Colruyt-klanten betalen vanaf 2015 met de smartphone
-
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Dat is hetzelfde als betalen met Bancontact/Mr Cash of Maestro maar dan met uw smartphone in plaats van met uw bankkaart.
Dat is nutteloos al je het mij vraagt, dan kan ik evengoed verder betalen met mijn bankkaart, dat is voor mij geen meerwaarde.
Dat is nutteloos al je het mij vraagt, dan kan ik evengoed verder betalen met mijn bankkaart, dat is voor mij geen meerwaarde.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Nee, niet nog eens een nieuwe app
En haha, "makkelijk via laptop je betaling doen". Serieus?

Dus nu kunnen we al mobiele payments doen via QR-codes bij KBC met te scashen, of via de Bancontact/Mr. Cash-app. Het voordeel van deze oplossingen is dat je rechtstreeks betalingen doet met de tegenpartij en ook zo op jouw afschriften zal komen te staan. Bij de Colruyt-oplossing ga je dus à la PayPal telkens als tegenpartij die Seamless zien staan met als beschrijving de locatie waar die payment is gebeurd?Het systeem werkt als volgt: de klant downloadt de SEQR-app gratis via de App Store of Google Play en koppelt er eenmalig zijn Seamless-domiciliëring aan.
En haha, "makkelijk via laptop je betaling doen". Serieus?
- FunkStar
- Elite Poster
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Wanneer gaan ze nu eens nfc gebruiken en afstappen van al die verschillende apps...
Misschien ideaal om te gebruiken als je u bankkaart eens niet op zak hebt maar voor de rest zal niemand dit gebruiken...
Misschien ideaal om te gebruiken als je u bankkaart eens niet op zak hebt maar voor de rest zal niemand dit gebruiken...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik snap ook niet echt de meerwaarde van dit systeem tov bancontact? Enkel Colruyt zelf lijkt hier mee te winnen omdat ze dan minder moeten afstaan aan transactiekosten.
Ik zal het wel eens een keer gebruiken, maar ik vermoed dat bancontact gewoon minstens even snel werkt.
Ik zal het wel eens een keer gebruiken, maar ik vermoed dat bancontact gewoon minstens even snel werkt.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik gebruik hun betaalkaart van colruyt, maar daarop een barcode van Extra-kortingkaart geplakt (een tijdje ook met extra code van 3% wegens werken), en dan nog mijn Bioplanet barcode (4in1 kaart
) Kreeg toch veel pos. reacties van kassamedewerkers..da's handig
1. principieel...dan kost transactiekost hen niets (resulteert in lage prijzen)
2. gaat iets sneller, daar ze alles inscannen a/d kassa in 1 beweging...bij de betaling moet je nog kaart bovenhalen, in lezer stoppen,...betaling is bliksemsnel 'ok' na intikken code.
Misschien moet je dan geen kassaticket* meer krijgen? (papierbesparing) en kan je alles nadien checken....zijn uw kortingcodes van externe leveranciers gekoppeld (niet sleuren met bonnetjes of vooral: vergeten)
Bancontact app al meer dan 1 jaar op mijn telefoon maar nog NOOIT gebruikt....koop veel 2dehands en vraag ook soms of betaling via BCapp mogelijk is, daar anders nog moeten omrijden voor ca$h, maar nooit reactie hierop..
Onlangs in Nederland op vakantie, en daar vragen ze telkens..'nog een kassaticket'...waarop ik altijd JA zeg! Als ze dan missen met kortingscodes niet toe te kennen of leveranciersbons,....voor hen is het niet alleen een papierwinst....maar ook zeker van geen gezaag meer achteraf....


1. principieel...dan kost transactiekost hen niets (resulteert in lage prijzen)
2. gaat iets sneller, daar ze alles inscannen a/d kassa in 1 beweging...bij de betaling moet je nog kaart bovenhalen, in lezer stoppen,...betaling is bliksemsnel 'ok' na intikken code.
Misschien moet je dan geen kassaticket* meer krijgen? (papierbesparing) en kan je alles nadien checken....zijn uw kortingcodes van externe leveranciers gekoppeld (niet sleuren met bonnetjes of vooral: vergeten)
Bancontact app al meer dan 1 jaar op mijn telefoon maar nog NOOIT gebruikt....koop veel 2dehands en vraag ook soms of betaling via BCapp mogelijk is, daar anders nog moeten omrijden voor ca$h, maar nooit reactie hierop..
Onlangs in Nederland op vakantie, en daar vragen ze telkens..'nog een kassaticket'...waarop ik altijd JA zeg! Als ze dan missen met kortingscodes niet toe te kennen of leveranciersbons,....voor hen is het niet alleen een papierwinst....maar ook zeker van geen gezaag meer achteraf....
-
- Elite Poster
- Berichten: 5295
- Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Heb enkele maanden bij Touchatag / Alcatel mobile wallet gewerkt ... dus deze zaken zijn welbekend.
Naast de lagere transactiekosten zullen couponning & loyalty programs ook de reden zijn dat ze dit invoeren.
Hier nog wat info hoe de transactie werkt:
http://www.nfcworld.com/2013/04/11/3234 ... -platform/
Ik zie wel potentie voor DOS, als iemand die QR code weet, en doet alsof hij met zijn phone op dat moment zou willen betalen aan een kassa (bvb van thuis uit), zou het wachten op een confirmatie in de app een echte betaling aan diezelfde kassa blocken ?
Naast de lagere transactiekosten zullen couponning & loyalty programs ook de reden zijn dat ze dit invoeren.
Hier nog wat info hoe de transactie werkt:
http://www.nfcworld.com/2013/04/11/3234 ... -platform/
Die QR code is wellicht static en identificeert enkel een unieke kassa. De transactie zelf verloopt dus niet over QR (heb nog systemen gezien waar dat wel het geval was).When a customer wishes to pay via Seqr, they simply scan the QR code using the Seqr app on their mobile phone. At the same time the merchant selects the Seqr button on their cash register. The transaction amount is then sent to Seamless’ server and, from there, to the customer’s mobile phone. The customer then approves the payment by entering their PIN and immediately receives a digital receipt for their purchase.
Ik zie wel potentie voor DOS, als iemand die QR code weet, en doet alsof hij met zijn phone op dat moment zou willen betalen aan een kassa (bvb van thuis uit), zou het wachten op een confirmatie in de app een echte betaling aan diezelfde kassa blocken ?
- Zorba
- Elite Poster
- Berichten: 847
- Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
En als elke winkel zijn eigen systeem gaat gebruiken gaat dat niet beteren he! Dat is weer typisch, ik ga echt geen 10 apps installeren om wat sneller te kunnen betalen hoor.satsurfer schreef: Bancontact app al meer dan 1 jaar op mijn telefoon maar nog NOOIT gebruikt....koop veel 2dehands en vraag ook soms of betaling via BCapp mogelijk is, daar anders nog moeten omrijden voor ca$h, maar nooit reactie hierop..
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
NFC vervangt enkel de communicatiewijze. Je hebt nog steeds een applicatie nodig die de NFC-informatie kan interpreteren, net zoals dat moet gebeuren met een QR-code. Voorbeeldje: Google Wallet.FunkStar schreef:Wanneer gaan ze nu eens nfc gebruiken en afstappen van al die verschillende apps...
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ja, NFC is toch gewoon een techniek à la WIFI, Bluetooth, GSM etc ... er is niet zoals dé NFC applicatie ofzo.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Berichten: 3018
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
NFC heeft wel een NDEF standard, waarvan vele features standaard in software ingebouwd zitten. De standaard(en) er rond maken dat het net iets meer is dan die andere dingen zoals BT,WiFi,... Wat al bij al maakt dat NFC het meest interessante is als betaalplatform/mogelijkheid.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
AndRo555: Ik volg Appel niet. Dan hebben ze een bocht gemaakt van 180graden, idem met hun schermen te vergroten (1 .5 jaar na hun concurrenten in een wanhoopspoging marktaandeel terug te winnen, soit= off-topic)
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 3018
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
De rek is er wat uit, concurrenten verkopen als zoete broodjes. Apple wil niet achterblijven, maar zijn verkopen op pijl houden.
En zou niet de eerste keer zijn dat Apple een goed concept (NFC betalingen) zodanig uitwerkt (of het goed is laat ik in het midden) dat het ook echt populair wordt. Kijk naar de iPad, tablets bestonden al jaar en dag, maar waren niet echt populair. Daarna wel, eens het een keer goed gedaan was (1G iPad).
En zou niet de eerste keer zijn dat Apple een goed concept (NFC betalingen) zodanig uitwerkt (of het goed is laat ik in het midden) dat het ook echt populair wordt. Kijk naar de iPad, tablets bestonden al jaar en dag, maar waren niet echt populair. Daarna wel, eens het een keer goed gedaan was (1G iPad).
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
we zijn zover
maar ik zie het voordeel niet, ik heb de barcode van extra kaart, betaalkaart colruyt en publikaart (kaart waar je extra korting mee krijgt bij werken) op 1 kaart geplakt.
biep, biep, biep...en 't is in orde...
Moet ik nu met smartphone eerst app openen om extrakaart en publikaart weer te geven in app (elk afzonderlijke code) en dan app om de betaling te doen....
en voor de transactiekosten moeten ze het ook niet doen, nu debiteren ze mijn zichtrekening ook via de betaalkaart colruyt.
Update: 'In de verdere toekomst zou het ook mogelijk zijn aanbiedingen, kortingkaarten, klantenkaarten of vouchers aan de app te koppelen.'
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150305_01563381
Klanten van Colruyt hebben binnenkort geen bankkaart of cash meer nodig om aankopen te doen in de supermarkt. Wie bij Colruyt winkelt, kan er komende weken betalen met een smartphone. In een groot deel van de winkels in de provincie Antwerpen kan dat al vanaf vandaag. Ook in andere vestigingen van de Colruyt-groep, Bio-Planet, Spar, Okay, Dreamland en Dreambaby, zal binnenkort met de smartphone kunnen betaald worden. Dat zou vanaf eind mei het geval zijn.
Daar draait het om:
Bovendien waarderen we het dat Seamless beduidend lagere transactiekosten aanrekent dan andere aanbieders van betaaloplossingen. Belangrijk, want dat helpt Colruyt Group om zijn kosten te drukken en lage prijzen te handhaven.’
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150305_0156 ... smartphone
Ook Delhaize, Albert Heijn en Carrefour lanceren proefprojecten voor het betalen met smartphones. Als die succesvol zijn, wordt het systeem naar alle winkels uitgebreid. Ook landbouwwinkel Aveve, fastfoodketen McDonald’s en verscheidene apothekers laten al betalingen via de smartphone toe. Intussen zijn er in België ongeveer 150 winkels die betalingen met de smartphone aanvaarden.

maar ik zie het voordeel niet, ik heb de barcode van extra kaart, betaalkaart colruyt en publikaart (kaart waar je extra korting mee krijgt bij werken) op 1 kaart geplakt.
biep, biep, biep...en 't is in orde...
Moet ik nu met smartphone eerst app openen om extrakaart en publikaart weer te geven in app (elk afzonderlijke code) en dan app om de betaling te doen....
en voor de transactiekosten moeten ze het ook niet doen, nu debiteren ze mijn zichtrekening ook via de betaalkaart colruyt.
Update: 'In de verdere toekomst zou het ook mogelijk zijn aanbiedingen, kortingkaarten, klantenkaarten of vouchers aan de app te koppelen.'

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150305_01563381
Klanten van Colruyt hebben binnenkort geen bankkaart of cash meer nodig om aankopen te doen in de supermarkt. Wie bij Colruyt winkelt, kan er komende weken betalen met een smartphone. In een groot deel van de winkels in de provincie Antwerpen kan dat al vanaf vandaag. Ook in andere vestigingen van de Colruyt-groep, Bio-Planet, Spar, Okay, Dreamland en Dreambaby, zal binnenkort met de smartphone kunnen betaald worden. Dat zou vanaf eind mei het geval zijn.
Daar draait het om:

Bovendien waarderen we het dat Seamless beduidend lagere transactiekosten aanrekent dan andere aanbieders van betaaloplossingen. Belangrijk, want dat helpt Colruyt Group om zijn kosten te drukken en lage prijzen te handhaven.’
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150305_0156 ... smartphone
Ook Delhaize, Albert Heijn en Carrefour lanceren proefprojecten voor het betalen met smartphones. Als die succesvol zijn, wordt het systeem naar alle winkels uitgebreid. Ook landbouwwinkel Aveve, fastfoodketen McDonald’s en verscheidene apothekers laten al betalingen via de smartphone toe. Intussen zijn er in België ongeveer 150 winkels die betalingen met de smartphone aanvaarden.
- Zorba
- Elite Poster
- Berichten: 847
- Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
Toen ik enkele maanden geleden mijn Colruyt klantenkaart in FidMe wilde laten scannen weigerden ze dit, de reden is mij altijd onbekend gebleven. En om nu weer zulk verouderd systeem te gebruiken, nee bedankt. Dan ga ik liever naar Delhaize/Carrefour waar ik bovendien nog meer keuze heb qua betaalmogelijkheden (kredietkaart).
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik gebruik in de Colruyt altijd m'n extra korting kaart via FidMe, gaat probleemloos.Zorba schreef:Toen ik enkele maanden geleden mijn Colruyt klantenkaart in FidMe wilde laten scannen weigerden ze dit, de reden is mij altijd onbekend gebleven.
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Meteen een emailtje sturen naar Colruyt dan hé
.
Eens zien wat de centrale zetel ervan denkt?
Het personeel van de Colruyt is altijd heel vriendelijk, ik ook trouwens
, maar ik heb een tijdje geleden een klacht ingediend tegen een medewerker. Hij had zich - als verantwoordelijke nota bene - onbeschoft gedragen tegenover mij en mijn dochter. En voor die persoon was het niet de eerste keer.
Ik heb redelijk snel een email terug gehad om te zeggen dat ze het gingen behandelen. En niet veel later ook een telefoontje van de gerant van die winkel met de vraag of ik het personeelslid persoonlijk mijn grieven wilde overmaken (live), want dat hij (de gerant) er niet in slaagde om dat personeelslid duidelijk te maken dat klanten wél belangrijk zijn.
Ik bedoel maar: bij Colruyt nemen ze klachten héél serieus.
Een gelijkaardig verhaal gehad met de NMBS, maar die nemen uw klacht niet zo serieus - of wat had je gedacht.
Om een parkeerabonnement op de parking van de NMBS zelf te mogen kopen, moet je een NMBS abonnement hebben waarvan het traject passeert of start/eindigt op dat station. Dat staat zo in de voorwaarden van de NMBS. In het station zelf zijn er 2-3 mensen die dat pertinent weigeren. Als ik een parkeerabonnement vraag - ik heb een abonnement voor een traject dat langs het "parkeerstation" passeert - dan weigeren ze me dat, omdat mijn abonnement niet vertrekt of eindigt in dat station. Telkens opnieuw zeggen ze "ik mag het niet van de baas", die baas is er dan telkens toevallig niet.
Mailtje naar de centrale zetel met vermelding van hun eigen algemene voorwaarden.
Na ongeveer een maand krijg je dan antwoord: dat is niet zoals het hoort, je krijgt het teveel betaalde geld terugbetaald (ik neem dan een abonnement vertrekkende in het station zelf tot het volgende station, €33). En nog een maand later krijg je dan het geld terugbetaald.
Om maar te zeggen: het personeel kan vanalles vinden, als de centrale zetel zegt "zo zal het zijn", dan mogen ze in de winkel op hun kop gaan staan, maar het zal zo zijn.
Indien niet-> klacht indienen
De Mondige Burger

Eens zien wat de centrale zetel ervan denkt?
Het personeel van de Colruyt is altijd heel vriendelijk, ik ook trouwens

Ik heb redelijk snel een email terug gehad om te zeggen dat ze het gingen behandelen. En niet veel later ook een telefoontje van de gerant van die winkel met de vraag of ik het personeelslid persoonlijk mijn grieven wilde overmaken (live), want dat hij (de gerant) er niet in slaagde om dat personeelslid duidelijk te maken dat klanten wél belangrijk zijn.
Ik bedoel maar: bij Colruyt nemen ze klachten héél serieus.
Een gelijkaardig verhaal gehad met de NMBS, maar die nemen uw klacht niet zo serieus - of wat had je gedacht.
Om een parkeerabonnement op de parking van de NMBS zelf te mogen kopen, moet je een NMBS abonnement hebben waarvan het traject passeert of start/eindigt op dat station. Dat staat zo in de voorwaarden van de NMBS. In het station zelf zijn er 2-3 mensen die dat pertinent weigeren. Als ik een parkeerabonnement vraag - ik heb een abonnement voor een traject dat langs het "parkeerstation" passeert - dan weigeren ze me dat, omdat mijn abonnement niet vertrekt of eindigt in dat station. Telkens opnieuw zeggen ze "ik mag het niet van de baas", die baas is er dan telkens toevallig niet.
Mailtje naar de centrale zetel met vermelding van hun eigen algemene voorwaarden.
Na ongeveer een maand krijg je dan antwoord: dat is niet zoals het hoort, je krijgt het teveel betaalde geld terugbetaald (ik neem dan een abonnement vertrekkende in het station zelf tot het volgende station, €33). En nog een maand later krijg je dan het geld terugbetaald.
Om maar te zeggen: het personeel kan vanalles vinden, als de centrale zetel zegt "zo zal het zijn", dan mogen ze in de winkel op hun kop gaan staan, maar het zal zo zijn.
Indien niet-> klacht indienen
De Mondige Burger

-
- Elite Poster
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
- Locatie: Kapellen
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 64 keer
Dit lijkt me een stap te ver gaan zelfs, die gerant niet capabel genoeg dan denk ik. En een 'confrontatie' als dit is goed als je je jongeren een les wil leren, maar in een werknemer-werkgever relatie lijkt het me net iets te ver gaan, en dat kan wel eens voer zijn voor vakbonden denk ik. Allez ja, als 't gewerkt heeft geen probleem, maar of het juridisch gezien de juiste aanpak is is wat anders.heist_175 schreef:
Het personeel van de Colruyt is altijd heel vriendelijk, ik ook trouwens, maar ik heb een tijdje geleden een klacht ingediend tegen een medewerker. Hij had zich - als verantwoordelijke nota bene - onbeschoft gedragen tegenover mij en mijn dochter. En voor die persoon was het niet de eerste keer.
Ik heb redelijk snel een email terug gehad om te zeggen dat ze het gingen behandelen. En niet veel later ook een telefoontje van de gerant van die winkel met de vraag of ik het personeelslid persoonlijk mijn grieven wilde overmaken (live), want dat hij (de gerant) er niet in slaagde om dat personeelslid duidelijk te maken dat klanten wél belangrijk zijn.
Ik bedoel maar: bij Colruyt nemen ze klachten héél serieus.
-
- Member
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 02 jun 2014, 22:21
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik heb dat eens voorgehad op het stadskantoor van Leuven. Daar waren ze ook niet op de hoogte van hun eigen regeltjes. Dus na twee keer langsgaan dacht ik maar wat documenten af te printen van t internet die het tegendeel bewezen.heist_175 schreef: [...]
Een gelijkaardig verhaal gehad met de NMBS, maar die nemen uw klacht niet zo serieus - of wat had je gedacht.
[...]
Om maar te zeggen: het personeel kan vanalles vinden, als de centrale zetel zegt "zo zal het zijn", dan mogen ze in de winkel op hun kop gaan staan, maar het zal zo zijn.
Indien niet-> klacht indienen
De Mondige Burger
Toen pas belden ze naar de hoge baas. Toen bleek het plots wel te kunnen.

Maar in principe hadden ze toen ook moeilijk kunnen doen.
Schriftelijk bewijs doet echter meestal wel goed

Fidme: ik gebruik dat ook zonder problemen bij de Colruyt. 4 Jaar geleden was dit echter niet mogelijk. Toen had ik dat nog nagevraagd en waren ze overtuigd dat het niet mocht, omdat andere mensen dan je kaart zouden kunnen gebruiken en de kaart niet meer persoonlijk was.
-
- Member
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 02 jun 2014, 22:21
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 8 keer
Zelfscan Delhaize: gebruik de handscanners die aan de zijkant van zo'n machine hangen. 
[
Post made via mobile device ]

[

-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Een voordeel van de SEQR app te gebruiken (de app die Colruyt dus gebruikt): https://www.seqr.com/be/tot-3-terug-op-alles/
Betaal met SEQR en ontvang tot 3% terug op alles wat je koopt. Het maakt niet uit of je in een van onze winkels of online winkelt, of producten via Shop on the Spot koopt – je krijgt altijd tot 3% terug.
Bij 1-11 aankopen/maand krijg je 1% terug
Bij 12-19 aankopen/maand krijg je 2% terug
Bij 20 of meer aankopen/maand krijg je 3% terug
=> De promotie geldt vanaf 1 maart 2015 en tot nader order.SEQR Benelux behoudt zich het recht voor om (i) op elk moment deze algemene voorwaarden te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving aan de SEQR-gebruiker; en (ii) op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving aan de SEQR-gebruiker de promotie stop te zetten.
We kunnen dus nu ook cashbacken bij Colruyt
De vraag is alleen hoe lang deze actie loopt? Misschien wil iemand dat bij hen eens onderhoren?
"Vragen over de promotie kunt u richten aan [email protected]."
Betaal met SEQR en ontvang tot 3% terug op alles wat je koopt. Het maakt niet uit of je in een van onze winkels of online winkelt, of producten via Shop on the Spot koopt – je krijgt altijd tot 3% terug.
Bij 1-11 aankopen/maand krijg je 1% terug
Bij 12-19 aankopen/maand krijg je 2% terug
Bij 20 of meer aankopen/maand krijg je 3% terug
=> De promotie geldt vanaf 1 maart 2015 en tot nader order.SEQR Benelux behoudt zich het recht voor om (i) op elk moment deze algemene voorwaarden te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving aan de SEQR-gebruiker; en (ii) op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving aan de SEQR-gebruiker de promotie stop te zetten.
We kunnen dus nu ook cashbacken bij Colruyt

"Vragen over de promotie kunt u richten aan [email protected]."
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Behalve een aantal McDonalds staan de 2 voor mij dichtste Colruyts niet eens op de kaart... Lijkt me nog niet interessant.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Premium Member
- Berichten: 602
- Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Op die lijst/kaart kunt ge niet blind vertrouwen.
Ik ga 's middags in Londerzeel naar de Colruyt en kan daar perfect met de app betalen, ook al staat die -nog- niet op de lijst.
Ik ga 's middags in Londerzeel naar de Colruyt en kan daar perfect met de app betalen, ook al staat die -nog- niet op de lijst.