Bereikbaarheid facturatie

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
miejas
Starter
Starter

Allen,

Ik probeer al enkel dagen de facturatie te bereiken, maar krijg telkens ongeveer een uur aan een stuk het wachtmuziekje of een Hollandse stem: "Dit nummer is niet in gebruik. De verbinding wordt nu gesloten". E-mail doet Belgacom blijkbaar niet aan en de elektronische klacht die ik verstuurde, botst terug met de melding: "Gelieve telefonisch contact op te nemen met de klantendienst". Het gaat nochtans om een simpel probleem: twee maal installatiekosten aangerekend. Iemand enige idee hoe ik die gasten kan contacteren?

Alvast bedankt!

Groeten,
Pieterjan.
axs
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 223 keer

0800 22 800 ofwel via de belgacom website - forum een berichtje aan EVA
miejas
Starter
Starter

Dat 0800 nummer zit ondertussen al goed in de vingers :) 't Is die dat de problemen geeft. Wist niet dat BGC zelf een forum had, zal daar anders eens zoeken. Is dat daar dat ik Eva kan bereiken of via dit forum?

edit: Al gevonden. Tnx!
jantje81
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 157 keer
Bedankt: 78 keer
Provider

Ik heb wel eens teveel gerekende kosten teruggevorderd via e-services op de website. Het is een tijdje geleden maar ik zou denken dat dat nog steeds werkt. Ging toen heel vlot, moest alleen het deel van de factuur betalen dat ik niet betwistte en is netjes afgehandeld.
EDPnet FIBER XL (500/100)
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Trouwens, Belgacom bereiken via e-mail kan ook: eva.nl [at] belgacom.be
sbghannibal
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 35 keer

En anders hier aan en technieker vragen om en formulier in te vullen bellen ze je zelf op en meestal redelijk snel zelfs
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”