nexus 5 en Android 5

Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

jammer genoeg lukt het mij niet om die nieuwste versie te installeren. volg de gids op androidworld.nl; maar is te vaag(jammer) . Heb osx en het lukt het al niet om adb en fastboot te installeren. ik had dan een app gevonden en na installatie kon ik de bootloader unlocken. Getest en het lijkt gelukt te zijn. Opstarten met de vol up/down + power kom ik in een scherm en onderaan staan er bootloader unlocked. Op osx terminal doe ik ./ADB-Install-Mac.sh maar hier loopt het mis, want hoewel ik melding krijg dat er een usr/bin/adb en usr/bin/fastboot is, zijn deze er niet.
sirWard
Erelid
Erelid
Twitter: sirWard
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

2 weekjes geduld hebben :-P

Heb je geen Windows bak ergens (virtueel bvb)? Draai zelf ook OS X en dat geeft blijkbaar al eens problemen. Hier lukt het toch meestal goed met Parallels
ik000ike
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

jah , gewoon nog ff paar weekjes geduld :)
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Bij het ontvangen van mijn N5 in februari zat ik op het werk en wou hem ook direct rooten + rom flashen.
Had daar enkel een OSX laptop ter beschikking en heb onderstaande guide gevolgd, fluitje van een cent.

http://www.androidrootz.com/2013/11/nex ... r-mac.html
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

ondertussen is het dan toch eenvoudig gelukt via windows 7 (draait op mijn imac via virtualbox. Toch goed om af en toe nog te kunnen terugvallen op windows.
Een vraagje, weet iemand wat dat sterretje betekent naast het icoontje van je mobiele netwerk?
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”