Chrome: je profiel kan niet correct worden geopend

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Op mijn laptop gebruik ik Ubuntu en ook Chrome, maar vandaag heb ik een vervelend probleem.
Als ik Chrome opstart dan verschijnt er een venster met de melding "je profiel kan niet correct worden geopend",
ik heb dit probleem nog al eens gehad en toen had ik op het net gevonden dat je in de Chrome instellingen bij "Personen" "Deze persoon verwijderen" moest klikken. Daarna kan je dan opnieuw inloggen met je google account.

Dit heb ik nu al een aantal keer gedaan, maar als ik dan Chrome opnieuw opstart dan krijg ik altijd die vervelende melding.

Mijn vraag is nu of er iemand weet wat ik het beste kan doen om dit probleem op te lossen ?

Edit: Net Chrome eens verwijderd en Chromium geïnstalleerd en heb net hetzelfde probleem :S
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Zoek even waar Chrome de profile dir saved in jouw distri en probeer deze even te hernoemen naar iets anders. Start da Chrome terug op.

/home/<user>/.config/google-chrome
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Bedankt, dit lijkt te werken, ik heb mijn oude directory hernoemd naar google-chrome_backup en toen chrome opnieuw geïnstalleerd.
Ik hoop nu wel dat het zo blijft en dat het niet terug komt want de laatste tijd had ik dit wel heel dikwijls.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”