BASE Visual Voicemail voor iOS

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
anthonynani
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 jan 2014, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Heb al meermaals de klantendienst gecontacteerd om te vragen hoe het zit met de release van een Visual Voicemail app voor iPhone.
Ik krijg steeds hetzelfde antwoord: "Daar is nog geen releasedatum voor bekend, meneer."

Ook al staat er nog steeds op hun website dat het tegen voorbije zomer gereleased zou zijn, is er nog geen enkel spoor te vinden van zo'n app voor iPhone. Ben het uitstelgedrag stilaan beu, zo'n app maken voor Android was op een maand gefixt, maar iOS hebben ze meer dan een jaar nodig...
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

App? Visual voicemail neemt gewoon de plaats in van je voicemail knop in je phone app.
Daar krijg je dan een lijst met filetjes van je voicemail, met als ID het telefoonnummer, en je kan die dan individueel afspelen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
wbarrea
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 feb 2006, 16:06

Ook op een Windows Phone werkt dit al bij BASE...
anthonynani
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 jan 2014, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Als je het nieuws van BASE Company een beetje hebt gevolgd, dan zou je weten dat Visual Voicemail op iOS voor BASE enkel en alleen met een aparte app zal werken. Implementatie in de ingebouwde telefoon-app gaat nog lang niet gebeuren. Ik heb het hier enkel over iOS... Android heeft al een aparte Visual Voicemail app. Ik weet niet hoe het met Windows Phone zit.

Maar mijn vraag is dus: waarom duurt dit zo lang?!
ITnetadmin schreef:App? Visual voicemail neemt gewoon de plaats in van je voicemail knop in je phone app.
Daar krijg je dan een lijst met filetjes van je voicemail, met als ID het telefoonnummer, en je kan die dan individueel afspelen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”