verlengen beltoon proximus - nummer niet in gebruik

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
trol
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb iets raar aan de hand met mijn proximus telefoonnummer ( is een abonnement een dus geen prepaid kaart ) en 2 dagen geleden proximus gebeld maar het raakt niet in orde. Daarmee vraag i k het hier eens na.

daar mijn gsm na enkele bellen altijd zeer snel naar de voicemail ging wou ik dit verlengen naar 25 of langer seconden
ik wist van een code om dit in te stellen en dus google ik op "beltoon verlengen proximus" en kom op support pagina uit die alles mooi weergeeft.

http://support.nl.proximus.be/app/answe ... il-springt

Hoe kunt u uw gsm langer of korter laten rinkelen?
Typ **61*+32475151516**Aantal seconden# en druk op de beltoets. In de plaats van Aantal seconden vult u een waarde in van 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden. Toets bijvoorbeeld **61*+32475151516**30# om uw oproepen na 30 seconden door te schakelen naar uw voicemail.

tot daar alles goed, ik stel dit in en inderdaad nu belt mijn telefoon langer .. MAAR ... na 20 seconden bellen zegt een stem nu dat mijn nummer niet bestaat. ( het nummer dat gevormd hebt is niet in gebruik. O m het nummer van uw correspondent te kennen kan u bellen naar de inlichtingsdienst via de betalende nummers ...

Nu bel ik 2 dagen geleden naar de proximus helpdesk om dit te melden en daar zegt men me dat men het zal correct instellen maar dat dit 24 uur kan duren. ( wat me lang lijkt maar ok ...) i k wacht nu al 2 dagen en nog steeds zelfde melding dat mijn nummer niet in gebruik is .

kent iemand dit probleem ?

heft iemand een oplossing?

Alvast bedankt & vriendelijke groeten
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”