nl/alles-in-een/basic ... igitale-tv
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”