heb de kans om een oneplusone64gb te kopen 64gb voor 299.
Dit via een uitnodiging.
Heb nu een 5s 64gb.
Iemand tips
oneplus one
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
niet twijfelen
de koe zegt boe
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Niet kopen en invite doorgeven.
[
Post made via mobile device ]
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
deze ondersteunt toch geen LTE 800 Mhz.?
op hun site staat er logo van telenet en mobistar (juist zij die enkel 800 Mhz. gebruiken)
Mobistar 4G
Mobistar en de andere Belgische operators zenden momenteel 4G-signalen uit op 2 frequenties: 800 MHz en 1800 MHz. Het 4G-netwerk op de 800MHz-band biedt een groter bereik en betere dekking binnenshuis dan het netwerk op de 1800MHZ-band.
http://www.mobistar.be/nl/blog/alles-wa ... n-mobistar
http://androidworld.be/review/4g-bij-wi ... star-base/
Let er ook op dat als je een 4G-toestel koopt, dat deze de in België gebruikte 4G-frequenties ondersteunt. Met ondersteuning voor de frequentiebanden 800 MHz (band 20), 1.800 MHz (band 3) of 2.600 MHz (band 7) zit je normaliter goed. De frequentieband bepaalt voor een groot deel of en hoe snel je kunt werken via 4G. Een mooi voorbeeld is de OnePlus One smartphone: die ondersteunt 4G, maar niet op de 800 MHz band. In gebieden waar providers de 800 MHz band inzetten, is de kans dus klein dat je via 4G verbinding kunt maken met deze telefoon.
http://www.androidplanet.nl/oneplus-one/#review
De OnePlus One biedt ondersteuning voor 4G-netwerken, maar mist ondersteuning voor de 800MHz-frequentie. Deze frequentie wordt voornamelijk door Vodafone en KPN gebruikt, waardoor je met de OnePlus One in combinatie met Vodafone of KPN alleen maar in de grote steden 4G ontvangt. Daarbuiten ontvang je veelal HSDPA, aangeduid met het H-icoontje. In de afbeelding aan de rechterkant zie je waar het 4G-netwerk van Vodafone voor de OnePlus One te gebruiken is. Het 4G-netwerk van T-Mobile wordt wel in zijn geheel door de OnePlus One ondersteund, alsmede alle beschikbare 3G- en 2G-netwerken in Nederland. Het blijft echter wel een domper dat klanten van KPN en Vodafone hierdoor benadeeld worden. Mijn Nexus 5 ontving veel vaker het snellere en stabielere 4G-netwerk dan de OnePlus One.
op hun site staat er logo van telenet en mobistar (juist zij die enkel 800 Mhz. gebruiken)
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Mobistar 4G
Mobistar en de andere Belgische operators zenden momenteel 4G-signalen uit op 2 frequenties: 800 MHz en 1800 MHz. Het 4G-netwerk op de 800MHz-band biedt een groter bereik en betere dekking binnenshuis dan het netwerk op de 1800MHZ-band.
http://www.mobistar.be/nl/blog/alles-wa ... n-mobistar
http://androidworld.be/review/4g-bij-wi ... star-base/
Let er ook op dat als je een 4G-toestel koopt, dat deze de in België gebruikte 4G-frequenties ondersteunt. Met ondersteuning voor de frequentiebanden 800 MHz (band 20), 1.800 MHz (band 3) of 2.600 MHz (band 7) zit je normaliter goed. De frequentieband bepaalt voor een groot deel of en hoe snel je kunt werken via 4G. Een mooi voorbeeld is de OnePlus One smartphone: die ondersteunt 4G, maar niet op de 800 MHz band. In gebieden waar providers de 800 MHz band inzetten, is de kans dus klein dat je via 4G verbinding kunt maken met deze telefoon.
http://www.androidplanet.nl/oneplus-one/#review
De OnePlus One biedt ondersteuning voor 4G-netwerken, maar mist ondersteuning voor de 800MHz-frequentie. Deze frequentie wordt voornamelijk door Vodafone en KPN gebruikt, waardoor je met de OnePlus One in combinatie met Vodafone of KPN alleen maar in de grote steden 4G ontvangt. Daarbuiten ontvang je veelal HSDPA, aangeduid met het H-icoontje. In de afbeelding aan de rechterkant zie je waar het 4G-netwerk van Vodafone voor de OnePlus One te gebruiken is. Het 4G-netwerk van T-Mobile wordt wel in zijn geheel door de OnePlus One ondersteund, alsmede alle beschikbare 3G- en 2G-netwerken in Nederland. Het blijft echter wel een domper dat klanten van KPN en Vodafone hierdoor benadeeld worden. Mijn Nexus 5 ontving veel vaker het snellere en stabielere 4G-netwerk dan de OnePlus One.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Ik heb op mijn one toch verdomd vraak LTE staan bij Telenet, en als ik speedtesten doe... Dan kan ik behoorlijk wat snelheid verkrijgen. Vaak is het ook H+ maar eerlijk, dat is ook nog steel genoeg. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wat ik wel vaak voor heb, dat mijn toestel automatisch het ledlichtje aan steekt, of begint muziek te spelen. Waarom? Zitten daar bepaalde functies op die ik per ongeluk activeer?![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wat ik wel vaak voor heb, dat mijn toestel automatisch het ledlichtje aan steekt, of begint muziek te spelen. Waarom? Zitten daar bepaalde functies op die ik per ongeluk activeer?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 9 keer
Ja ge hebt die screen off gestures aan staan. als ge dan een > symbool tekent doet en de volgende track, maar vaker dan niet zeg ge gewoon per ongeluk muziek op. Zelfde met uw led da's een V symbool.Slafes schreef:Wat ik wel vaak voor heb, dat mijn toestel automatisch het ledlichtje aan steekt, of begint muziek te spelen. Waarom? Zitten daar bepaalde functies op die ik per ongeluk activeer?
Normaal kunt ge da in de instellingen uitzetten
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Elite Poster
Merci! Ik ging er vanuit dat die zouden werken als het toestel aan zou staan... Lomp van mij ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Ik ben zelf nu ook al een tijdje in bezit van een OPO en ben er wel tevreden van vooral van de accuduur ... Maar nu vraag ik me toch nog wel enkele dingen af, één daarvan is, hoe kan ik zien welke apps er op het moment open staan enz? Want dat vind ik nergens terug ....
-
- Elite Poster
Toch al twee krassen in mijn "onkrasbaar" Gorilla Glass 3. Zo onkrasbaar is het dus niet. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)