Stopzetting webservice - einde Telemeter-tools

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Bv202
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 12 jan 2011, 19:02
Bedankt: 6 keer

Hey,

Ik ben de ontwikkelaar van TeleLimit, een tool dat ervoor zorgt dat je je Telemeter op een eenvoudige manier kunt raadplegen via de taakbalk van Windows. Deze tool gebruikt, net als alle andere tools die soortgelijke features aanbieden (dus ook mobiele applicaties), een webservice die wordt aangeboden door Telenet.

Vanmiddag ontving ik deze e-mail:


Dear Sir, Dear Madam,

Our records show that you requested access to the Telemeter4Tools Webservice in the past. Unfortunately we must inform you that support for this Webservice will end on 22 September 2014. As a result, the software you developed will no longer work.

Brief explanation
We have decided to end support because the Telemeter in My Telenet has now been made mobile responsive. We have made it easy for our customers: they can now check their internet consumption through any device. Further support for the Telemeter4Tools Webservice has therefore become redundant.

We hope you enjoyed using the Telemeter4Tools Webservice.

Kind regards,

Telenet
Dit is dus het einde van alle tools, inclusief TeleLimit. Hun argument slaat nergens op: ik ben helemaal niets met een mobiele website voor mijn tool en ik heb zelf tientallen gebruikers. Het wordt nog steeds dagelijks gedownload, maar zoals gewoonlijk trekt Telenet zich niets aan van betalende klanten.

Vanaf 22 september 2014 zullen alle tools die gebruik maken van de webservice stoppen met werken.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer