Tv diensten in de cloud werken niet.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
wamy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 19 okt 2010, 18:41
Locatie: Hulshout
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Ik zal het probleem hier kort beschrijven.
Als ik een serie of programma opneem staat er dat ik deze 30 dagen kan bekijken maar als ik de opname wil bekijken wordt het beeld zwart en gaat dan terug naar real time.
Ik heb vandaag ingeschreven voor de gratis maand tv replay+ dienst maar deze werkt ook niet.
Als ik een programma wil terugkijken word het beeld zwart en start dan terug in real time, net zoals opnames die 30 dagen gelden.
In mijn myproximus staat tvreplay+ geactiveerd en als ik dit via de decoder nakijk is dit ook zo.
iemand die weet wat dit kan zijn of me in de goede richting kan wijzen?

Met vriendelijke groeten wamy
mistertaliban
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2011, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Ik had dit in het begin vaak voor en nu heel af en toe. Wat bij steeds helpt is een herstart van de decoder.

Als dat niet helpt zette ik de decoder even (1 minuut) zonder stroom

Helpt dat niet dan zet ik de decoder zonder stroom
Zet ik de modem een minuut zonder stroom
laat ik de modem volledig starten
zet ik de decoder terug onder stroom.
wamy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 19 okt 2010, 18:41
Locatie: Hulshout
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Decoders en bbox3 herstart lost niets op. Minuutje zonder stroom ook niet :-( .
Toch bedankt mistertaliban.
Nog iemand die een tip weet om dit euvel op te lossen?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4330
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Het probleem van niet kunnen afspelen van cloud opnames, is wel al een bekend probleem bij Proximus dat soms voorvalt en waarvoor een oplossing gezocht wordt.
het kan meestal tijdelijk helpen door de decoder even zonder spanning te zetten en soms moet je ook de bbox 15 seconden zonder spanning zetten om hem dan te laten rebooten.
Maar aangezien je beide al uitgevoerd hebt, zou ik eens een factory reset proberen van de decoder en indien nog geen beterschap, dan best eens de technische helpdesk opbellen op nummer 0800 22 800 (alle dagen van de week bereikbaar tot 22 uur, uitgenomen op feestdagen)
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6875
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 282 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

probeer een maand (gratis) netflix en het zelf opnemen wordt misschien wel overbodig :wink:
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
wamy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 19 okt 2010, 18:41
Locatie: Hulshout
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Na een factory reset van de decoders lijkt alles in orde.
Bedankt jackho.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”