Zonet probeerde ik een betaling uit te voeren via Paypal voor het abo van mijn zoon bij Mobile Vikings. Ik kreeg op de site van paypal een aantal foutmeldingen (ik had ze moeten noteren, ik weet het sorry daarvoor) die de betaling niet liet doorgaan. Na nog een keer proberen via de betaal link van Mobile Vikings, kreeg ik plots op de paypal site de vraag om mijn kredietkaart gegevens in te geven, hoewel er aan mijn account een actieve kredietkaart is gekoppeld.
Uiteraard ben ik daar niet op ingegaan. Na nog een keer proberen via Mobile Vikings, kreeg ik de normale login gegevens van paypal, waarna de betaling wel lukte.
Na het debacle met Netflix en de IBAN aanpassingen van Paypal, begin ik eigenlijk wel genoeg te krijgen van deze betaaldienst. Wat mij vroeger aantrok tot paypal was dat ik niet her en der mijn kredietkaart gegevens moest laten rond slingeren. Maar als ik nu zie hoe Paypal met gevoelige gegevens omgaat, begin ik daar toch wel aan te twijfelen.
Mijn vermoeden is dat ze hun systeem aan het bijwerken zijn op wel een heel brakke manier.
Paypal blijft problemen geven
-
- Elite Poster
- Berichten: 870
- Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik heb vanavond ook een mislukte betaling met paypal. Er staat nog geld genoeg op.
Ik kreeg melding dat de betaling mislukt was, maar dat ik binnen een half uur toch eens moest controleren of het toch niet betaald was.
Dan maar met bancontact betaald.
Ik kreeg melding dat de betaling mislukt was, maar dat ik binnen een half uur toch eens moest controleren of het toch niet betaald was.

Dan maar met bancontact betaald.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)