silicondust hdhomerun + telenet

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

welke zenders kan ik nu wel of niet bekijken met zo'n silicondust HDHR3-EU ? zijn dat enkel VRT één, CANVAS, Actua TV en TV5 of kan ik daar ook de gewone analoge zenders mee ontvangen? je moet de coaxkbabel erop aansluiten. Ik had ooit vroeger eens zo'n eytv van elgato aangesloten op mijn mac mini/xbmc, en daarmee kon ik toen naar alle analoge kanalen kijken, maar weet niet of dit gaat lukken met die Hdhomerun. Waarom dan een hdhomerun kopen als die eyetv gaat? wel die eytv werkt niet op de usb poort van mijn nas en ook omdat ik geen osx meer heb draaien op die mac mini, maar openelec
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

bartman schreef:welke zenders kan ik nu wel of niet bekijken met zo'n silicondust HDHR3-EU ? zijn dat enkel VRT één, CANVAS, Actua TV en TV5 of kan ik daar ook de gewone analoge zenders mee ontvangen?
Het is een DVB-T/C tuner... geen analoge, dus enkel de zenders zoals vermeld op http://klantenservice.telenet.be/conten ... gasearch=1

Ik heb trouwens pas de review gezien van dit toestelletje (eigenlijk de https://www.hdhomerun.net/product.aspx wat een 4-Tuner versie is) op Hardwareinfo... en dan besef je wat je weeral mist in Belgie (terwijl in Nederland overal het basisaanbod gewoon ongecodeerd op de kabel zit).
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Klopt heb die aflevering van hardware TV ook bekeken. En ws zijn we nog niet zeker of deze zenders altijd on versleuteld te bekijken blijven. Voor hetzelfde geld is het morgen gedaan met VRT of canvas kijken
rasman
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

dus hier is geen oplossing voor ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Nee.