usb probleem

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
browndwarfus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 27 jun 2011, 10:51
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

hoi allen,
sinds kort heeft m'n laptop vreemde kuren,
ik ga er van uit, zo was het vroeger toch, dat als je je laptop uitschakelt, ook de usb poorten geen stroom meer leveren.
zo viel vroeger m'n cooling pad waarop de laptop staat steevast enkele seconden na uitschakelen van de laptop uit. nu zie ik en hoor ik uiteraard ook nog de fans draaien, alle lampjes op apparaten aangesloten aan usbpoorten (usb2.0 en 3.0) branden ook nog. bijvoorbeeld een ipad blijft het "opladen" symbooltje tonen.
Dit is allemaal begonnen na het installeren van een nieuwe msata samsung evo pro 120 in combinatie met een seagate sshd 1Terabyte.
ook enkele usb 3.0 externe hdd's slaan constant aan en af, sla ik iets op, of raadpleeg ik de schijven hoor ik constant een geluid alsof de schijven wakker schieten, moet telkens beetje wachten op reactie en soms zijn ze korte tijd niet zichtbaar in deze Pc (windows 8.1)
heb ik ergens een usb instelling over het oog gezien? of is er iets aan de hand met de laptop ? 't is een MSI ge60 Onc van een tweetal jaar oud. 'k heb alle laatste nieuwe drivers geinstalleerd (met MSI live update krijg ik regelmatig updates).

thanx voor alle input...

groeten,
B.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”