Zat zonet nog even TV te kijken via Bhaalu en plots...niks meer. Alles zwart... Dank u wel o Antwerpse rechters ...
Dus gaan we maar terug op zoek naar een andere manier van TV kijken. Daar ik reeds internet heb van Proximus (Proximus Start) zit ik te denken om daar dan ook maar TV bij te nemen. Schotel is helaas geen oplossing (mijn appartement "kijkt" de verkeerde kant uit) en DVB-T geeft me te weinig zenders. De nationale zenders zijn in elk geval een must (de commerciële zenders minder), samen met NatGeo en Discovery.
Wat zou het kosten om Proximus TV bij mijn Belgacom Start (met optie unlimited) te verkrijgen? Eventueel interessantere deals (nu betaal ik 25.50 euro voor Proximus Start + optie unlimited van 7.50 euro = 33 euro)? Kan ik die aanvraag gewoon doen in een BGC center zaterdag en meteen een decoder meekrijgen?
Bhaalu => Proximus?
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Toch wel zeer vreemd dat je niet kan verderkijken met jouw bestaand tv-abonnement dat je nodig had om met Bhaalu te mogen kijken.krisken schreef:Zat zonet nog even TV te kijken via Bhaalu en plots...niks meer. Alles zwart...
Ok, je wil Proximus TV, dat betekent 8 euro huur per maand voor de decoder en 12,45 euro/maand voor Proximus TV
Je kan die 8 euro huur per maand uitsparen door een decoder te kopen:
http://www.2dehands.be/, http://www.kapaza.be/, http://ebay.be/, http://www.proximus.be/nl/id_cr_decoder ... oders.html
Dus ofwel wordt jouw totale abonnementkost 45,45 euro/maand ofwel 53,45 euro/maand met huur decoder
Laatst gewijzigd door raf1 27 nov 2014, 10:03, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Een Pack "Proximus TV + Internet Comfort" kost €45.95 per maand (inclusief decoder).
Met de optie "unlimited" kost dit dus inderdaad €53.45 per maand.
Voor een Pack "Proximus TV + Internet Comfort" betaal je slechts €53.95 per maand.
Normaal heeft Internet Comfort 150GB volume, maar in een Pack krijg je gratis "onbeperkt" volume.
Dus: 150GB (Comfort) + 500GB (optie onbeperkt) + gratis extra volumeblokken.
Conclusie: voor €0.50 heb je Comfort (4 Mbps upload i.p.v. 3 Mbps).
Met de optie "unlimited" kost dit dus inderdaad €53.45 per maand.
Voor een Pack "Proximus TV + Internet Comfort" betaal je slechts €53.95 per maand.
Normaal heeft Internet Comfort 150GB volume, maar in een Pack krijg je gratis "onbeperkt" volume.
Dus: 150GB (Comfort) + 500GB (optie onbeperkt) + gratis extra volumeblokken.
Conclusie: voor €0.50 heb je Comfort (4 Mbps upload i.p.v. 3 Mbps).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Een Bhaalu zwartkijkerraf1 schreef:Toch wel zeer vreemd dat je niet kan verderkijken met jouw bestaand tv-abonnement dat je nodig had om met Bhaalu te mogen kijken.
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
39 euro bij snow (maar 199 euro activatie/installatie) (geen promotie meer)
39 euro bij Scarlet (maar 99 euro activiatie/installatie) (nu wel in promotie)
imho snel terugverdiend tov Belgacom & Telenet digitale tv?
10 euro voor "stievie"... 11 kanalen... maar je kunt niet alles uitgesteld bekijken meeste "buitenlandse" produkties kunnen alleen realtime bekeken worden
werkt via google chromecast (38euro) op een tv
39 euro bij Scarlet (maar 99 euro activiatie/installatie) (nu wel in promotie)
imho snel terugverdiend tov Belgacom & Telenet digitale tv?
10 euro voor "stievie"... 11 kanalen... maar je kunt niet alles uitgesteld bekijken meeste "buitenlandse" produkties kunnen alleen realtime bekeken worden
werkt via google chromecast (38euro) op een tv
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Dat je dezelfde dag reeds naar Proximus TV kan kijken zal per uitzondering zijn, normaal duurt het een week vooraleer dat Proximus TV geactiveerd wordt wat ik eigenlijk stom vind, waarom moet dat een week duren, in feite kan Proximus het TV signaal toch onmiddellijk activeren, bij Telenet is dat wel zo maar dat komt omdat het digitale TV signaal reeds collectief op de kabel aanwezig is en bij Proximus is dat individueel.Medlo schreef:Je kan inderdaad in een Proximus center of bij 1 van de partners meteen een decoder meekrijgen.
Vaak kan je dezelfde dag reeds Proximus tv kijken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
proximus start + telenet TV, zodat je (tv) datastream gratis blijft! Misschien heb je zelfs de optie "unlimited" voor proximus niet meer nodig dan ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik zit nog steeds met Netflix, en believe me, dan is het wel nodig ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
heb netflix al enkele maanden werken met "medium" quality, en laat mijn sony smartTV de upscaling doen. DVB-T en (HD) FTA satelliet worden nog lineair bekeken, en verbruiken bijgevolg geen data. Voorlopig althans nog voldoende met 100GB/maand ![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA