Wat kan hiervan de oorzaak zijn? En hoe los ik dit op?
[

Vanalles, fout in de software, in de hardware, fout bij de provider.KevinBodson schreef:Wat kan hiervan de oorzaak zijn? En hoe los ik dit op?
Met een 100Mbps poort/kaart in je laptop zou je gewoon 94-95Mbps moeten halen rechtstreeks op de modem.philippe_d schreef:Een laptop van 6 jaar oud heeft hoogstwaarschijnlijk géén gigabit netwerkkaart.
Je zal dus ten hoogste 100 mbps halen, in praktijk misschien 80-85 mbps.
Wat zou er dan de oorzaak kunnen zijn van mijn lage downloadsnelheid?AndRo555 schreef:Met een 100Mbps poort/kaart in je laptop zou je gewoon 94-95Mbps moeten halen rechtstreeks op de modem.
Eurodocsis 3.0 van Telenetmarcedin schreef: Welke Type modem heb je.CBN.......Motorola....
Kan je dat even verduidelijken?krisken schreef:Een DNS die op ipv6 draait bij telenet?
Maar dit is wel degelijk een ipv6 adres hoorKevinBodson schreef:Net even in het netwerkcentrum rechts geklikt op mijn Lan-verbinding en "problemen vaststellen" geselecteerd, en dan kreeg ik de melding in bijlage.
Heb je soms virusscanners, firewalls, ... geinstalleerd ?KevinBodson schreef:Dus het probleem ligt bij mijn laptop. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Indien je uit het Gentse bent laat het eens wetenKevinBodson schreef:Zelfde kabel. Ook getest met andere kabels, en op andere poorten.
Is er een alternatief voor Ubuntu? Vind het nogal ingewikkeld