We hebben onlangs onze eerste tablet gekocht, een Samsung Galaxy Tab Pro 10.1. Op zich tevreden van het beestje.
Op de computer gebruik ik Outlook voor mail/agenda/contactpersonen. Bestaat er een eenvoudige mogelijkheid om dit te synchroniseren met de tablet?
Mail kan op de tablet via IMAP binnengehaald worden, dus dit is geen probleem.
Maar voor contactpersonen en agenda zoek ik nog een oplossing en wens geen gebruik te maken van cloud-diensten zoals deze van google of outlook.com.
Op mijn zoektocht kwam ik Akruto tegen. Dit zou synchronisatie mogelijk maken met een lokale Outlook via je wifi-netwerk.
Iemand al ervaring mee?
Alternatieven?
Outlook syncen met Android tablet
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
ik snap niet helemaal het nut van enkel lokaal te willen syncen?
en heb ook al redelijk wat rondgekeken, maar kom nog steeds tot de conclusie dat een google kalender het eenvoudigst is
en heb ook al redelijk wat rondgekeken, maar kom nog steeds tot de conclusie dat een google kalender het eenvoudigst is
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Werkt MyPhoneExplorer ook voor Tablets ?
Voor Android telefoons werkt dat goed , je installeert de software van de fabrikant (voor Samsung phones is dat Kies) , dat bevat de USB drivers om het toestel te herkennen in Windows (kan ook via Wifi maar nog nooit gebruikt , geen ervaring)
Daar bovenop komt MPE , da's een gratis software , waar je dan de sync opties in zet.
Je kan 't even proberen.
Maar inderdaad , de cloud based oplossingen zijn veel makkelijker in te stellen , die toestellen zijn gemaakt om ze op die manier te gebruiken...
Voor Android telefoons werkt dat goed , je installeert de software van de fabrikant (voor Samsung phones is dat Kies) , dat bevat de USB drivers om het toestel te herkennen in Windows (kan ook via Wifi maar nog nooit gebruikt , geen ervaring)
Daar bovenop komt MPE , da's een gratis software , waar je dan de sync opties in zet.
Je kan 't even proberen.
Maar inderdaad , de cloud based oplossingen zijn veel makkelijker in te stellen , die toestellen zijn gemaakt om ze op die manier te gebruiken...
Floris Bakker for president!
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 46 keer
MyPhoneExplorer lijkt ook op de tablet te werken.
Alvast dank voor de tip. De reden waarom ik niet via de clou wil werken is omdat ik hier nog een toestel heb dat enkel met de native agenda van Outlook kan synchroniseren. Had geprobeerd om een outlook.com account in te stellen in outlook, via de Microsoft Hotmail Outlook Connector, maar dat was toch ook niet geheel wat ik zocht...
Momenteel MyPhoneExplorer geïnstalleerd, en tot op heden tevreden van. Heb zelf Samsung Kies niet moeten installeren op de computer. Synchroniseren gaat gewoon via het wifi-netwerk.
Alvast dank voor de tip. De reden waarom ik niet via de clou wil werken is omdat ik hier nog een toestel heb dat enkel met de native agenda van Outlook kan synchroniseren. Had geprobeerd om een outlook.com account in te stellen in outlook, via de Microsoft Hotmail Outlook Connector, maar dat was toch ook niet geheel wat ik zocht...
Momenteel MyPhoneExplorer geïnstalleerd, en tot op heden tevreden van. Heb zelf Samsung Kies niet moeten installeren op de computer. Synchroniseren gaat gewoon via het wifi-netwerk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 62 keer
Waarom geen Kies gebruiken? Het werkt idd niet altijd evengoed maar je kan wel backup van je Samsung mee maken...
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G