Ik heb enkele "call diversions" ingesteld, doorschakelingen, en wil die activeren op bepaalde momenten, als ik niet thuis ben.
Is er een manier om de call diversions in te schakelen vanop afstand, bijv via een app? Ik kan ze via de interface inschakelen, of zelfs via de DECT-telefoons van Fritz zelf, maar niet via mobiel, toch? Tenzij je mobiel naar de Fritzbox interface surft etc. Iemand een oplossing? Is er misschien een telefooncode waarmee je ze kan inschakelen?
Fritzbox: doorschakelen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Eerst een "myfritz" account aanmaken, en dan de "My Fritz" App downloaden en installeren.
Dat is volgens mij de gemakkelijkste methode om je FritzBox vanop afstand te bedienen. Je kan dan ook via My Fritz de klassieke web interface openen.
Dat is volgens mij de gemakkelijkste methode om je FritzBox vanop afstand te bedienen. Je kan dan ook via My Fritz de klassieke web interface openen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Myfritz app heb ik, inderdaad, Philippe, maar ik was wat verwonderd om daar geen aan/uit schakelaar te vinden voor de doorschakelingen, terwijl ze dat wel doen in het menu van de DECT-telefoons. Maar ik heb er dus niet overgekeken, het kan dus niet.