Ik zal het probleem hier kort beschrijven.
Als ik een serie of programma opneem staat er dat ik deze 30 dagen kan bekijken maar als ik de opname wil bekijken wordt het beeld zwart en gaat dan terug naar real time.
Ik heb vandaag ingeschreven voor de gratis maand tv replay+ dienst maar deze werkt ook niet.
Als ik een programma wil terugkijken word het beeld zwart en start dan terug in real time, net zoals opnames die 30 dagen gelden.
In mijn myproximus staat tvreplay+ geactiveerd en als ik dit via de decoder nakijk is dit ook zo.
iemand die weet wat dit kan zijn of me in de goede richting kan wijzen?
Met vriendelijke groeten wamy
Tv diensten in de cloud werken niet.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik had dit in het begin vaak voor en nu heel af en toe. Wat bij steeds helpt is een herstart van de decoder.
Als dat niet helpt zette ik de decoder even (1 minuut) zonder stroom
Helpt dat niet dan zet ik de decoder zonder stroom
Zet ik de modem een minuut zonder stroom
laat ik de modem volledig starten
zet ik de decoder terug onder stroom.
Als dat niet helpt zette ik de decoder even (1 minuut) zonder stroom
Helpt dat niet dan zet ik de decoder zonder stroom
Zet ik de modem een minuut zonder stroom
laat ik de modem volledig starten
zet ik de decoder terug onder stroom.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Het probleem van niet kunnen afspelen van cloud opnames, is wel al een bekend probleem bij Proximus dat soms voorvalt en waarvoor een oplossing gezocht wordt.
het kan meestal tijdelijk helpen door de decoder even zonder spanning te zetten en soms moet je ook de bbox 15 seconden zonder spanning zetten om hem dan te laten rebooten.
Maar aangezien je beide al uitgevoerd hebt, zou ik eens een factory reset proberen van de decoder en indien nog geen beterschap, dan best eens de technische helpdesk opbellen op nummer 0800 22 800 (alle dagen van de week bereikbaar tot 22 uur, uitgenomen op feestdagen)
het kan meestal tijdelijk helpen door de decoder even zonder spanning te zetten en soms moet je ook de bbox 15 seconden zonder spanning zetten om hem dan te laten rebooten.
Maar aangezien je beide al uitgevoerd hebt, zou ik eens een factory reset proberen van de decoder en indien nog geen beterschap, dan best eens de technische helpdesk opbellen op nummer 0800 22 800 (alle dagen van de week bereikbaar tot 22 uur, uitgenomen op feestdagen)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
probeer een maand (gratis) netflix en het zelf opnemen wordt misschien wel overbodig ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA