luminus en mobistar?

Discussieforum over energiebedrijven (elektriciteit en gas), zonnepanelen, windenergie en andere.
Plaats reactie
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Hier een verkoper aan de deur gehad dat zij van "de smart group" zijn, dat onderdeel zou zijn van mobistar.
hierdoor zouden ze goedkopere prijzen kunnen aanbieden dan luminus zelf, en goedkoper zijn dan lampiris (wat we momenteel hebben)

Op de vraag of hij me dan ook een gedetailleerd papier kon geven met alle prijzen correct vermeld, moest hij me het antwoord schuldig blijven,
maar hij zal zorgen dat ik dat vandeweek ook krijg.
op energie zelf (elektra/gas) zouden we (min duurdere huur teller) iets van een 130 euro / jaar besparen.

iemand hier al ooit van gehoord?
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Zou persoonlijk nooit aan de deur kopen. Zitten altijd adertjes onder het gras en leunt dikwijls dicht aan tegen oplichting.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

nouja, aan de deur kopen nog tot daaraantoe, soms geniet ik er zelfs van (ooit een telenet verkoper aan de deur gehad, ocharme die mens toen... draaide zich om ipv de rest van de straat af te gaan)

maar ik heb even voor mezelf de vergelijking gedaan en als ik switch naar eni kan ik een kleine 250 besparen... dus dat is nog bijna het dubbele van die mens zijn "goedkoopste prijs"

maar, volgens mij is het gewoon euphony onder een nieuwe naam? lijken toch hun manier van werken:

- die mens had 1ste keer tegen mijn moeder gezegd dat ze dan "een contract van 2 jaar moest nemen" (toen ik hem daarop aansprak was het ineens 'er is geen minimum termijn')
- hij zei zelf (how dumb can you be) dat het in samenwerking met mobistar en luminus is (euphony!!)
- als je specifieke details vraagt om te vergelijken heeft die dat niet bij (dus je kan het niet controleren, enkel hun voorstel zie je)
- duidelijk niet de goedkoopste op de markt (vergelijking op vreg)

en die "smart at group" ofzoiets had ik ook nog nooit van gehoord, maar dat ik daar ineens van hoor, door een deur-aan-deur verkoper, die eigenlijk aanbiedt wat het sinds dit jaar failliete euphony aanbiedde...
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Twitter: MisterTommie
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Mobistar zet de activiteiten van Euphony verder onder de naam 'project Phoenix'. Alle verkopers zijn zelfstandige (in bijberoep) dus ze kunnen natuurlijk ook hun eigen firmanaam vermelden.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Afblijven, kan alleen maar gezever van komen.
Overschakelen van energieprovider doe je via Vreg of MijnEnergie.Be ofzo.
Overstappen van mobiele provider doe je via andere vergelijkingssites, maar toch niet aan de deur.
Dat ie de nodige papieren niet bij had, verbaast me dan ook niet :)
Plaats reactie

Terug naar “Energie en duurzame ontwikkeling”