serieopname not working

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
broke23
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 21 keer

serie staat gepland via btv (v5 decoder) maar opnemen ho maar

pvr: completely empty ...

dus effe gechecked wat geplanned stond, alles, maar opnemen doet het ding dus niet, het zijn SD opnames dus zelf geen HD, geen conflicten of whatsoever :roll:

edit: normaalgezien zitten wij op een 30 mb profiel... 2 decoders in huis, beiden HD geactiveerd, geen van beiden actief tijdens opname (niemand thuis)
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Het zou eventueel kunnen verhelpen door de modem 20 seconden zonder spanning te zetten en als die weer volledig stabiel opgestart is dan de decoder een factory reset laten uitvoeren.

PS: zo heb ik het terug in orde gekregen.
broke23
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 21 keer

ok, will do, thanks jackho!
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Als het via nPVR was, verschijnt de opname soms pas in de lijst na afloop van de opname (en het rode ledje brandt ook niet tijdens de opname).

Het stoppen van zo'n netwerk opname is hier ook buggy (Scarlet firmware) terwijl het wissen van die lopende opname wel werkt. En je wacht best totdat het opname-ringetje naast de titel verschijnt bij het programmeren om zeker te zijn.

Nog een ergernis: dat bij het zappen de infobalk verdwijnt voordat de info van de nieuwe zender kon verschijnen -- dat asynchroon gedoe maakt het zappen waarschijnlijk sneller maar de rest van de firmware moet er dan ook op afgesteld worden. De ingave van zendernummers lijdt daar ook onder want ingedrukte nummerkes verschijnen niet altijd meteen waardoor je vaak verkeerde zenders selecteert in de hogere nummeringen (want de ingavetijd is erg kort) -- de nieuwe afstandsbediening is op dat vlak ook slechter qua tactiele feedback.

En als ik dan toch bezig ben: de fastforward snelheden zijn ooit veranderd (ik denk mogelijks onder invloed van UB) maar 2x is werkelijk absurd onbruikbaar en 16x is iets te snel (64x is okee voor het zware werk). Voor mij mag dat gerust 6x/12x/64x worden met eventueel 4x/8x/32x als terugspoel snelheden zodat je meer opties hebt om snel het juiste tijdstip te vinden.
neysje
Member
Member
Bedankt: 2 keer

voorlopig laat belgacom serieopnames via npvr nog niet toe.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”