Allen,
Ik probeer al enkel dagen de facturatie te bereiken, maar krijg telkens ongeveer een uur aan een stuk het wachtmuziekje of een Hollandse stem: "Dit nummer is niet in gebruik. De verbinding wordt nu gesloten". E-mail doet Belgacom blijkbaar niet aan en de elektronische klacht die ik verstuurde, botst terug met de melding: "Gelieve telefonisch contact op te nemen met de klantendienst". Het gaat nochtans om een simpel probleem: twee maal installatiekosten aangerekend. Iemand enige idee hoe ik die gasten kan contacteren?
Alvast bedankt!
Groeten,
Pieterjan.
Bereikbaarheid facturatie
Dat 0800 nummer zit ondertussen al goed in de vingers
't Is die dat de problemen geeft. Wist niet dat BGC zelf een forum had, zal daar anders eens zoeken. Is dat daar dat ik Eva kan bereiken of via dit forum?
edit: Al gevonden. Tnx!

edit: Al gevonden. Tnx!
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 157 keer
- Bedankt: 78 keer
Ik heb wel eens teveel gerekende kosten teruggevorderd via e-services op de website. Het is een tijdje geleden maar ik zou denken dat dat nog steeds werkt. Ging toen heel vlot, moest alleen het deel van de factuur betalen dat ik niet betwistte en is netjes afgehandeld.
EDPnet FIBER XL (500/100)
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 35 keer
En anders hier aan en technieker vragen om en formulier in te vullen bellen ze je zelf op en meestal redelijk snel zelfs