sinds een paar weken kon ik niet meer inloggen met mijn desktop (Windows 7 met firefox en Chrome) en tablet (Android met originele browser, chrome en Opera) op mijn E-mail account van Outlook (G-mail). Ik krijg een bericht: "Je verbinding is niet prive. Aanvallers proberen je gegevens te stelen.....
Met mijn laptop (Linux Mint met Firefox en Opera) was er geen probleem.
Na wat zoeken bleek dit een probleem te zijn met de tijdssynchronisatie. Op de desktop de tijdserver even gewijzigd van time.windows.com naar time.nist.gov, bijgewerkt en terug gezet naar time.windows.com en bijgewerkt. Het probleem is zo op de desktop opgelost.
Op de tablet is er voor de tijdsinstellingen geen andere optie dan de netwerktijd. Ik kan daar niet inloggen op mijn Outlook E-mail, tenzij ik de veiligheidswaarschuwing negeer.
Iemand een oplossing?
Outlook; Je verbinding is niet prive
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
normaal kan je op de tablet ook kiezen voor de tijd manueel in te stellen ipv via de provider,
wat ik ook al gemerkt heb dat soms beter gaat (lijkt dat het vooral mobistar is dat daar wat last mee heeft, dacht ik?)
instellingen => datum & tijd => "automatische datum & tijd" uitvinken
datum & tijd manueel invullen, klaar.
wat ik ook al gemerkt heb dat soms beter gaat (lijkt dat het vooral mobistar is dat daar wat last mee heeft, dacht ik?)
instellingen => datum & tijd => "automatische datum & tijd" uitvinken
datum & tijd manueel invullen, klaar.